Gå til innhold

Mette Ask

Anneisabell

Anbefalte innlegg

Fotballfluen skrev (5 timer siden):

Man er ikke automatisk et vondt menneske selv om man ikke er godt likt av alle. Ingen er godt likt av alle i alle miljøer, bare så det er sagt. Hva vet den ene personen om feks Mettes kollegaer og arbeidsgiver liker henne godt? Kanskje de ikke synes det er innafor å være sykemeldt samtidig som hun legger ut på snap alle prosjektene sine og at hun er våken til langt på natt istedenfor å hvile for å komme seg fortest mulig tilbake på jobb? Det er heller ikke sikkert at foreldrene til vennene til barna synes det er helt innafor å sove i timesvis på sofaen mens en 4-åring går på selvstyr i huset? Eksen kan selvsagt glede seg til å feire jul med Mette og barna uavhengig av hvor godt han liker henne. At han har noe som helst tålmodighet med henne nå etter at hun igjen ønsket å være sammen for så å avslutte noen uker etterpå er rett og slett imponerende. 

Regner med det ikke har vært spørreundersøkelse på hver av kollegaer, naboer  og foreldre til barnas omgangskrets. Men gjengs over skjønner en fort hvem som er kjent som en surpomp og hvem som er hyggelig, smilende og hjelpsom. Og hvordan Nette og H takler sitt forhold har ingen noe med. Det er uendelig mange eksempler på flere som prøver om og om igjen å få et forhold til å fungere. Det viktigste er vel at de klarer være venner ❣️

• Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når det er sagt, etter alle mine forsvar av Mette, siden jeg følger  henne  med en positiv innstilling til tross for hun er alt for omstendelig til min personlighet. Nå tror jeg hun provoserer en del medlemmer i denne gruppen med vilje med all den dyre ferdigmaten hun kjøper. Hun er en god mamma på mange måter, men økonomi håpet jeg barna lærer hos fedrene om de er ryddigere ☺️

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nor skrev (14 minutter siden):

Når det er sagt, etter alle mine forsvar av Mette, siden jeg følger  henne  med en positiv innstilling til tross for hun er alt for omstendelig til min personlighet. Nå tror jeg hun provoserer en del medlemmer i denne gruppen med vilje med all den dyre ferdigmaten hun kjøper. Hun er en god mamma på mange måter, men økonomi håpet jeg barna lærer hos fedrene om de er ryddigere ☺️

Det er jobben dems å provosere for å få flere følgere...at mor og datter ikke kan dele en pizza sier jo litt om sløsing.  Jente på 4 år orker ikke spise gammel pizza i flere dager. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må jo bare le..kjøpe så mye dyr mat for å provosere ..men, det må jo være grunnen 🙄 

Og man gidder virkelig å lage noe mat..steike egg, omelett, ostesmørbrød  feks...hadde vært sunnere og bedre. Ikke imponert over kostholdet til ungene...

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet eg ikke helt hva den overskuddsmaten hun hentet var for noe? Har hun betalt for det? Eller er det gratis mat for folk som sliter med å få mat på bordet? Hun er i hvertfall ikke kvalifisert for det, for her brukes det jo tusenvis av penger på akkurat mat.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moongirl skrev (10 minutter siden):

Nå vet eg ikke helt hva den overskuddsmaten hun hentet var for noe? Har hun betalt for det? Eller er det gratis mat for folk som sliter med å få mat på bordet? Hun er i hvertfall ikke kvalifisert for det, for her brukes det jo tusenvis av penger på akkurat mat.

Hu deler jo ut den maten!

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er dummere enn først anntatt dersom hun kjøper ferdigmat og ellers et økonomisk overforbruk fordi hun vil provosere. Det slår kun tilbake på henne selv. Og enda dummere er de som evt lar seg provosere av slikt.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaneel skrev (20 minutter siden):

Hu deler jo ut den maten!

Og tar selv hva hun trenger eller har lyst på 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moongirl skrev (1 time siden):

Man må jo bare le..kjøpe så mye dyr mat for å provosere ..men, det må jo være grunnen 🙄 

Og man gidder virkelig å lage noe mat..steike egg, omelett, ostesmørbrød  feks...hadde vært sunnere og bedre. Ikke imponert over kostholdet til ungene...

De spiste jo pommes frites mens de ventet på pizzaen, fordi de ble så sultne…. Det et så utrolig korttenkt økonomisk alt av det hun holder på med - så jeg blir helt matt. 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneisabell skrev (1 time siden):

Og tar selv hva hun trenger eller har lyst på 

Ja..hun hadde jo tatt myyye mat! Derfor eg lurer! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moongirl skrev (1 time siden):

Ja..hun hadde jo tatt myyye mat! Derfor eg lurer! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun forklarte dette tidligere. De henter mat og det som folk vil ha blir delt ut og personen som henter på butikken får beholde de matvarene ingen ville ha. Sånn ca sånn jafall :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...