Gå til innhold

Extensions & Temu- Noen som har Peiling?


millak

Anbefalte innlegg

Hei. Er det noen her som har Extension tips på TEMU eller lignende sider? Jeg synes Rapunzel har blitt dyrt, skulle gjerne funnet noen rimeligere med den samme gode kvalitet og tykkelsen. Finnes dette? 

Jeg er åpen for både tape, klipps og tilbehør.  
 

Kom gjerne med tips:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har kjøpt noen sett med clipon fra Temu og det er langt unna Rapunzel-kvalitet 🙃 Men jeg ble positivt overrasket i forhold til prisen :)

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalitet hår koster penger. Dette finner du ikke på temu. Har med kvaliteten på råvaren, hvordan det blir behandlet og festet sammen tilslutt og gjøre.

Jeg ville ikke kjøpt extension fra temu.

Anonymkode: b8142...5fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.6.2024 den 1.16):

Kvalitet hår koster penger. Dette finner du ikke på temu. Har med kvaliteten på råvaren, hvordan det blir behandlet og festet sammen tilslutt og gjøre.

Jeg ville ikke kjøpt extension fra temu.

Anonymkode: b8142...5fa

Fått inntrykk av det. Men ser at de får mye gode tilbakemeldinger også. Folk er kanskje ikke så kresne 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (På 24.6.2024 den 23.23):

Jeg har kjøpt noen sett med clipon fra Temu og det er langt unna Rapunzel-kvalitet 🙃 Men jeg ble positivt overrasket i forhold til prisen :)

Hvor mye betalte du? De har kanskje noe forskjeller i kvalitet og pris på Temu også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

millak skrev (3 timer siden):

Hvor mye betalte du? De har kanskje noe forskjeller i kvalitet og pris på Temu også?

Under hundre kroner, så jeg hadde absolutt ingen forventninger! Det er helt sikkert forskjeller i kvalitet om du betaler mer ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

millak skrev (På 26.6.2024 den 14.32):

Fått inntrykk av det. Men ser at de får mye gode tilbakemeldinger også. Folk er kanskje ikke så kresne 

Hår av god kvalitet varer lenge er behagelig og ser naturlig ut. Noen satte inn hår på meg av dårligere kvalitet enn jeg var vant til. Det var ikke billig hår. Men etter 2 uker så det grusomt ut. Krevde mye jobb i daglig vedlikehold. Jeg tokk de ut ganske kjapt og det gikk rett i søpla.

Har hår av høy kvalitet og det er lett og ta vare på  blander seg lett med mitt hår og det varer lenge med riktig vedlikeholde. Til 100 kr på temu hadde jeg ikke forventet all verden.

Anonymkode: b8142...5fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat extensions er faktisk verdt å betale noen tusenlapper ekstra. Finnes sikkert mye annet man kan kjøpe billigere uten at det påvirker kvaliteten, men extensions er ikke en av de 

Anonymkode: fa7f9...339

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...