Gå til innhold

Hjelp - siste utløsning før egguttak


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mannen min hadde siste utløsning lørdag kveld for et planlagt egguttak på onsdag morgen - ca 4 dager avholdenhet. Uttaket har nå blitt flyttet til torsdag... Blir det for lenge å vente helt til da? Ca 5 døgn.. Eller er det bedre å fikse det så det blir litt over 2 dagers avhold...? Hjelp 🙈 

Anonymkode: 1dbc3...940

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Mannen min hadde siste utløsning lørdag kveld for et planlagt egguttak på onsdag morgen - ca 4 dager avholdenhet. Uttaket har nå blitt flyttet til torsdag... Blir det for lenge å vente helt til da? Ca 5 døgn.. Eller er det bedre å fikse det så det blir litt over 2 dagers avhold...? Hjelp 🙈 

Anonymkode: 1dbc3...940

Det er noe forskjell på hva ulike klinikker praktiserer, men mange klinikker sier nå man skal ha en utløsning 2 dager før egguttak. Da vi hadde forsøk ved privat klinikk i høst sa de til og med et døgn før (med mindre han har veldig nedsatt kvalitet). Tenker at 2 dager før nok er fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Mannen min hadde siste utløsning lørdag kveld for et planlagt egguttak på onsdag morgen - ca 4 dager avholdenhet. Uttaket har nå blitt flyttet til torsdag... Blir det for lenge å vente helt til da? Ca 5 døgn.. Eller er det bedre å fikse det så det blir litt over 2 dagers avhold...? Hjelp 🙈 

Anonymkode: 1dbc3...940

Praktiseres ulikt fra klinikk til klinikk. Så spør dem ;)

Her sa de 2 dager. 

Anonymkode: e8931...462

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss sa de også to dager. Hør med klinikken 😊

Anonymkode: afda4...82e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...