Gå til innhold

Dumt spørsmål kanskje, men hvordan har man sex første gang med ny partner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Altså beskriv første gang sex med ny partner, hva er typisk fremgangsmåte eller hva man skal kalle det. Hva forventes? Er det rett på oral, anal og gudene vet hva…? kan virke sånn på forum som dette ihvertfall og det skremmer meg litt. 

Anonymkode: d522e...86d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Altså beskriv første gang sex med ny partner, hva er typisk fremgangsmåte eller hva man skal kalle det. Hva forventes? Er det rett på oral, anal og gudene vet hva…? kan virke sånn på forum som dette ihvertfall og det skremmer meg litt. 

Det kommer da heeelt an på 🤦‍♀️

Traff dere hverandre på en "lesbebar", bdsm sted? Hva gikk / går dere kledd i? Er dere på hotell eller hjemme hos foreldrene deres, eller i en park på sommeren, i en båt - alene eller med fler🙄🤯🤦‍♀️🤷‍♀️😵‍💫……………..

Anonymkode: 0d774...30c

AnonymBruker
Skrevet

Det er da forskjellig fra partner til partner.

Anonymkode: c38ca...952

• Liker 1
Skrevet

Tenker du må bruke litt tid på å kjenne etter hva du selv er komfortabel med :)

Jeg kan hjelpe deg på vei:

- Hva liker du å gjøre med nye partnere? Hva liker du at personen gjør med deg, og hva liker du å gjøre med vedkommende?

AnonymBruker
Skrevet

Over 20 år siden sist jeg hadde sex for første gang med en ny partner, så det husker jeg ikke 😆

Anonymkode: f9ec3...fb9

AnonymBruker
Skrevet

Ok, jeg prøver igjen. Kanskje mer fornuftige svar å få på dagtid? Jeg har hatt samme sexpartner gjennom hele livet, derfor jeg spør.. ikke vært utro og traff partner tidlig i livet, og har derfor ikke noe erfaring med å treffe nye menn 

AnonymBruker
Skrevet

Vel, de aller første gangene jeg hadde sex, klina vi på senga, stille som mus så ikke foreldre skulle merke noe, og han snek handa si på stedet det kjentes godt, også bare skjedde ting helt av seg selv. Så som sagt, ikke rett på avanserte teknikker og sex for viderekommende. 

Anonymkode: a9b2c...bbd

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ikke analsex, så jeg har selvfølgelig ikke analsex første gang jeg har sex med noen. Ikke femtiende gang heller. Så det kommer jo egentlig helt an på hva du er komfortabel med, Ts. 

Jeg har oral og vanlig sex med alle jeg ligger med. Ikke bdsm, derimot. Vanligvis kan jeg godt like litt bdsm, som klaps og binding, men alt sånt er helt uaktuelt med en ny partner. Vi må kjenne hverandre før jeg er komfortabel med sånt.

Anonymkode: 27c07...27d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ok, jeg prøver igjen. Kanskje mer fornuftige svar å få på dagtid? Jeg har hatt samme sexpartner gjennom hele livet, derfor jeg spør.. ikke vært utro og traff partner tidlig i livet, og har derfor ikke noe erfaring med å treffe nye menn 

Det er egentlig såre enkelt. Du bruker bare ordene dine, eller skrivefingrene dine, og så snakker dere om forventninger. Den største tjenesten du kan gjøre deg selv i din situasjon, er å lære deg åpenhet. Enten du bare vil ligge litt, eller tenker på en ny kjæreste etterhvert, så sparer du deg for mye grubling. 

For min egen del er det ikke om å gjøre å ha mest mulig heftig sex første gangen. Det viktigste er å kjenne på kjemien, finne ut om vi har felles forståelse for nytelse og lyst, og som sagt det med kommunikasjon. 

Anonymkode: a2034...fb0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ville ikke hatt oral første gang. Heller mye lek og tenne hverandre opp så penetrering. 

Anonymkode: f8fb7...2bc

AnonymBruker
Skrevet

Første gang man har sex med en ny mann er så spennende! Man har forventninger, forhåpninger, kanskje man har gått lenge og forestilt seg hvordan det kommer til å være. Jeg hadde det med en mann jeg hadde snakket med og flørtet med i mange mnd, og når vi først lå sammen var det så mye spenning der og energi at vi begge følte oss fram til hva den andre likte, og tok litt intiativ. Men selvfølgelig man må jo føle på energien i rommet og hvordan partneren er og liker, og ja rett og slett spørre om man er usikker. 
En litt klein hendelse var da jeg sa «slå meg» på rumpa i doggy, for jeg liker det godt men han er litt mer forsiktig av seg og liker tydeligvis ikke å slå. Der har jeg ikke klart å spørre hvorfor, men har følt meg litt dum når jeg har sagt flere ganger under sex at han skal slå meg men så gjør han det ikke/bare sånn halvveis ikke bra og det blir rart men men …

Anonymkode: 93355...fde

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ville ikke hatt oral første gang. Heller mye lek og tenne hverandre opp så penetrering. 

Anonymkode: f8fb7...2bc

Tja, det finnes både kvinner, kvinner, kvinner og menn, som ikke får all verden ut av penetrering, så hvorfor lage seg slike regler? 

AnonymBruker
Skrevet

Og glemte å skrive på den forrige, han elsker å gå ned på meg, han gjorde det første gangen og jeg merket at han likte det noe som også tenner meg. Jeg utfører ikke oralsex på hvem som helst, men med han føltes det naturlig. Som jeg skrev tidligere, er noe med hva som føles riktig der og da for deg og han. 

Anonymkode: 93355...fde

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

. Der har jeg ikke klart å spørre hvorfor, men har følt meg litt dum når jeg har sagt flere ganger under sex at han skal slå meg men så gjør han det ikke/bare sånn halvveis ikke bra og det blir rart men men …

#denfølelsen ; når du har klart å gjøre deg sårbar nok til å ta opp dette, gjerne utenom en seksuell setting. 

Skrevet

Gjør det dere føler for...Lurt å være litt forsiktig i starten, med mindre dere kjenner hverandre veldig godt 😉.

Prøv og følg litt med på hverandre, og vær oppmerksomme, og på tilbudssiden.

Viktig å gjøre det man liker så lenge det blir godt mottatt. Er jo ikke farlig å spørre heller hvis man er usikker underveis. Bedre og spørre en gang for mye enn for lite...

Kommer jo an på hvor god flyt og kroppslig kommunikasjon det er mellom dere....

Spennende er det i allefall. Kos og nyt ❤️.

AnonymBruker
Skrevet

Er og litt forskjell på om det er en ONS, enkel flørt eller en du har datet lenge og «spart deg» for… 🙈

Anonymkode: c36c6...a66

AnonymBruker
Skrevet

fingring og runking, kysse på brystene. etterhvert misjonær, så hun på topp til hun kommer før jeg tar henne bakfra til jeg spruter i dongen.

ikke oral før begge er testet. klapser på rumpa om hun tenner på det.

Anonymkode: 16d8c...716

Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Er og litt forskjell på om det er en ONS, enkel flørt eller en du har datet lenge og «spart deg» for… 🙈

Anonymkode: c36c6...a66

Er jo uansett ikke noen fasit...

Må jo bare prøve å være tilstede i øyeblikket 💕. Heat of the moment som det heter 😂

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Det første du må ha som mann er et skjema hvor hun samtykker, gjerne spesifisert hva hun samtykker i. Når hun har hooket av hva hun er med på så er det bare å sette igang skuespillet. 

Anonymkode: 886c8...551

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...