Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en datter i en annen by med termin i november. Hun jobber mye og har lite nettverk der, kjenner heller ingen i samme situasjon som henne. Fikk en jordmor som satt med ryggen til og stilte lite spørsmål. Datteren min føler seg nå veldig alene og ensom. Har kun samboeren, og trenger noen likesinnede å dele framgangen med.

Da jeg var gravid fantes et forum der vi snakket med hverandre og møttes på kafe. Det var "novembergruppen" eller "september gruppen" for alle med termin i september.  

Finnes det et slikt nettverk eller noe lignende i dag? 

Anonymkode: 01328...ed7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søk på termingruppe pluss måneden og årstall hun har termin på Facebook. Da kommer det mest sannsynlig opp hvis det ikke er veldig tidlig i graviditeten og det ikke er opprettet enda

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Be om ny jm på helsestasjon. Viktig å ha en ok tone med jm i forbindelse med feks amming etter fødsel. 

ellers søk på termingruppe november på fb også finnes det garantert. 

Anonymkode: b072e...a9b

• Nyttig 1
Skrevet

De fleste bruker Facebook nå. Det er det grupper for de forskjellige termin-månedene. Ofte finnes det en for hver by også, feks «termin November-24 Bergen» osv. 

Kan også tipse om et forum som heter babyverden.no. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for informasjon, veldig flott - det er på facebook det skjer i dag forstår jeg 😇

Anonymkode: 01328...ed7

AnonymBruker
Skrevet

Mange helsestasjoner setter opp barselgrupper etter fødsel.. 

Anonymkode: 2c319...cc0

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...