Gå til innhold

Dumt spørsmål kanskje, men hvordan har man sex første gang med ny partner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg hadde fornøyelsen her forleden av å ha sex for første gang igjen etter omtrent sju-åtte år🤩

Og det som funket veldig godt for meg var å ta styringa. Være den aktive. 

Anonymkode: dea02...c69

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Irak skrev (17 minutter siden):

Er jo uansett ikke noen fasit...

Må jo bare prøve å være tilstede i øyeblikket 💕. Heat of the moment som det heter 😂

Selvsagt, men for meg er det forskjell på det i tillegg…

Anonymkode: c36c6...a66

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mann, vet ikke hva du er, og om det har mye å si for hva man tenker om dette.

For min egen del har det alltid vært slik at sex med en ny partner selvsagt er noe jeg har sett veldig frem til, så begjæret har kommet av seg selv. Det høres kanskje patetisk ut, men jeg har hatt en indre stemme som sier «nyt dette øyeblikket», for første gang kommer bare én gang. Prøver å ha fokus på ta meg god tid og sørge for at sexen gir partner mersmak. Har aldri forventet BJ i en slik situasjon, men elsker å gi oralsex, ikke minst for å være sikker på at partner kommer i mål først. Mindre stress etterpå med egen utholdenhet da også. 

Oppsumert: Ta deg tid og husk å nyt, men det er ikke stunden for å pushe partners grenser.

Anonymkode: cb355...bea

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Der har jeg ikke klart å spørre hvorfor, men har følt meg litt dum når jeg har sagt flere ganger under sex at han skal slå meg men så gjør han det ikke/bare sånn halvveis ikke bra og det blir rart men men …

Drømmedame du    ❤️

Anonymkode: c7296...573

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Selvsagt, men for meg er det forskjell på det i tillegg…

Anonymkode: c36c6...a66

På hvilken måte da?

Skrevet
19 hours ago, AnonymBruker said:

Altså beskriv første gang sex med ny partner, hva er typisk fremgangsmåte eller hva man skal kalle det. Hva forventes? Er det rett på oral, anal og gudene vet hva…? kan virke sånn på forum som dette ihvertfall og det skremmer meg litt. 

Anonymkode: d522e...86d

Folk er så forskjellige og det må man nesten forholde seg til når man prøver å bli kjent med en person seksuelt. Det beste er bare å ha en utforskende mentalitet og være obs på responsen man får. Etter min erfaring er noen veldig åpne og kjører på fra start mens andre trenger tid liker å føle seg mer trygg før man åpner seg helt seksuelt.

Ellers så er sex best etter min mening når man lar ting skje spontant og begge lar seg rive med. Handlingene har liksom en naturlig utvikling uten at noe er planlagt.

Skrevet
22 hours ago, AnonymBruker said:

Altså beskriv første gang sex med ny partner, hva er typisk fremgangsmåte eller hva man skal kalle det. Hva forventes? Er det rett på oral, anal og gudene vet hva…? kan virke sånn på forum som dette ihvertfall og det skremmer meg litt. 

Anonymkode: d522e...86d

Mitt forslag er å bare la ting skje ... begynn med kos og kanskje litt kyssing ... og så ser man hva det fører til. Målet må være å ha det fint, og at partneren har det fint, ikke at det skal bli sex av en eller annen type. Vær tålmodig. Det som ikke skjer denne gangen skjer kanskje neste gang.

Sats heller på å nyte det som faktisk skjer og ikke stress med at en pikk skal i en fitte. Stress og jag om å komme til det punktet gjør både at man går glipp av mye, men det kan også lede til skuffelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...