AnonymBruker Skrevet 24. juni 2024 #1 Skrevet 24. juni 2024 Man sier man skal holde kontakt med foreldrene siden man aldri vet hvor lenge man har dem. Men hva om det er motsatt? Foreldrene mine avviser kontakt med meg. De vil møtes sjelden. Jeg har ett behov for å se de mere mens de vil se meg mye mindre. Jeg har også sterk tilknytning da jeg sliter psykisk og er fysisk syk også. Hva gjør man da? Anonymkode: c586c...a27
Granskudd Skrevet 24. juni 2024 #2 Skrevet 24. juni 2024 Man finner seg de(n) gode vennen(e) man kan kalle familie og som til syvende og sist ender opp med å være 100 ganger bedre familie enn de man starta ut med 🙂 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2024 #3 Skrevet 24. juni 2024 Granskudd skrev (20 minutter siden): Man finner seg de(n) gode vennen(e) man kan kalle familie og som til syvende og sist ender opp med å være 100 ganger bedre familie enn de man starta ut med 🙂 Har bla autisme pluss masse annet så er umulig Anonymkode: c586c...a27
Lykkehjerte Skrevet 24. juni 2024 #4 Skrevet 24. juni 2024 Granskudd skrev (22 minutter siden): Man finner seg de(n) gode vennen(e) man kan kalle familie og som til syvende og sist ender opp med å være 100 ganger bedre familie enn de man starta ut med 🙂 Vakkert sagt❤
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå