Gå til innhold

Mette Ask

Anneisabell

Anbefalte innlegg

Jeg fulgte henne en gang i tiden, og titter innom i blant. 

Ja, hun får til mye. Ja, hun virker som en positiv dame med drift i.

Men altså, jeg orker ikke høre på alle disse super-detaljerte forklaringene om alt mellom himmel og jord. Blir helt sliten i hodet av det!

Tviler ikke på at hun har ADHD/ADD, men det får hun rett og slett finne ut av hos DPS. Jeg ORKER ikke å høre på🤯😅

• Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Turkis Sau skrev (38 minutter siden):

Jeg fulgte henne en gang i tiden, og titter innom i blant. 

Ja, hun får til mye. Ja, hun virker som en positiv dame med drift i.

Men altså, jeg orker ikke høre på alle disse super-detaljerte forklaringene om alt mellom himmel og jord. Blir helt sliten i hodet av det!

Tviler ikke på at hun har ADHD/ADD, men det får hun rett og slett finne ut av hos DPS. Jeg ORKER ikke å høre på🤯😅

Det var et lurt valg 👍Tenker at alle de som følger henne og bare baksnakker og kritiserer henne må ha et tomt og meningsløst liv når de oppsøker irritasjon. Enig i at pengeforbruk og prosjekter er i meste laget, men det har vi ingenting med. Dukkehuset kan gi mer glede i flere generasjoner enn et ferdigkjøpt. Gutten sitt rom blir bra. Til å ha full jobb, barn og barnebarn synes jeg hun er driftig. Ikke særlig flink og planlegge, men det er hennes utfordringer. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nor skrev (57 minutter siden):

Det var et lurt valg 👍Tenker at alle de som følger henne og bare baksnakker og kritiserer henne må ha et tomt og meningsløst liv når de oppsøker irritasjon. Enig i at pengeforbruk og prosjekter er i meste laget, men det har vi ingenting med. Dukkehuset kan gi mer glede i flere generasjoner enn et ferdigkjøpt. Gutten sitt rom blir bra. Til å ha full jobb, barn og barnebarn synes jeg hun er driftig. Ikke særlig flink og planlegge, men det er hennes utfordringer. 

Konklusjonen din er at alle som kritiserer er irritert over henne?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

QueenQ skrev (54 minutter siden):

Konklusjonen din er at alle som kritiserer er irritert over henne?

Neida. Konkluderer med at alle som kritiserer digger henne …👍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nor skrev (15 minutter siden):

Neida. Konkluderer med at alle som kritiserer digger henne …👍

Det gir enda mer mening.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å få brukt litt penger. Mc Donald på alle i går og julebord på  lokalt hotell i dag..pengene har både ben og vinger i Bergen 🤑🤑da er det lite lurt å sitte og klage på dårlig økonomi 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånne julebord er knalldyre og så kommer dyr drikke utenom,  og ungene spiser jo minimalt i forhold til prisen...og ofte pølser, pommesfrites etc.uansett..trodde hun hadde lært av feilen hun gjorde på danskebåten! Men, kanskje det ble påspandert av familien?😊

Enig med hu at antrekket var krise!🙉

Endret av Moongirl
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig ikke det kommer en ny grinerunde ang økonomien i den nærmeste fremtid slik hun bruker penger for tiden. 

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneisabell skrev (9 timer siden):

Deilig å få brukt litt penger. Mc Donald på alle i går og julebord på  lokalt hotell i dag..pengene har både ben og vinger i Bergen 🤑🤑da er det lite lurt å sitte og klage på dårlig økonomi 

Det koster nok 2 til 3k. Hun kunne ha kjøpt et nytt Barbie hus for de pengene. Mye billigere å lage julemat hjem og inviterer datter og barnebarn hjem. Hun gjør så mange dume impulskjøp at jeg synes synd på henne. Hun vil det beste for barna, men hun har ikke økonomi til all den impulsive pengebruken. Hun har et koselig hus som trenger vedlikehold og ferdigstille alle oppussings prosjekteter. Hun må begynne å prioritere hva som er viktigst ellers kommer hun til å bli utbrent.

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tenk på all den maten man kunne fått for 3000 kr(+ det hun har brukt på McDonalds i helgen) på Kiwi! Lage mat kan hun jo! 

Og bruke 1500 kr på et nytt juletre til kjøkkendelen når hun allerede har et stort juletre i den den åpne stue og kjøkkenløsningen...tydeligvis god råd. 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moongirl skrev (16 minutter siden):

Ja, tenk på all den maten man kunne fått for 3000 kr(+ det hun har brukt på McDonalds i helgen) på Kiwi! Lage mat kan hun jo! 

Og bruke 1500 kr på et nytt juletre til kjøkkendelen når hun allerede har et stort juletre i den den åpne stue og kjøkkenløsningen...tydeligvis god råd. 

Det er galskap. Håper virkelig hun får hjelp til å takle impulsiviteten på Dps i februar. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sassya skrev (14 timer siden):

Det koster nok 2 til 3k. Hun kunne ha kjøpt et nytt Barbie hus for de pengene. Mye billigere å lage julemat hjem og inviterer datter og barnebarn hjem. Hun gjør så mange dume impulskjøp at jeg synes synd på henne. Hun vil det beste for barna, men hun har ikke økonomi til all den impulsive pengebruken. Hun har et koselig hus som trenger vedlikehold og ferdigstille alle oppussings prosjekteter. Hun må begynne å prioritere hva som er viktigst ellers kommer hun til å bli utbrent.

Et nytt dukkehus i den størrelsen koster 1500kr på ekstra leker. Hun kunne ha brukt resten av pengene på å lage julebord hjemme. Hun hadde vett nok til å avbestille overnatting fordi hun ikke hadde råd så litt fremskritt er det å spore.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De spiste ikke på hotellet først for deretter å spise på McDonald’s; hun kjøpte is til barna på McDonald’s til dessert pga de hadde ikke is på hotellets dessertmeny

Enda bra at hun avbestilte overnatting på hotellet da planen opprinnelig var at de alle skulle overnatte på hotellet etter julebordet. Litt fornuft har hun i det minste 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

QueenQ skrev (51 minutter siden):

Et nytt dukkehus i den størrelsen koster 1500kr på ekstra leker. Hun kunne ha brukt resten av pengene på å lage julebord hjemme. Hun hadde vett nok til å avbestille overnatting fordi hun ikke hadde råd så litt fremskritt er det å spore.

Det har jeg sett også på ekstra leker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (1 time siden):

De spiste ikke på hotellet først for deretter å spise på McDonald’s; hun kjøpte is til barna på McDonald’s til dessert pga de hadde ikke is på hotellets dessertmeny

Enda bra at hun avbestilte overnatting på hotellet da planen opprinnelig var at de alle skulle overnatte på hotellet etter julebordet. Litt fornuft har hun i det minste 

De spiste middag fra McDonalds dagen før julebordet! Og hvorfor bruke enda mer penger på is etter et knalldyrt julebord, hvor det garantert var et stort dessertbord? Så unødvendig! Viser bare at det er latterlig å ta unger med på sånne dyre buffeter hvor de uansett bare vil ha typiske barneting, noe hun burde de lært etter fiaskoen på danskebåten.

Og det å tenke på å bo på hotell 10 min hjemmefra er jo galskap...og når man har reist så mye før i år i tillegg, så der er liksom ikke noe de aldri gjør. Godt hun avbestilte. 

Endret av Moongirl
  • Liker 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
skruf skrev (1 time siden):

Det var lørdag det var mc Donald som var kommentert.  Og det går faktisk ann å fortelle barna at det ikke må være is, når det var så mye anna mat  desserter og kaker..pokker ikke rart pengene flyr 

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

QueenQ skrev (16 timer siden):

Det blir sikkert fint til slutt men ganske mye mikk makk. Og all den tiden hun kunne brukt på helt andre ting som kanskje er mer nødvendig.  Men jada til dere som mener dette kan ha glede for noen i flere generasjoner..usikker på akkurat det, med Tanke på de hobby snekker ferdighetene hennes 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moongirl skrev (47 minutter siden):

Oppbevare det svære greiene til sønnen og datteren får barn om mange år? Håper hun har et stort loft!🙉

Kan bare stå i et hjørne med ei dyne over så blir det hvertfall ikke dynket ned med støv fra alle nye prosjekter frem til den tid🫣

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...