Gå til innhold

Hvilke navnelapper til barna anbefales?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har testet navnelapper med klister fra forskjellige leverandører og kan si noe om hvilke som sitter best på?

IMG_5544.jpeg

Anonymkode: 6382b...640

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har veldig god erfaring med Lappeliten. Men fest de på vaskeanvisnings-lappen ikke direkte på tøyet.

Anonymkode: eed85...eda

AnonymBruker
Skrevet

Fornøyd med Askeladden 

Anonymkode: 665b1...629

AnonymBruker
Skrevet

Veldig fornøyd med Lappeliten

Anonymkode: 0ef6f...ed5

Skrevet (endret)

Vi er mest fornøyd med Askeladden. De sitter veldig godt på alt, både klær, sekker, matbokser/flasker osv. Aldri opplevd at de har falt av eller blitt slitt bort. 

Endret av Arkana
AnonymBruker
Skrevet

Askeladden her også. 

Anonymkode: 44420...360

Skrevet

Har kun prøvd askeladden, faller aldri av.

Har arvet litt klær og da finner jeg lapper overalt med deres navn, så tørr ikke prøve noe annet 😅

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Noen som har testet navnelapper med klister fra forskjellige leverandører og kan si noe om hvilke som sitter best på?

IMG_5544.jpeg

Anonymkode: 6382b...640

bruker kun Nordic Print, veldig fornøyd

Anonymkode: 488d5...9d3

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mest fornøyd med Askeladden. Vi har hatt lapper fra Lappeliten, og fra en leverandør til, men jeg husker dessverre ikke hvilken den var. Sistnevnte prøvde vi pga. muligheten for en i følge eldstedatteren svært nydelig rosa enhjørning på en bakgrunn av blå himmel med hvite skyer som "så helt ekte ut". Disse satt ikke så veldig godt. Askeladden sitter veldig godt, og det har Lappeliten gjort også. Det eneste er at jeg muligens tror minilappene til Askeladden sitter enda et hakk bedre enn Lappeliten. Eller så har jeg bare blandet dem med lappene fra den tredje leverandøren. Så jo, Lappeliten funker også :) 

Anonymkode: 6f587...8ff

AnonymBruker
Skrevet

God erfaring med lappeliten. De faller av på vaskeanvisningen på kosen til minstemann, men ingen andre steder før etter kanskje femti vask, så jeg tror kosen bare er ekstra utsatt for en toårings brutale kjærlighet 😆❤️

Anonymkode: 972b5...9a7

AnonymBruker
Skrevet

Lappeliten er jeg veldig fornøyd med. Passd størrelse. Men jeg har lært nå at lappene må sitte på vaskelappen på tøyet, ellers faller de av etter hvert 😅

Anonymkode: 19d20...9bb

Skrevet

Askeladden er den vi har vært mest fornøyd med

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...