Gå til innhold

Vektendring, tabell, graf


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Finnes det gode gratis nettsider hvor man kan taste inn vekt i en tabell og få opp en graf som viser utviklingen, om man for eksempel veier seg hver dag? Jeg vet at det går an å bruke Excel, men lurer på om det finnes egnede gratistjenester for dette online.

Kan naturligvis også være tjenester som er beregnet på annet enn vekt, som gjør samme nytten.

Anonymkode: 9bc3f...43a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Finnes det gode gratis nettsider hvor man kan taste inn vekt i en tabell og få opp en graf som viser utviklingen, om man for eksempel veier seg hver dag? Jeg vet at det går an å bruke Excel, men lurer på om det finnes egnede gratistjenester for dette online.

Kan naturligvis også være tjenester som er beregnet på annet enn vekt, som gjør samme nytten.

Anonymkode: 9bc3f...43a

Jeg har Garmin-vekt, registerer automatisk og lager statistikk i app. Verdt pengene!

Anonymkode: cf82d...74b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

My fitness pal har den funksjonen i tillegg til kaloritelling. Men du kan fint bare logge vekten og.

Anonymkode: 5e4c7...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har installert og avinstallert både My Fitness Pal og Libra nå. Mye styr og førstnevnte fremstod etter hvert som en betalingstjeneste.

Anonymkode: 9bc3f...43a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har installert og avinstallert både My Fitness Pal og Libra nå. Mye styr og førstnevnte fremstod etter hvert som en betalingstjeneste.

Anonymkode: 9bc3f...43a

Jeg har brukt my fitness pal i 5 år. Aldri betalt for det, men bruker gratisfunksjonene. Det inkluderer logging av vekt og graf over denne. 

Anonymkode: 5e4c7...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Jeg har brukt my fitness pal i 5 år. Aldri betalt for det, men bruker gratisfunksjonene. Det inkluderer logging av vekt og graf over denne. 

Anonymkode: 5e4c7...8b8

Fikk opp betaling og mulighet for 1 mnd gratis prøveperiode. Så ingen vei forbi det.

Foreløpig går jeg bare for Excel-varianten til Open Office.

Anonymkode: 9bc3f...43a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Fikk opp betaling og mulighet for 1 mnd gratis prøveperiode. Så ingen vei forbi det.

Foreløpig går jeg bare for Excel-varianten til Open Office.

Anonymkode: 9bc3f...43a

Det er fullt mulig med gratisversjon, men om du trives best med excel bruker du det.

Anonymkode: 5e4c7...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Samsungt-telefoner har du Samsung Health appen. Den har funksjonen. Kan hende din telefon har en lik app som følger med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker «My Fitness Pal». Er veldig fornøyd med den 😄

Legger ved et eksempel på hvordan den kan se ut;

IMG_9837.thumb.jpeg.13c35d9f41b0428341bf3f6ade063f9e.jpeg
 

Jeg kan justere å få se 1 uke, men og ha større sprang om det er ønskelig.

Enkel å bruke, og appen kan brukes til kaloritelling om man ønsker det i tillegg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange apper som har det. Selv har jeg f.eks. EasyFast og Fit som jeg bruker aktivt i prosessen min for å gå ned i vekt, og begge disse kan vise deg vektnedgangen i en graf hvis du fyller inn vekt hver dag.

Anonymkode: bb13d...3d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker appen my Weight, der får du opp graf 😊

Anonymkode: 9dbaa...478

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...