Vintermåne Skrevet 10. november 2024 #441 Del Skrevet 10. november 2024 Linazer skrev (6 timer siden): Det er altså ikke noe substantsom heter sårer. Man kan såre andre. "Jeg sårer" deg feks. Da er det et verb. Substantivet "sår" er utellelig. Ett sår-mange sår. Så hun klorer på seg sår i fjeset. Substantivet «sår» er ikke utellelig - du kan fint telle antall sår Substantivet endres ikke i flertall fordi det er enstavelses - intetkjønn 😉 (som tog, egg, bord osv) Hvis man absolutt må pirke på og «belære» andre, bør man i det minste vite hva man snakker om 😉 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tangogtare Skrevet 10. november 2024 #442 Del Skrevet 10. november 2024 (endret) Linazer skrev (6 timer siden): Det er altså ikke noe substantsom heter sårer. Man kan såre andre. "Jeg sårer" deg feks. Da er det et verb. Substantivet "sår" er utellelig. Ett sår-mange sår. Så hun klorer på seg sår i fjeset. Hvorfor har hun mye sår?. Men hun skylder alltid på ADHD. Merkelig! Endret 10. november 2024 av Tangogtare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 10. november 2024 Forfatter #443 Del Skrevet 10. november 2024 Tangogtare skrev (42 minutter siden): Hvorfor har hun mye sår?. Men hun skylder alltid på ADHD. Merkelig! Fordi som jeg skrev tidligere. Alt som skjer i livet sitt henger hun på adhd og det kan slett ikke stemme , så ja det er veldig merkelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nor Skrevet 10. november 2024 #444 Del Skrevet 10. november 2024 Anneisabell skrev (32 minutter siden): Fordi som jeg skrev tidligere. Alt som skjer i livet sitt henger hun på adhd og det kan slett ikke stemme , så ja det er veldig merkelig Merkelig for de som leter etter ting og kritisere henne for, og ikke så merkelig som de som setter seg inn i ADHD symptomer, der plukking på sår, neglebånd , tvinning av hår og andre ting for å få uro ut av kroppen. Å sette igang med ting og ikke fullføre er også normalt. Impulsivitet heter det. Det kan vel og pengebruken linkes til. Nå har hun enda ikke fått den diagnosen, men det betyr selvsagt ikke at hun ikke har den . 4 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 10. november 2024 #445 Del Skrevet 10. november 2024 Tangogtare skrev (9 timer siden): Hun får ofte sår i ansiktet, brystet og ryggen sin De sårene i ansiktet, fingrene, kropp er pga hun ubevisst piller på huden sånn at det blir sår. En slags ubevisst tvangshandling når man sliter med mye indre uro, noe mange med ADHD har. Disse sårene dukker ikke bare opp av seg selv, men er pga fikling. Som jeg skrev for noen innlegg siden så er fikling vanlig ved ADHD, og man får kjøpt hjelpemidler for å få utløp for trangen til det sånn at man ikke skader seg selv. F.eks. fidget-spinner eller fikle- kube Du bruker ordet sårer feil. Sårer du noen så sier du eller gjør noe som fører til at vedkommende blir lei seg/såret. Mette lager seg sår på huden pga pilling/fikling. Et sår, eller flere sår (dette har hun snakket om flere ganger selv; at hun i dårlige perioder ser ikke ut i ansiktet pga hun piller på seg sår, og sårene får etterhvert skorpe) 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 10. november 2024 Forfatter #446 Del Skrevet 10. november 2024 Nor skrev (11 minutter siden): Merkelig for de som leter etter ting og kritisere henne for, og ikke så merkelig som de som setter seg inn i ADHD symptomer, der plukking på sår, neglebånd , tvinning av hår og andre ting for å få uro ut av kroppen. Å sette igang med ting og ikke fullføre er også normalt. Impulsivitet heter det. Det kan vel og pengebruken linkes til. Nå har hun enda ikke fått den diagnosen, men det betyr selvsagt ikke at hun ikke har den . Leter ikke etter feil. Men synes du det er riktig at alle handlinger henges på en adhd knagg og kan på den måten unskyldes? Det synes ikke jeg. Men det er nå min mening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 10. november 2024 #447 Del Skrevet 10. november 2024 Visla skrev (14 timer siden): Ja, og da står det vell det er julebuffet også. Iallefall da vi reiste i november i fjor. Mener på der var egen barneavdeling i buffeten også. skjønner heller ikke hvorfor hun betaler for alle, spesielt ikke etter hun har delt om de uforutsette utgiftene hun har fått med det vannbårne annlegget som tok kvelden som hun fortvilte sann over som hun ikke hadde råd til å fikse. jeg hadde ikke hatt samvittighet til å leve slik på mamma med barna mine… Så enig! Datteren hennes er 25 år, har tvillinger på 6 år og er i jobb. Greit nok at hun er alene med de, men med inntekt, barnetrygd for 3 barn (man får ei ekstra barnetrygd som aleneforelder), barnebidrag (Mette har tvillingene fast annenhver helg for å avlaste datteren ifg Mette selv pga far til barnebarna ikke har samvær) for to barn, husker da jeg fulgte bloggen til Mette at datteren tok yrkesfaglig utdanning som barn og ungdomsarbeider, og det er ikke akkurat et høyt betalt yrke, så muligheten er stor for andre økonomiske tilskudd som f.eks. bostøtte og overgangsstønad (i en annen tråd i forumet så ble jeg gjort oppmerksom på at jeg tok feil for hvor grensen for tilskudd av overgangsstønad gikk, noe som kom søsteren min til gode da hun tjener 575K i året og trodde hun hadde for høy inntekt til overgangsstønad….så jeg ba henne søke NAV etter at jeg ble opplyst om det her). Tilskudd til SFO kan man også søke om. Datteren leier ei 3-roms leilighet og har ikke bil. Mette er hjelpepleier og jobber som tannlegeassistent. Heller ikke et høyt betalt yrke. Hun har selv to mindreårige barn å forsørge, huslån og lån på en bil som hun sa egentlig var for dyr for henne. Yngste går i barnehage. Når man eier bolig og det er selveie så kommer det også ei feit regning på kommunale avgifter hvert kvartal. Og alle som eier et hus som ikke er nybygg vet at det hele tiden er noe som må fikses på (sånn som nå da varmeanlegget slo seg av) Skal ikke se bort i fra at Mette har flere økonomiske forpliktelser og ikke så mye mere i samlet inntekt enn datteren. Likevel så spanderte hun en tur til syden som kom på over 100K i sommer, og nå er cruise med danskebåten. Der hun t.o.m betalte ekstra for oppgradering av lugaren til datteren og barnebarna siden barnebarna hadde bursdag. Selv om Mettes lugar var gratis så kostet også denne turen endel penger (og dette er bare turer med eldste datteren; siden i sommer har hun vært i syden, i Tyrkia med kjæresten og deres felles barn + tur med danskebåten sammen med kjæresten og barnet deres) Selv om man reiser så billig som mulig og bor hos familie så går det penger. Penger hun kunne brukt på bl.a varmeanlegget. Men tilbake til tema; moren min ble pensjonist for noen år siden og har ikke all verdens med penger. I tillegg så er det et stort gap mellom meg og søskena mine pga hun var bare 20 da hun fikk meg, og møtte stefaren min da jeg var tenåring. Litt samme som med Mette og eldste datteren så fikk mamma yngste broren min ikke så lenge før jeg fikk eldste datteren min. Så da mine barn vokste opp så hadde de ei bestemor som var småbarnsmor. Hun var dog ikke alene om de, men likevel; det hadde ikke ramlet meg inn engang å skulle være med på ferier og ikke betale selv. Da jeg uforventet ble alene med eldste så bodde jeg og jenta mi hos mamma i ca 6mnd for å komme meg på beina igjen, men jeg insisterte på å betale husleie, samt bidra med innkjøp av mat. Mamma og stefaren min hadde tross alt tre små selv. Likedan nå også; jeg har vært gift i 18 år og fått et barn til. Vi bruker å besøke mamma hver sommer og ellers ei langhelg i ny og ne (hun bor langt unna), og selv om hun ikke er minstepensjonist så vet jeg at hun har det ikke akkurat fett etter at hun og stefaren min skilte lag og hun er alene om alle utgifter. Så når vi er der så handler vi inn mat, lager mat, spanderer hvis vi f.eks. spiser ute. Og når hun er hos oss så krever jeg ikke at hun skal handle inn mat. Jeg hadde ikke hatt samvittighet til å takke ja til å bli påspandert en så dyr tur når jeg vet at mamma har det trangt økonomisk, selv om hun hadde insistert. Men; litt til Mettes forsvar så er rotete økonomi veldig vanlig hos voksne med udiagnostisert og ubehandlet ADHD. Veien fra tanke til handling er kort. Likedan det å begynne på nye prosjekter før man fullfører de uferdige. Sånn som da hun fikk lyst å strikke; ikke strikket noe særlig før og bestiller to store esker med div garn + 2 rundpinner. Ingen plan om hva hun skal strikke, og heller ikke noe strikkeoppskrift. Finner ut at hun skal strikke genser til yngste og legger opp en haug med masker. Oppdager etterhvert at det blir altfor stort og må rekke opp. Starter på nytt igjen, fortsatt uten oppskrift og legger atter en gang opp altfor mange masker, men finner ut at det kan bli en kjole. Dagen etter er hun lei av strikking. Normalt sett når man er nybegynner så finner man ei enkel oppskrift og handler inn garn og pinner ut i fra hva som er anbefalt. Deretter finner man riktig størrelse og legger opp riktig antall masker. Man behøver ikke kjøpe oppskrift engang; på Drops sin side f.eks. så er det uendelig med gratisoppskrifter som man kan printe ut. Og har man ikke printer så laster man de bare ned på telefon eller iPad. Klager over at det koster 50kr å levere et lass med søppel på boss og må skippe middag pga de turene med søppel etter å ha ryddet ute og i bod. Deretter kjøper hun to store esker med garn uten å ha ei plan Men selv om man har ADHD og ikke er behandlet for det så kan man ikke henge alle dårlige og lite gjennomtenkte valg på ADHD- knaggen. Jeg var selv 38 år da jeg ble diagnosert med ADD- uoppmerksom type. Dette ble usammenhengende, men igjen; eldste datter er 25 år, mamma, utdanning og egen inntekt. Hun er voksen. Selv om Mette er moren og bestemor så er også Mette aleneforsørger til to mindreårige barn. At hun stiller opp og passer barnebarna så eldste datteren får fri og får være ung kvinne og være med venninner er bare fint synes jeg. Men datteren burde være voksen nok til å forstå at moren har det trangt økonomisk og faktisk takke nei til dyre sydenturer selv om moren insisterer; for moren sitt beste. Man kan jo finne på ting sammen som en familie uten at det koster skjorta. Mette sparte opp penger til sydenturen i sommer, hadde eldste datteren også begynt å spare tidlig så kunne hun betalt for seg og sine selv (det beste ville vært å spart opp til en buffer; syden er der om noen år også) Jeg ville i alle fall hatt en flau smak i munnen hadde mamma betalt for meg og mine barn og sett på snap hvor trasig hun har det økonomisk Selv om Mette har time på dps i februar og mulig blir diagnostisert med ADHD og blir medisinert så er hun over 40 og må nok likevel jobbe med å snu tankesettet og handlingsmønsteret sitt. Det endrer seg ikke over natta pga medisin. Jeg håper inderlig av hele mitt hjerte at hun får hjelp og får snudd livet til et mere stabilt og godt liv. Hun virker til å være veldig snill og omtenksom, og det var vondt å høre at hun vokste opp og hatet seg selv og følte aldri at hun hørte til. Håper den negative spiralen snur nå snart sånn at hun får det bedre med seg selv, tar fornuftige valg og får et godt liv ❤️ 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tangogtare Skrevet 10. november 2024 #448 Del Skrevet 10. november 2024 skruf skrev (1 time siden): De sårene i ansiktet, fingrene, kropp er pga hun ubevisst piller på huden sånn at det blir sår. En slags ubevisst tvangshandling når man sliter med mye indre uro, noe mange med ADHD har. Disse sårene dukker ikke bare opp av seg selv, men er pga fikling. Som jeg skrev for noen innlegg siden så er fikling vanlig ved ADHD, og man får kjøpt hjelpemidler for å få utløp for trangen til det sånn at man ikke skader seg selv. F.eks. fidget-spinner eller fikle- kube Du bruker ordet sårer feil. Sårer du noen så sier du eller gjør noe som fører til at vedkommende blir lei seg/såret. Mette lager seg sår på huden pga pilling/fikling. Et sår, eller flere sår (dette har hun snakket om flere ganger selv; at hun i dårlige perioder ser ikke ut i ansiktet pga hun piller på seg sår, og sårene får etterhvert skorpe) Hun har hatt så mye sår over kroppen , men hun har ikke dratt til legen for undersøkelse. Som helsepersonell er hun svært uansvarlig overfor pasienter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nor Skrevet 10. november 2024 #449 Del Skrevet 10. november 2024 skruf skrev (1 time siden): Så enig! Datteren hennes er 25 år, har tvillinger på 6 år og er i jobb. Greit nok at hun er alene med de, men med inntekt, barnetrygd for 3 barn (man får ei ekstra barnetrygd som aleneforelder), barnebidrag (Mette har tvillingene fast annenhver helg for å avlaste datteren ifg Mette selv pga far til barnebarna ikke har samvær) for to barn, husker da jeg fulgte bloggen til Mette at datteren tok yrkesfaglig utdanning som barn og ungdomsarbeider, og det er ikke akkurat et høyt betalt yrke, så muligheten er stor for andre økonomiske tilskudd som f.eks. bostøtte og overgangsstønad (i en annen tråd i forumet så ble jeg gjort oppmerksom på at jeg tok feil for hvor grensen for tilskudd av overgangsstønad gikk, noe som kom søsteren min til gode da hun tjener 575K i året og trodde hun hadde for høy inntekt til overgangsstønad….så jeg ba henne søke NAV etter at jeg ble opplyst om det her). Tilskudd til SFO kan man også søke om. Datteren leier ei 3-roms leilighet og har ikke bil. Mette er hjelpepleier og jobber som tannlegeassistent. Heller ikke et høyt betalt yrke. Hun har selv to mindreårige barn å forsørge, huslån og lån på en bil som hun sa egentlig var for dyr for henne. Yngste går i barnehage. Når man eier bolig og det er selveie så kommer det også ei feit regning på kommunale avgifter hvert kvartal. Og alle som eier et hus som ikke er nybygg vet at det hele tiden er noe som må fikses på (sånn som nå da varmeanlegget slo seg av) Skal ikke se bort i fra at Mette har flere økonomiske forpliktelser og ikke så mye mere i samlet inntekt enn datteren. Likevel så spanderte hun en tur til syden som kom på over 100K i sommer, og nå er cruise med danskebåten. Der hun t.o.m betalte ekstra for oppgradering av lugaren til datteren og barnebarna siden barnebarna hadde bursdag. Selv om Mettes lugar var gratis så kostet også denne turen endel penger (og dette er bare turer med eldste datteren; siden i sommer har hun vært i syden, i Tyrkia med kjæresten og deres felles barn + tur med danskebåten sammen med kjæresten og barnet deres) Selv om man reiser så billig som mulig og bor hos familie så går det penger. Penger hun kunne brukt på bl.a varmeanlegget. Men tilbake til tema; moren min ble pensjonist for noen år siden og har ikke all verdens med penger. I tillegg så er det et stort gap mellom meg og søskena mine pga hun var bare 20 da hun fikk meg, og møtte stefaren min da jeg var tenåring. Litt samme som med Mette og eldste datteren så fikk mamma yngste broren min ikke så lenge før jeg fikk eldste datteren min. Så da mine barn vokste opp så hadde de ei bestemor som var småbarnsmor. Hun var dog ikke alene om de, men likevel; det hadde ikke ramlet meg inn engang å skulle være med på ferier og ikke betale selv. Da jeg uforventet ble alene med eldste så bodde jeg og jenta mi hos mamma i ca 6mnd for å komme meg på beina igjen, men jeg insisterte på å betale husleie, samt bidra med innkjøp av mat. Mamma og stefaren min hadde tross alt tre små selv. Likedan nå også; jeg har vært gift i 18 år og fått et barn til. Vi bruker å besøke mamma hver sommer og ellers ei langhelg i ny og ne (hun bor langt unna), og selv om hun ikke er minstepensjonist så vet jeg at hun har det ikke akkurat fett etter at hun og stefaren min skilte lag og hun er alene om alle utgifter. Så når vi er der så handler vi inn mat, lager mat, spanderer hvis vi f.eks. spiser ute. Og når hun er hos oss så krever jeg ikke at hun skal handle inn mat. Jeg hadde ikke hatt samvittighet til å takke ja til å bli påspandert en så dyr tur når jeg vet at mamma har det trangt økonomisk, selv om hun hadde insistert. Men; litt til Mettes forsvar så er rotete økonomi veldig vanlig hos voksne med udiagnostisert og ubehandlet ADHD. Veien fra tanke til handling er kort. Likedan det å begynne på nye prosjekter før man fullfører de uferdige. Sånn som da hun fikk lyst å strikke; ikke strikket noe særlig før og bestiller to store esker med div garn + 2 rundpinner. Ingen plan om hva hun skal strikke, og heller ikke noe strikkeoppskrift. Finner ut at hun skal strikke genser til yngste og legger opp en haug med masker. Oppdager etterhvert at det blir altfor stort og må rekke opp. Starter på nytt igjen, fortsatt uten oppskrift og legger atter en gang opp altfor mange masker, men finner ut at det kan bli en kjole. Dagen etter er hun lei av strikking. Normalt sett når man er nybegynner så finner man ei enkel oppskrift og handler inn garn og pinner ut i fra hva som er anbefalt. Deretter finner man riktig størrelse og legger opp riktig antall masker. Man behøver ikke kjøpe oppskrift engang; på Drops sin side f.eks. så er det uendelig med gratisoppskrifter som man kan printe ut. Og har man ikke printer så laster man de bare ned på telefon eller iPad. Klager over at det koster 50kr å levere et lass med søppel på boss og må skippe middag pga de turene med søppel etter å ha ryddet ute og i bod. Deretter kjøper hun to store esker med garn uten å ha ei plan Men selv om man har ADHD og ikke er behandlet for det så kan man ikke henge alle dårlige og lite gjennomtenkte valg på ADHD- knaggen. Jeg var selv 38 år da jeg ble diagnosert med ADD- uoppmerksom type. Dette ble usammenhengende, men igjen; eldste datter er 25 år, mamma, utdanning og egen inntekt. Hun er voksen. Selv om Mette er moren og bestemor så er også Mette aleneforsørger til to mindreårige barn. At hun stiller opp og passer barnebarna så eldste datteren får fri og får være ung kvinne og være med venninner er bare fint synes jeg. Men datteren burde være voksen nok til å forstå at moren har det trangt økonomisk og faktisk takke nei til dyre sydenturer selv om moren insisterer; for moren sitt beste. Man kan jo finne på ting sammen som en familie uten at det koster skjorta. Mette sparte opp penger til sydenturen i sommer, hadde eldste datteren også begynt å spare tidlig så kunne hun betalt for seg og sine selv (det beste ville vært å spart opp til en buffer; syden er der om noen år også) Jeg ville i alle fall hatt en flau smak i munnen hadde mamma betalt for meg og mine barn og sett på snap hvor trasig hun har det økonomisk Selv om Mette har time på dps i februar og mulig blir diagnostisert med ADHD og blir medisinert så er hun over 40 og må nok likevel jobbe med å snu tankesettet og handlingsmønsteret sitt. Det endrer seg ikke over natta pga medisin. Jeg håper inderlig av hele mitt hjerte at hun får hjelp og får snudd livet til et mere stabilt og godt liv. Hun virker til å være veldig snill og omtenksom, og det var vondt å høre at hun vokste opp og hatet seg selv og følte aldri at hun hørte til. Håper den negative spiralen snur nå snart sånn at hun får det bedre med seg selv, tar fornuftige valg og får et godt liv ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nor Skrevet 10. november 2024 #450 Del Skrevet 10. november 2024 Hvem var det egentlig her som startet usannheten med at Mette spanderte turen på alle? Har Mette sagt det selv noe sted, eller bare sverting og spekulasjoner ? 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaneel Skrevet 10. november 2024 #451 Del Skrevet 10. november 2024 Spekulasjon som ble til «sannhet» 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 10. november 2024 Forfatter #452 Del Skrevet 10. november 2024 Kaneel skrev (25 minutter siden): Spekulasjon som ble til «sannhet» Det var det hun sa om sydenturen. Nå blir det ingenting å spekulere i, for nå hører jeg forklares alt ned til den minste detalj. Så da kan dere ikke si at noen prøver å ta henne på alt..er nok ikke det som er meningen heller men disse diskusjonsforumene er vell lagd for akkurat dette formålet. Some folk er gjerne litt "spesielle" og blir derfor fort en snakkis 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisha* Skrevet 10. november 2024 #453 Del Skrevet 10. november 2024 Nå skal hun starte på nye prosjekter igjen, hvorfor ikke gjøre ting ferdig. Klart økonomien blir deretter, når det stadig skal være noe nytt. Hun er flink til å sitte å fortelle, men alt er nok ikke sant. Og hvor er kjæresten som gjorde henne så glad og fornøyd - som igjen skulle hjelpe henne til en bedre fremtid. Alt er bare et spill for galleriet! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 10. november 2024 #454 Del Skrevet 10. november 2024 Hun betalte 200 kroner for datteren på denne turen. Helt greit å være kritisk, men man må ta utgangspunkt i fakta, ikke dikte opp ting selv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tangogtare Skrevet 10. november 2024 #455 Del Skrevet 10. november 2024 Nor skrev (5 timer siden): Merkelig for de som leter etter ting og kritisere henne for, og ikke så merkelig som de som setter seg inn i ADHD symptomer, der plukking på sår, neglebånd , tvinning av hår og andre ting for å få uro ut av kroppen. Å sette igang med ting og ikke fullføre er også normalt. Impulsivitet heter det. Det kan vel og pengebruken linkes til. Nå har hun enda ikke fått den diagnosen, men det betyr selvsagt ikke at hun ikke har den . Hun har hatt så mye sår over kroppen , men hun har ikke dratt til legen for undersøkelse. Som helsepersonell er hun svært uansvarlig overfor pasienter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 10. november 2024 #456 Del Skrevet 10. november 2024 Alisha* skrev (1 time siden): Nå skal hun starte på nye prosjekter igjen, hvorfor ikke gjøre ting ferdig. Klart økonomien blir deretter, når det stadig skal være noe nytt. Hun er flink til å sitte å fortelle, men alt er nok ikke sant. Og hvor er kjæresten som gjorde henne så glad og fornøyd - som igjen skulle hjelpe henne til en bedre fremtid. Alt er bare et spill for galleriet! Ja, så enig. Hun har null glede av å fullføre ting sa hun..🙄 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 10. november 2024 #457 Del Skrevet 10. november 2024 Tangogtare skrev (3 minutter siden): Hun har hatt så mye sår over kroppen , men hun har ikke dratt til legen for undersøkelse. Som helsepersonell er hun svært uansvarlig overfor pasienter. Det er pga.at hun klorer seg selv jo..trenger vel ingen undersøkelse da. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tangogtare Skrevet 10. november 2024 #458 Del Skrevet 10. november 2024 Moongirl skrev (13 minutter siden): Det er pga.at hun klorer seg selv jo..trenger vel ingen undersøkelse da. Hvis du ser på bildene hun la ut siste gang, var disse sårene definitivt ikke forårsaket av hun klorer seg selv, de ble dukket opp seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 10. november 2024 #459 Del Skrevet 10. november 2024 Tangogtare skrev (4 minutter siden): Hvis du ser på bildene hun la ut siste gang, var disse sårene definitivt ikke forårsaket av hun klorer seg selv, de ble dukket opp seg selv. Ikke sett de bildene selv om eg har fulgt med og har hun sagt at de bare dukket plutselig opp? Ansiktet er helt fint, ser eg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tangogtare Skrevet 10. november 2024 #460 Del Skrevet 10. november 2024 Moongirl skrev (18 minutter siden): Ikke sett de bildene selv om eg har fulgt med og har hun sagt at de bare dukket plutselig opp? Ansiktet er helt fint, ser eg Du bør se på disse bildene. Ansiktet hennes var helt fint, men kroppen hadde mye sår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå