Gjest Anonymous Skrevet 12. november 2002 #1 Skrevet 12. november 2002 Med dette vil jeg ønske alle gravide her inne lykke til videre i svangerskapet, og lykke til dere alle prøvere. Håper alt ordner seg til det beste for dere! :D Stoor Klem fra
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 12. november 2002 #2 Skrevet 12. november 2002 Med dette vil jeg ønske alle gravide her inne lykke til videre i svangerskapet, og lykke til dere alle prøvere. Skulle dette liksom være ett spark til meg? Milla
Gjest *Perser* Skrevet 12. november 2002 #4 Skrevet 12. november 2002 TUSEN TAKK MERETE Good klem fra *Perser*
Pludre Skrevet 12. november 2002 #5 Skrevet 12. november 2002 Hei Så fint at du tenker på oss da Ble så glad da jeg leste tråden din :D Tusen takk skal du ha Merete, dette var kjekt å høre, i stedet for å bli beskyldt for å lyve :evil: Og takk for lykkeønskningene Stor klem fra Pludre og lille Mirakel 3+5
Gjest Gjesta Skrevet 12. november 2002 #6 Skrevet 12. november 2002 Skulle dette liksom være ett spark til meg? Milla >Blæææ..hold deg på din egen tråd som du sa..dette var ikke emne her.
Gjest Starya Skrevet 12. november 2002 #7 Skrevet 12. november 2002 Med dette vil jeg ønske alle gravide her inne lykke til videre i svangerskapet, og lykke til dere alle prøvere. Håper alt ordner seg til det beste for dere! Jeg er ikke gravid, men hiver meg heller med på lykkeønskningene dine! :D
Gjest Qlio Skrevet 13. november 2002 #8 Skrevet 13. november 2002 Tusen takk, og jeg ønsker alle en flott dag videre!
viwi Skrevet 13. november 2002 #9 Skrevet 13. november 2002 Tusen takk Merete!!!!Denne tråden gjorde godt nå. HA en fin dag
Gjest Anonymous Skrevet 13. november 2002 #10 Skrevet 13. november 2002 Skulle dette liksom være ett spark til meg? Milla Nei, beklager Milla! Dette er absolutt ikke et spark til deg! Jeg velger å ønske alle gravide lykke til, fordi jeg vet hvordan det er å gå gravid og å vente på fødselen. Jeg respekterer derimot deg og alle andre som stiller spørsmål om ting som blir skrevet om i forumet, og har ingenting i mot deg personlig. Også i mitt hode stiller jeg spørsmål om ting som skjer rundt om kring. Nå er jeg ikke den flinkeste til å ordlegge meg da, men jeg håper dette kom rett ut, fordi jeg liker meg på dette forumet og føler at alle her inne har sine egne meninger og oppfattninger om ting som skjer rundt dem. Masse klemmer fra
Sessa Skrevet 13. november 2002 #11 Skrevet 13. november 2002 Takker så masse Merete! :D Hyggelig at noen tenker på denne måten Kos, Sessa 28+2
Ann Forup Skrevet 13. november 2002 #12 Skrevet 13. november 2002 tusid takk synes det er dejligt at ha folk rundt omkring som man ikke kender men aligvel bry sig, det varmer :D og jeg ordlægger mig helt a h til da jeg skriv lidt dansk norsk islandsk men tror nok alle forstå hva jeg mener :D ( så vil jeg så gerne se et positivt indslag fra mille :o) )
Linnda Skrevet 13. november 2002 #13 Skrevet 13. november 2002 Takk skal du ha Merete !! :) Håper du også får en flott dag og en koselig vinter. :) Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå