AnonymBruker Skrevet 24. juni 2024 #1 Skrevet 24. juni 2024 Vi har det aldri gøy sammen, min mann liker å drikke og ellers ingenting. Han har ikke samme humor som meg, vi snakker om lite. Har to barn. Etter barna er lagt sitter vi i hver vår ende av sofaen. Jeg savner noen å ha interessante samtaler med, le med, ha det gøy med. Blir det slik i alle forhold? Anonymkode: d6361...657 3
katties Skrevet 24. juni 2024 #2 Skrevet 24. juni 2024 Har vært sammen i 14 år. Har vært mye turbulent de siste 3 årene pga mannen har et mye lavere aktivitetsnivå enn meg. Virker som det skjedde noe under korona, da han satt mye hjemme. Jeg har forblitt aktiv. Vi har fortsatt mange morsomme samtaler da, tuller med hverandre, og siste gang jeg fikk han til å le så mye at han omtrent ikke fikk puste var ca 2 uker siden. 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2024 #3 Skrevet 24. juni 2024 Flirer sammen og av hverandre daglig🥰 Selvfølgelig har det vært motbakker, men etter 37 år drar vi fremdeles i samme retning ❤️ Anonymkode: 103a6...c64 9
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2024 #4 Skrevet 24. juni 2024 Jeg ler masse sammen med mannen min og vi har dype, gode samtaler. Vi har vært gift i 25 år. Vi hadde det vanskelig noen år mens ungene var små, med lite overskudd til særlig annet enn familien AS. Vi jobbet oss gjennom det, det er jeg glad for! Anonymkode: 65ec9...a00 1 3
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2024 #5 Skrevet 24. juni 2024 Har vært sammen i 17 år. Vi kan fremdeles le og ha fine samtaler, men i perioder hvor vi har vært slitne med småunger ++ har det vært lite tid til hverandre og lite overskudd til kos. Ting går opp og ned i mange forhold. For å ha det fint i lengden må man sette av tid og pleie kjæresteforholdet. Uten å sette av tid og prioritere pleie av forholdet vil forholdet forfalle. Har dere rom for å dra ut på date med hverandre, se film sammen eller andre ting dere kan gjøre sammen? Forhold må bevisst pleies over så lang tid! Anonymkode: 566cb...0c3 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2024 #6 Skrevet 24. juni 2024 Ca 17 år. Vi ler egentlig en god del sammen når jeg tenker meg om.. Men det er ofte vi ikke har noe å snakke om også så det blir jo en del hening foran tv og på mobilen.. Det fineste korona lærte oss var å ta oss et par glass sammen. Da vi ikke kunne gå ut og møte venner så valgte vi å lage god mat hjemme og dele litt vin. Det gjorde godt for kommunikasjonen og førte til at vi lo mye, og dette føler jeg vi har fått mer med oss inn i hverdagen (altså uten vin/alkohol) 😊 Anonymkode: 6500a...99f 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2024 #7 Skrevet 24. juni 2024 Er litt sånn hos oss også. Synes han ler lite, mens jeg ofte ler og har et bedre humør enn han. Jo eldre han blir, jo mer interessert er han i å "mimre" om ting som har skjedd for lenge siden, og det blir jeg litt lei av. Anonymkode: 8f419...478 2
Trolltunge Skrevet 24. juni 2024 #8 Skrevet 24. juni 2024 (endret) Ja stort sett hver dag. Innimellom kan vi ha dager der begge/ene er litt sliten og innadvendt, men da satser vi mer på koselig og rolig enn moro sammen. Tror likevel det er relativt få dager vi ikke ler sammen. Å tulle, tøyse, erte og leke er liksom oss, og vi har det mye gøy sammen, selv om vi på mange måter er veldig ulike. Vi strekker oss veldig langt for hverandre og velger å kose oss og ha humor på ting vi egentlig ikke hadde valgt selv. Jeg er med på VM- kamper og hoier og heier, og han er med på bygdafest og padle SUP (selv om jeg måtte padle og han holdt seg fast som det sto om livet). Så "måtte" jeg bade med ham, selv om det var gørrkaldt. Dette nevnt er bare de siste dagene, og det blir mye moro av slikt. Det er også slik vi begge vil leve sammen. Vi er veldig opptatt av å ha det gøy sammen. Gøy og koselig om hverandre. Det er et veldig bevisst valg vi begge to er veldig dedikert til. Ved nærmere ettertanke er det vel EM, ikke VM. Noe som antageligvis påpeker hvor lite viktig det egentlig er for meg. 😆 Å ha det kjekt sammen med ham er likevel viktig. 😊 Endret 24. juni 2024 av Trolltunge 4
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2024 #9 Skrevet 24. juni 2024 Etter et langt forhold med masse latter og gode samtaler har vi i det siste blitt veldig annerledes som par. Nå har vi ikke lik humor lengre og klarer ikke å hygge oss sammen som før 😔 Tror kjærligheten er i ferd med å dø ut… Anonymkode: b7b38...66f 5
Gjest issoras Skrevet 24. juni 2024 #10 Skrevet 24. juni 2024 17 år sammen. Ja vi ler masse sammen, og har mange gode samtaler. 😊 Vi har nok vært heldige og har vokst mer sammen enn fra hverandre (jeg kaller det å være heldig fordi det er litt tilfeldig hvordan man utvikler seg fra 20-årene, det er ikke noe man bevisst styrer).
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2024 #11 Skrevet 24. juni 2024 Vi er begge femti, vært sammen i 19 år. Begge har langt over middels travle dager hvor hun også er en del på reise. Men vi har enkelte hellige ting i forholdet som har høy prioritet, en av de er at fredagen er hellig, da lager vi mat i lag fra bunnen av, serveres med dertil egnet drikke, med eller uten venner.. Så selv om uka går til helvete allerede på tirsdag så har vi alltid fredagen å se frem til. Den fredagen blir det alt fra hysterisk gråt fordi man er overarbeidet (frue) eller latter så hun gjør i buksa.. Jeg smiler og ler også av hennes vitser, men ikke slik hun gjør av mine ablegøyer 😕 Anonymkode: 00337...dbf 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2024 #12 Skrevet 24. juni 2024 Ler masse sammen for vi er så trygge på hverandre at vi kan si hva som helst til hverandre. Sier det vi tenker og av og til blir det mye gøy av det. Anonymkode: 0b501...307 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2024 #13 Skrevet 24. juni 2024 15 år her, ler mye sammen, men vi sitter også på sofaen med hver vår telefon mange kvelder. Da er vi stort sett helt kjørt etter lange dager med jobb, trening, unger og deres aktiviteter og lekser og legging etc😅 skal man tulle og le sammen må man ha overskudd, ikke alltid det er på plass 🙈 Anonymkode: 8eff1...3e3
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2024 #14 Skrevet 24. juni 2024 Etter 20 år så ler vi aldri. Har det dårlig, kommuniserer ikke, ingen fysisk kontakt og bare snakk om været og aldri de viktige tingene. Vi lever som i et arbeidsforhold og jeg hater det. Har prøvd alt Jeg gleder meg veldig til det endelig er over om et par år år. Anonymkode: 82efc...fe0 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2024 #15 Skrevet 24. juni 2024 Jeg ler ikke mye av noen ting som helst. Kan synes ting er artig, men ytterst sjelden latter. Kona ler stadig, men som regel den kunstige typen kneggelatter. Men vi har det fint sammen. Har vært gift i 25 år. Prater ikke mye sammen i hverdagen, annet enn om praktiske ting, men av og til gode samtaler. Vi kan være uenige om ting, men aldri verbal krangling. Vi har de siste 15 årene prioritert egentid, borte fra barn og hjem. Gjerne ei langhelg. Da legger vi bort alle skjermenheter, lager mat sammen og har gode samtaler. Det er fint. Anonymkode: e2e27...f0b 1
Granskudd Skrevet 24. juni 2024 #16 Skrevet 24. juni 2024 Vårt forhold er ikke egentlig bygget så mye på felles interesser og lik humor. Klart det hender vi ler sammen (av hverandre? 😅😉 han har i hvertfall super teit pappa-humor 😉😂) vårt forhold er mest av alt bygget på gjensidig respekt og en enorm omsorg for hverandre. Og det liker jeg. Vi kan være våre egne selvstendige individer, med egne interesser, men mest av alt liker vi å ligge i en stor krøll på sofaen (metaforisk, men også sant) og ta vare på hverandre og ungene. Klart at jeg av og til kan savne å ha noen som får meg til å le, men da velger jeg venner som oppfyller det ønsket. Jeg ønsker meg ikke en venn som omslutter meg med kjærlighet og omsorg slik som mannen min gjør 🥰 (Vi har vært sammen i 17 år) 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2024 #17 Skrevet 24. juni 2024 Vi har det mye gøy ilag. Ler av teite ting og dype ting, han har bra observasjonshumor. Vi drikker aldri alkohol sammen og sjeldent hver for oss, liker best å være edru også i helger og ferier. Anonymkode: 9d6e1...929
katties Skrevet 24. juni 2024 #18 Skrevet 24. juni 2024 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Etter 20 år så ler vi aldri. Har det dårlig, kommuniserer ikke, ingen fysisk kontakt og bare snakk om været og aldri de viktige tingene. Vi lever som i et arbeidsforhold og jeg hater det. Har prøvd alt Jeg gleder meg veldig til det endelig er over om et par år år. Anonymkode: 82efc...fe0 Når barna flytter ut?
Tonjeee Skrevet 24. juni 2024 #19 Skrevet 24. juni 2024 nå har jeg om min samboer bodd sammen i litt over 3 år og vært kjærester i 4 år. Vi har latterkrampe hver kveld før vi legger oss og lekesloss. vi er seriøst som 2 bestevenner. det skremmer meg å lese at etter mange år så er det mange som ikke kjenner på det samme.. Men hvorfor tror dere at det har blitt slik? har dere alltid vært slik som det er nå? eller slutter dere å ha det gøy gradvis? var dere bestevenner før slik som vi er? forstår ikke hvordan ting bare kan forandre seg
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2024 #20 Skrevet 24. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har vært sammen i 17 år. Vi kan fremdeles le og ha fine samtaler, men i perioder hvor vi har vært slitne med småunger ++ har det vært lite tid til hverandre og lite overskudd til kos. Ting går opp og ned i mange forhold. For å ha det fint i lengden må man sette av tid og pleie kjæresteforholdet. Uten å sette av tid og prioritere pleie av forholdet vil forholdet forfalle. Har dere rom for å dra ut på date med hverandre, se film sammen eller andre ting dere kan gjøre sammen? Forhold må bevisst pleies over så lang tid! Anonymkode: 566cb...0c3 Men hva om man gjør disse tingene, men ting likevel føles litt «stivt»? Man ler ikke, har det ikke gøy sammen og snakker om lite annet hverdagslige ting, hva man skal ha på menyen (om man er ute og spiser) og filmen man har sett? Ikke TS, men føler det likt. Anonymkode: f5b1e...f8c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå