Xmasclovn Skrevet 6. desember 2024 #581 Del Skrevet 6. desember 2024 Anneisabell skrev (7 timer siden): Hun sier gang på gang det er så viktig å dele for å ikke føle seg alene. Tenker når en person sliter så mye som hun gjør så er ikke det rette stedet og brette det ut på snap. Noen ganger Trenger man kanskje familie eller venner vet hva hun sier om akkurat det. Eller helse personer. I påvente av dps er det ikke uvanlig åha litt ekstra samtaler med legen. Hun har sagt hun kunne tenkt seg å tjene penger på snap. Da har hun selv bekreftet at hun ønsker å tjene penger på det, så kanskje hun deler litt ekstra av den grunn. Du er inne på noe der om å ikke føle seg alene, men likevel tror jeg det er mer hennes behov for å ikke føle seg alene enn å hjelpe andre å ikke være alene. Hun virker som en veldig ensom dame, så hun har kanskje ikke andre å dele med, og bruker derfor sosiale medier et sted å få utløp. Og så får hun sikkert støttende meldinger som hjelper henne. Jeg vet hun har sagt før at et svært lite nettverk er selvvalgt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 6. desember 2024 #582 Del Skrevet 6. desember 2024 Minipilla skrev (3 timer siden): Det er mye her jeg ikke forstår. Og ja - hun er herlig og jeg digger å følge henne men merker jeg blir litt oppgitt. Hun er sykmeldt fordi det er for mye å være på jobb. Det byttes på dager og det er sykt barn dager og vet ikke hva. Hun skal være glad hun har en grei arbeidsgiver for fra et arbeidsgivers ståsted er dette nok ganske frustrerende. Hun sier hun sliter med å få ferdig ting og alt raser rundt henne. Likevel gyver hun på med nye prosjekter. Hvorfor ikke prøve å ta seg sammen og ferdigstille noe påbegynt heller? Det må da gi mer ro på innsiden. Jeg ser når hun filmer rundt i huset - det mangler lister over alt, skapdører på halv åtte om de ikke allerede er revet av, det er rot og kaos. Peisen på rommet til tenåringen har hun brukt mange mange uker på…likevel begynner hun på et enormt prosjekt med dukkehus og før det er ferdig mater hun på med stjerner til huset ute og nå et eller annet tre hun skal lage. Og med disse prosjektene kommer det innkjøp, og kjøring rundt for å finne ting å bruke. Dette kommer da mens man er sykmeldt for å komme ovenpå? Dette skjønner ikke jeg. Hvorfor ikke prøve å få huset på stell istedenfor 6473 andre unødvendige prosjekter? Hun henger enormt mye på den kommende ADHD diagnosen hun er veldig opphengt i. Ja, jeg kan skjønne at det frister å ha en knagg å henge alt på men fallhøyden blir rimelig stor om hun ikke får denne diagnosen. Veldig bra skrevet. Det blir nok krise hvis ikke den diagnosen blir satt. Og hvis hun får den lurer jeg på om hun vil være motivert for videre jobb for det er ikke slik at hun en diagnose skal være en hvilepute for å kunne fortsette å gå i samme spor. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 6. desember 2024 #583 Del Skrevet 6. desember 2024 (endret) Anneisabell skrev (2 timer siden): Enig i alt du sier. Men minst like mye undrende over alt hun utleverer både om seg selv Men også mange tidligere partnere og familie. Tviler på de synes det er greit å bli brettet ut. Hun nevner ikke navn Men tidsperiode og da er det lett for noen som kjenner henne og legge sammen 1+1 Reagerte på dette jeg også i går. Lurer på om datteren er fornøyd med at «hele verden» vet at faren er en kontrollerende voldsutøver med soning bak seg. Og så tenkte jeg på Huseyn om hvordan det føles når hun forteller om dette perfekte forholdet som hun hadde en gang i tiden og som hun fortsat er «bitter» over at ikke varte. Det er tydelig at hun aldri kom over dette og at det forholdet er noe hun sammenligner andre forhold med. Det er vanskelig å leve opp til en annens drømmeforhold. Endret 6. desember 2024 av Xmasclovn 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaneel Skrevet 6. desember 2024 #584 Del Skrevet 6. desember 2024 Xmasclovn skrev (3 timer siden): Reagerte på dette jeg også i går. Lurer på om datteren er fornøyd med at «hele verden» vet at faren er en kontrollerende voldsutøver med soning bak seg. Og så tenkte jeg på Huseyn om hvordan det føles når hun forteller om dette perfekte forholdet som hun hadde en gang i tiden og som hun fortsat er «bitter» over at ikke varte. Det er tydelig at hun aldri kom over dette og at det forholdet er noe hun sammenligner andre forhold med. Det er vanskelig å leve opp til en annens drømmeforhold. Det var den chilensk exen ikke faren til datteren hennes hun snakker om 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 6. desember 2024 #585 Del Skrevet 6. desember 2024 (endret) Kaneel skrev (24 minutter siden): Det var den chilensk exen ikke faren til datteren hennes hun snakker om 🙈 Ops, jeg forstod det som at han var faren til eldste. Ja ja, ikke lett å få med seg alle detaljer når det var så mye prat😅 Endret 6. desember 2024 av Xmasclovn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gisse Skrevet 6. desember 2024 #586 Del Skrevet 6. desember 2024 Xmasclovn skrev (4 timer siden): Reagerte på dette jeg også i går. Lurer på om datteren er fornøyd med at «hele verden» vet at faren er en kontrollerende voldsutøver med soning bak seg. Og så tenkte jeg på Huseyn om hvordan det føles når hun forteller om dette perfekte forholdet som hun hadde en gang i tiden og som hun fortsat er «bitter» over at ikke varte. Det er tydelig at hun aldri kom over dette og at det forholdet er noe hun sammenligner andre forhold med. Det er vanskelig å leve opp til en annens drømmeforhold. Jeg synes det var temmelig tydelig at dette ikke handlet om far til eldste, syntes forklaringen hennes var temmelig tydelig og at hun er flink til å skjerme de som bør skjermes... Sikkert ikke gøy for H å høre om en eks, men sikkert viktig for Mette å se at hun har vært i forhold som har vært positive, og der var også helt tydelig at dette var en kjæreste hvor også familien hans som var en kjempe støtte og ressurs i en ung mammas liv, man trenger slike mennesker i løpet av livet, og det er ikke alle som har det i blodsfamilie dessverre. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 6. desember 2024 Forfatter #587 Del Skrevet 6. desember 2024 Xmasclovn skrev (7 minutter siden): Ops, jeg forstod det som at han var faren til eldste. Ja ja, ikke lett å få med seg alle detaljer når det var så mye prat😅 Nei spm var jo hvilke utdanning hun hadde, så det trengtes ikke nevnes en gang 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 6. desember 2024 #588 Del Skrevet 6. desember 2024 Gisse skrev (6 minutter siden): Jeg synes det var temmelig tydelig at dette ikke handlet om far til eldste, syntes forklaringen hennes var temmelig tydelig og at hun er flink til å skjerme de som bør skjermes... Sikkert ikke gøy for H å høre om en eks, men sikkert viktig for Mette å se at hun har vært i forhold som har vært positive, og der var også helt tydelig at dette var en kjæreste hvor også familien hans som var en kjempe støtte og ressurs i en ung mammas liv, man trenger slike mennesker i løpet av livet, og det er ikke alle som har det i blodsfamilie dessverre. For meg var det åpenbart ikke like tydelig. Det var en lang rant om alt mulig, med hopping frem og tilbake, og gjentagelser. Måten å fortelle på var litt som Mette er ellers, begynner på noe uten å avslutte, og så hopper over på helt annet. Sliter med å hente seg inn og holde seg til tema. Som @Anneisabell sier var det i tillegg helt urelevant for hva følgeren spurte om. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenQ Skrevet 6. desember 2024 #589 Del Skrevet 6. desember 2024 Xmasclovn skrev (4 timer siden): Og så tenkte jeg på Huseyn om hvordan det føles når hun forteller om dette perfekte forholdet som hun hadde en gang i tiden og som hun fortsat er «bitter» over at ikke varte. Det er tydelig at hun aldri kom over dette og at det forholdet er noe hun sammenligner andre forhold med. Det er vanskelig å leve opp til en annens drømmeforhold. Jøsses har hun faktisk hatt et vellykket forhold. Positiv overraskelse! Hussein synes sikkert det er gøy å høre om denne eksen hun aldri har kommet over🙃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 6. desember 2024 #590 Del Skrevet 6. desember 2024 QueenQ skrev (Akkurat nå): Jøsses har hun faktisk hatt et vellykket forhold. Positiv overraskelse! Hussein synes sikkert det er gøy å høre om denne eksen hun aldri har kommet over🙃 Ja, det var et forhold hvor de bodde sammen i 6-7 år, og som hun hadde det veldig godt i sa hun. I tillegg fikk hun mye støtte fra familien hans som bodde i samme hus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 6. desember 2024 Forfatter #591 Del Skrevet 6. desember 2024 Den dama der trenger seriøst hjelp. Du står da pokker ikke på kjøkken benken og kutter noe som skal ligne et juletre. Hun burde kanskje prioritere og lage seg et snekker rom. De må da vasse rundt i flis og støv. Nå er jeg så stygg at jeg tror hun gjør dette for å skape engasjement. Husker blogg tiden, ha seg i ei hule, ble mye drama skrik da...du vet å engasjere mette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 6. desember 2024 #592 Del Skrevet 6. desember 2024 Anneisabell skrev (44 minutter siden): Den dama der trenger seriøst hjelp. Du står da pokker ikke på kjøkken benken og kutter noe som skal ligne et juletre. Hun burde kanskje prioritere og lage seg et snekker rom. De må da vasse rundt i flis og støv. Nå er jeg så stygg at jeg tror hun gjør dette for å skape engasjement. Husker blogg tiden, ha seg i ei hule, ble mye drama skrik da...du vet å engasjere mette At hun orker å gi seg selv så mye vaskejobb. Det er et helvete å få vasket flis og støv vekk ordentlig. Kan ikke skjønne at det er verdt engasjementet det kanskje gir. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballfluen Skrevet 6. desember 2024 #593 Del Skrevet 6. desember 2024 Xmasclovn skrev (25 minutter siden): At hun orker å gi seg selv så mye vaskejobb. Det er et helvete å få vasket flis og støv vekk ordentlig. Kan ikke skjønne at det er verdt engasjementet det kanskje gir. Hun burde kanskje lært av tidligere i uken når hun støvet ned hele gangen og ikke fikk den ren igjen? Det er jo ikke sunt for innemiljøet heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 6. desember 2024 #594 Del Skrevet 6. desember 2024 Fotballfluen skrev (Akkurat nå): Hun burde kanskje lært av tidligere i uken når hun støvet ned hele gangen og ikke fikk den ren igjen? Det er jo ikke sunt for innemiljøet heller. Det visste jeg ikke at hun hadde gjort. Enda dummere å gjenta det da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballfluen Skrevet 6. desember 2024 #595 Del Skrevet 6. desember 2024 Skar av en bit av benkeplaten med det samme. Det var vel ikke så vanskelig å forutse når man bruker benkeplaten til underlag for en stikksag? Ny benkeplate er ikke billig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nor Skrevet 6. desember 2024 #596 Del Skrevet 6. desember 2024 Fotballfluen skrev (3 minutter siden): Skar av en bit av benkeplaten med det samme. Det var vel ikke så vanskelig å forutse når man bruker benkeplaten til underlag for en stikksag? Ny benkeplate er ikke billig. Det var jammen et nyttig innlegg 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 6. desember 2024 #597 Del Skrevet 6. desember 2024 Fotballfluen skrev (8 minutter siden): Skar av en bit av benkeplaten med det samme. Det var vel ikke så vanskelig å forutse når man bruker benkeplaten til underlag for en stikksag? Ny benkeplate er ikke billig. Hun lager sikkert en ny benkeplate selv😜 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 6. desember 2024 #598 Del Skrevet 6. desember 2024 Sett det på todo-listen! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 6. desember 2024 #599 Del Skrevet 6. desember 2024 Snublefot62 skrev (8 minutter siden): Sett det på todo-listen! Hvor langt ned på lista? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 6. desember 2024 #600 Del Skrevet 6. desember 2024 Moongirl skrev (På 5.12.2024 den 9.53): Hu går inn i nye forhold og prosjekt med liv og lyst, men blir fort lei.. Er ganske typisk ADHD mennesker, har ADD og vet at det krever en tålmodig partner 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå