Gå til innhold

Tipitelt til småbarn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har sett tipitelt til småbarn rundt omkring "overalt" de siste par årene, og kan ikke egentlig se for meg at ungene bruker dem til å leke i? De er jo så små og ustødige. Noen som har erfaring med sånne, eller som ser ut som vanlige hustelt med tunell feks er mer populært blandt ungene?

Anonymkode: 3248a...dfc

AnonymBruker
Skrevet

Ser veldig fint ut når man skal legge ut bilde av barnerom på insta 🙄

Anonymkode: c58e6...4a2

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Helt ubrukelig! Eldstemann fikk et i gave av bestemor fordi han elsker å dra på telttur i skogen med pappan. Det var gøy en dag, og siden har det ligget på loftet. Kunne selvsagt forsøkt å selge det, men da må jeg ta det ned fra loftet og fotografere det, og det er mer innsats enn den tipien er verdt. Kan ligge noen år til 😆

Anonymkode: 83de2...e48

• Liker 1
Skrevet

De er som sånne telt etc... kjempegøy i 2 dager...så står de å støver ned 🤣

Kjøp heller flytte esker og lag hus..mye morsommere... he he 

Skrevet

Tipiteltet her er vel den lengstlevende «leka» ungene har. Først var det bamsekrok og så kafé, nå er det militærforlegning og gjemmested når de leker krig og med NERF.

Vår står stødig, har aldri veltet.

AnonymBruker
Skrevet

Vårt ene barn har et slikt tipitelt. Det har stort sett bare stått der inne på rommet hennes. Noen ganger sover noen av kosedyrene der om natten. Barna har også et polyester-telt, med tunell, fra IKEA, og det har alltid vært masse i bruk, både teltet og tunellen. 

Jeg syns tipi-teltet er pent, samt lett å slå sammen og få vasket bak og under. Og at IKEA-teltet hverken er pent eller særlig plasseffektivt. Jeg er bent frem lei av at det er i veien. Pr. nå befinner det seg nederst i gangen, og de holder på med en lek inne i det, som de skulle fortsette på i morgen. Men sånn i etterpåklokskapens lys, hadde vi ikke kjøpt det tipi-teltet nei. 

Anonymkode: 961dc...bb1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ble mye brukt her, både ute og inne. Bamsene ble satt inni dervog det var teselskap 

Anonymkode: 824a4...b7a

AnonymBruker
Skrevet
mommyaka skrev (1 time siden):

De er som sånne telt etc... kjempegøy i 2 dager...så står de å støver ned 🤣

Kjøp heller flytte esker og lag hus..mye morsommere... he he 

Nei sånn var det ikke her

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ser veldig fint ut når man skal legge ut bilde av barnerom på insta 🙄

Anonymkode: c58e6...4a2

🙄🙄🙄 aldri lagt ut bilde av det

Skrevet

Min nå fireåring bruker sitt mye. Har et lite sengebrett som bord og rigger seg til med puter og bamser/dukker. Hun spiser også ofte inni der og ser på iPad og tegner eller pusler.
Koser seg veldig.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...