Gå til innhold

Kvinner som titter på andre menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser det skrives her inne om menn som titter på kvinner når de er sammen med partner ute på ting. Her er det motsatt, hun titter på andre menn når vi er ute på ting, bestandig. Forrige uke var vi på restaurant, da la jeg merke til at hun tittet vel mye på mannen som satt bak meg. Faktisk såpass mye at han stoppet litt ved bordet vårt da han gikk forbi. Han skygget banen når jeg stirret strengt på han. Og når vi er i butikker så kan hun titte på andre menn selv når vi er i en samtale. Er det normal oppførsel for kvinner i relasjon?

 

Anonymkode: 1614a...cae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å legge merke til noen er én ting. Å stirre og søke blikkkontakt; nei. Respektløst.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge hun spiser hjemme  er det vel ingen krise. Syntes du det blir irriterende  så kan du jo spørre om hun ser noe hun liker...

Anonymkode: 44cf7...1fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke helt vanlig slik du beskriver nei. Har du snakket med henne? Spurt henne om hun skjønner hva hun driver med? 

Jeg spør da jeg ikke kjenner en eneste kvinne som driver å sikler over menn på gata sånn, men jeg kjenner ett par som har grader av autisme som ikke helt skjønner grensene med blikkontakt med andre. 

Likevel litt spesielt at hun ikke holder blikkontakten med deg når dere prater sammen. 
 
Ingen normale mennesker gjør dette. Ikke kvinner eller menn. Det er gjerne mennesker som mangler litt i topplokket, har bipolar eller andre paykiske problemer som gjør at de krever mer oppmerksomhet enn hva som er normalt, autisme eller noe annet som gjør at de ikke forstår sosiale koder. ADHD eller andre konsentrasjonsproblemer. 

Det kan godt være noe helt annet også, men ingen normale og oppegående mennesker står å flørter med andre forran kjæresten sin slik som du sier. 

Anonymkode: d6d0b...f26

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ZarahSweet skrev (44 minutter siden):

Å legge merke til noen er én ting. Å stirre og søke blikkkontakt; nei. Respektløst.

Jeg mener også at det er respektløs oppførsel. Jeg har investert mye i forholdet, så kanskje nyttig å bakke litt.

Anonymkode: 1614a...cae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Så lenge hun spiser hjemme  er det vel ingen krise. Syntes du det blir irriterende  så kan du jo spørre om hun ser noe hun liker...

Anonymkode: 44cf7...1fc

Joda, men det er noe med følelsen det gir, når partner stadig titter på andre menn. Selvfølelsen blir ikke akkurat bedre.

Anonymkode: 1614a...cae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Det er ikke helt vanlig slik du beskriver nei. Har du snakket med henne? Spurt henne om hun skjønner hva hun driver med? 

Jeg spør da jeg ikke kjenner en eneste kvinne som driver å sikler over menn på gata sånn, men jeg kjenner ett par som har grader av autisme som ikke helt skjønner grensene med blikkontakt med andre. 

Likevel litt spesielt at hun ikke holder blikkontakten med deg når dere prater sammen. 
 
Ingen normale mennesker gjør dette. Ikke kvinner eller menn. Det er gjerne mennesker som mangler litt i topplokket, har bipolar eller andre paykiske problemer som gjør at de krever mer oppmerksomhet enn hva som er normalt, autisme eller noe annet som gjør at de ikke forstår sosiale koder. ADHD eller andre konsentrasjonsproblemer. 

Det kan godt være noe helt annet også, men ingen normale og oppegående mennesker står å flørter med andre forran kjæresten sin slik som du sier. 

Anonymkode: d6d0b...f26

Nei, jeg har ikke snakket med henne om det. Hun kommer selvsagt til å benekte at det skjer. Ja kanskje det er en diagnose der, har ikke tenkt i de baner tidligere. Takk for innspill.

Anonymkode: 1614a...cae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik er min mann og. Han snur hodet i vinkel for hver dame han ser. 

Anonymkode: 0d824...1d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er mennesker som har selv sans for selvverd og ser etter litt påfyll. Min eks kjæreste var sånn. Men han var også veldig entitled, selvopptatt. Og var på tinder etter 6 mnd. 

Anonymkode: 63ebb...9b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må du gå i deg selv og spørre hvorfor hun ser på andre menn. Gjør du nok for din kone? Gjør du dine plikter hjemme uten at hun må be om det? Verter du henne opp? Kommer du hjem med overaskkelsesgaver iblant? Eller setter du deg bare ned i sofaen med chips når du kommer hjem fra jobb?

Anonymkode: 8d7ce...80e

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Slik er min mann og. Han snur hodet i vinkel for hver dame han ser. 

Anonymkode: 0d824...1d0

Det er kjedelig!

Anonymkode: 1614a...cae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette er mennesker som har selv sans for selvverd og ser etter litt påfyll. Min eks kjæreste var sånn. Men han var også veldig entitled, selvopptatt. Og var på tinder etter 6 mnd. 

Anonymkode: 63ebb...9b6

Er det slik at mennesker som gjør sånn har et stort ego problem? For opptatt av seg selv. Føler ikke at min dame har det egentlig. Hun er svært generøs og snill, men da som sagt titter alt for ofte på andre menn.

Anonymkode: 1614a...cae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Da må du gå i deg selv og spørre hvorfor hun ser på andre menn. Gjør du nok for din kone? Gjør du dine plikter hjemme uten at hun må be om det? Verter du henne opp? Kommer du hjem med overaskkelsesgaver iblant? Eller setter du deg bare ned i sofaen med chips når du kommer hjem fra jobb?

Anonymkode: 8d7ce...80e

Har ikke noe godt svar på hvorfor hun titter på andre, derfor jeg spør her☺️. Husarbeid deles 50/50, vi har masse sex også, så nærheten er der. Gaver, noen i året. Kjøper gaver når jeg finner noe jeg vet hun ønsker seg. Eller noe jeg tror hun blir glad for å få. Så chipsposen er det ikke jeg som drar frem😂

Anonymkode: 1614a...cae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bare galt når menn ser på andre kvinner.

 

Anonymkode: c4d20...ffd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det er bare galt når menn ser på andre kvinner.

 

Anonymkode: c4d20...ffd

Og hva begrunner du det med? 

Anonymkode: 1614a...cae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo i norge er vi alle sånn, merker selv kvinner titter mye på meg iblant. 

Anonymkode: b2588...d3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er også normalt å bli totalt oversett. Hvis du drar til utelandet kikker alle mennesker på hverandre, men om dette er en norsk en ville jeg blitt mer skeptisk til hvorfor. Betyr vel sikkert ingenting da, men siden i norge kikker folk mye pga de vil ha andre. 

Anonymkode: b2588...d3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Respektløst 

Anonymkode: 07799...dfd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.6.2024 den 7.57):

Da må du gå i deg selv og spørre hvorfor hun ser på andre menn. Gjør du nok for din kone? Gjør du dine plikter hjemme uten at hun må be om det? Verter du henne opp? Kommer du hjem med overaskkelsesgaver iblant? Eller setter du deg bare ned i sofaen med chips når du kommer hjem fra jobb?

Anonymkode: 8d7ce...80e

Så når en kvinne i forholde tittet på andre menn, så er det noe galt med mannen. Og når menn titter på andre damer, så er det noe galt med mannen

Menn er dømt til å tape hver gang...

 

Anonymkode: 1c9fc...32f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Så når en kvinne i forholde tittet på andre menn, så er det noe galt med mannen. Og når menn titter på andre damer, så er det noe galt med mannen

Menn er dømt til å tape hver gang...

 

Anonymkode: 1c9fc...32f

Heng deg opp i den éne kommentaren som sier dette. De fleste synes ikke det er greit av noen i forhold. Uansett kjønn

Anonymkode: 07799...dfd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...