Tonjeee Skrevet 24. juni 2024 #1 Skrevet 24. juni 2024 hei. vi holder på å skal overta en campingplass, og hode mitt har bare lyst til å komme seg fortest mulig inn men må vente pga godkjenninger.. Prøvd å søke opp på internett for å få litt inspirasjon og masse tips. kan ikke du vise meg hvordan du/dere har der på deres campingplass? mvh en familie som er veldig utolmodige
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2024 #2 Skrevet 24. juni 2024 En campingplass? Skal dere drive en campingplass? Eller snakker du om at dere skal ha campingvogn på fastplass på en campingplass? Anonymkode: f880f...1ae
Tonjeee Skrevet 24. juni 2024 Forfatter #3 Skrevet 24. juni 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): En campingplass? Skal dere drive en campingplass? Eller snakker du om at dere skal ha campingvogn på fastplass på en campingplass? Anonymkode: f880f...1ae ja, vi skal overta en plass inne på en campingplass! haha
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2024 #4 Skrevet 25. juni 2024 Har tilbrakt hver sommer på campingplass fra jeg var rundt 4/5 år. Hva slags tips er du på utkikk etter? Tips til å style og innrede vogna, vedlikehold, ting å gjøre, matlagingstips? Anonymkode: 39fd2...4b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå