Gå til innhold

Hvorfor vil folk bo i Oslo, spesielt med barn?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei! Til dere som enten bor i Oslo og har tidligere bodd et annet sted i landet, og dere som har bodd i Oslo og nå bor et annet sted: hvorfor bo i Oslo når man kan bo et roligere, mer oversiktelig og finere sted? Hva har Oslo som ikke mindre byer som Stavanger, Bergen, Trondheim har? Hva liker dere best ved å bo i Oslo? 

Hilsen en som har en mann som har fått jobb i Oslo, men som aldri selv har synes at det har fristet

Anonymkode: e6084...426

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Fordi Oslo er den beste byen å bo i. Oslo har alt av tilbud for dem som liker et liv med varierte inntrykk og kultur. Samtidig som naturen er utenfor stuedøren. Fjord og skog er ofte i gangavstand, og det er en kort tur til skikkelige fjell. Et knutepunkt også hvis man har jobber som krever reise. Det er mer interessante jobber her. Hyggelige mennesker fra alle lag i samfunnet. Jeg liker meg ikke så godt på mindre steder fordi folk bryr seg mye mer om andre, på en negativ måte. 

Det store minuset er dyre boliger. Fordi «alle» vil bo her.

Anonymkode: 16cee...a6b

• Liker 9
  • Hjerte 3
  • Nyttig 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørsmålet kan du jo stille om alle byer, folk bor ofte der de er vokst opp/får jobb osv, hva er så mye roligere med stavanger/Bergen enn Oslo egentlig?

Finnes mange litt mer avsideliggende plasser i Oslo og om det er det man foretrekke.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker