AnonymBruker Skrevet 24. juni 2024 #1 Skrevet 24. juni 2024 Er litt frustrert nå kjenner jeg og ønsker råd Var på 3D ultralyd hos jordmor for fem uker siden hvor hun målte baby til å være ganske liten. Ble henvist til sykehuset og var der for tre uker siden hvor de mente hun var helt normal. Målingene de gjorde var ganske forskjellige så jeg klarte ikke slå meg til ro med det og gikk tilbake til jordmor forrige uke som tok nye mål hvor det viser seg at baby nesten ikke hadde vokst på de tre ukene siden sist jeg var hos henne. Hun målte baby til å ligge på 4 percentil og sendte derfor ø-hjelp til sykehuset. Vi var på sykehuset igjen i dag, nøyaktig en uke siden ultralyden hos jordmor, og de mener nok en gang at baby er normal og måler til 25 percentil. Klarer ikke slå meg til ro med dette. Hva ville dere gjort i en slik situasjon? Stolt på sykehuset? Gått til en tredje person? Er livredd for at baby skal dø i magen, har en historie med 6 aborter og er gravid med ivf.. Anonymkode: c3942...b5c
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2024 #2 Skrevet 24. juni 2024 Har du mulighet til å gå til en tredjeperson? Privat gyn? Anonymkode: 70a68...d06 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2024 #3 Skrevet 24. juni 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Har du mulighet til å gå til en tredjeperson? Privat gyn? Anonymkode: 70a68...d06 Vurderer det sterkt, føler bare det er så «teit» å blande inn så mange men vurderer det Anonymkode: c3942...b5c
Lorieen Skrevet 24. juni 2024 #4 Skrevet 24. juni 2024 Du bør stole på sykehuset. Er du i tvil, får du en third opinion.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå