Gå til innhold

Er det " gæmlis" å ha lyd på mobilen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Selv har jeg mobilen på lydløs kun i begravelser og på møter. Er jeg gæmlis fordi jeg har lyd på mobilen? Hva gjør du? 

Anonymkode: 1e68e...468

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min står alltid på lydløs. Kun hvis jeg venter en ekstra viktig telefon jeg har på lyd. Er over 40, vet ikke om det kvalifiserer til gæmlis.

Anonymkode: 6af5a...e7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja. Jeg er 58 og synes det er litt for gamle folk, særlig de som har lydstyrken på fullt (pensjonistlyd!) og bruker fem minutter på å finne mobilen og deretter skal sitte og glo på den før de får av lyden!! Nei, du trenger ikke sjekke hvem som ringer først 🙄

Bare få av den helvetes lyden! 

Anonymkode: 6f0d3...e4f

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid tlf på lydløs. Orker ikke å konstant tilgjengelig. Driter i om det er «gæmlis» eller ikke

Anonymkode: ca09d...b3c

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har alltid tlf på lydløs. Orker ikke å konstant tilgjengelig. Driter i om det er «gæmlis» eller ikke

Anonymkode: ca09d...b3c

Orker ikke å være konstant tilgjengelig skulle jeg såklart skrive her.

Anonymkode: ca09d...b3c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også «gæmlis», og har telefonen på lydløs, med vibrasjon. 
 

Mitt inntrykk er at det er flest yngre som har på varslingslyder, mest fordi de er redde for å gå glipp av noe viktig. 
 

Anonymkode: 501df...081

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.

Jeg har på lyd når jeg venter på en viktig telefon/melding.

Ellers har jeg den på lydløs, men det har med at jeg ikke takler sånne lyder over tid. Jeg blir for opphengt i lydene og at jeg da får varsler, at jeg må tvinge meg selv til å ikke bry meg; derav lydløs

Anonymkode: 95096...76b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg har lyden på fordi jeg har barn i barnehagen og vil gjerne høre telefonen om det skjer noe, eller at noen andre ringer meg om noe viktig. Er veldig slitsomt også med folk som aldri svarer på telefonen når man har avtaler fordi de har på lydløs bestandig 

Anonymkode: 38df9...b62

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Min står alltid på lydløs. Kun hvis jeg venter en ekstra viktig telefon jeg har på lyd. Er over 40, vet ikke om det kvalifiserer til gæmlis.

Anonymkode: 6af5a...e7c

Samme her, er 38. Hater å ha på lyd, hører uansett vibreringen bedre enn ringetonene.

Anonymkode: ca054...423

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har på lydløs og uten vibrasjon og skrudd av alle unødvendige varsler. Kun barna som kommer igjennom. Har applewatch (også på lydløs, men med vibrasjon) så får med meg det viktigste som oftest 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jøss, har ikke folk jobb eller?

Anonymkode: 31973...1d5

Jo?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alltid på lydløs, selv om jeg er i kategorien "godt voksen".

Anonymkode: d66a1...16b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Selv har jeg mobilen på lydløs kun i begravelser og på møter. Er jeg gæmlis fordi jeg har lyd på mobilen? Hva gjør du? 

Anonymkode: 1e68e...468

Jeg vil påstå det først og fremst handler om hvor knyttet du er til mobilen. For meg som har den som sutteklut, og aldri er langt unna telefonen, er lyd pr def av. Men bruker du den som telefon, så er det naturlig å ha lyd på. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har på lyd, unntatt om natta. Kan fort legge igjen tlf et eller annet sted. Da er det en fordel med lyd, i tillegg til å høre når noen ringer meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...