Gå til innhold

Kan folk som ikke har sex delta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan mennesker som ikke har sex delta i forumet? Ikke alle får tak i en partner å ha sex med. Og noen har intet behov for sex. Jeg har hatt sex men det er mange år siden..

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

KAN DU GJENTA DET DU SA? JEG HØRER LITT DÅRLIG!

Anonymkode: 77b1c...775

• Liker 6
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Du må være ny her. Dette forumet er jo for folk som ikke har sex.

Anonymkode: 5c5cb...0e8

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet

Nei, dette forumet er kun for de som har sex minst to ganger daglig.......(ironi) 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Fuck with your wet mind 🥳🥳🥳

Anonymkode: f38fb...3d1

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mobbing på gang? 

Skrevet
Freyja Valkyrie skrev (1 time siden):

Nei, dette forumet er kun for de som har sex minst to ganger daglig.......(ironi) 

Ikke for folk som nesten ikke har sex? 

Skrevet

TS, her finner du folk som har sex ofte, folk som skulle ønske de hadde sex oftere, folk som ønsker sex og folk som ikke liker sex. Her har vi rett og slett mange meninger og ønsker.

Velkommen. 🙂

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet
jaeols skrev (4 minutter siden):

Ikke for folk som nesten ikke har sex? 

Det er ikke noe krav om noe som helst, om du er seksuelt inaktiv eller seksuelt hyperaktiv spiller ingen rolle.

• Liker 2
Skrevet
Fioljenta skrev (20 minutter siden):

TS, her finner du folk som har sex ofte, folk som skulle ønske de hadde sex oftere, folk som ønsker sex og folk som ikke liker sex. Her har vi rett og slett mange meninger og ønsker.

Velkommen. 🙂

Takker 🙂

• Hjerte 2
Skrevet
jaeols skrev (4 timer siden):

Takker 🙂

Det er som Fioljenta skriver her.. alle kan delta så lenge de oppfører seg og følger reglene.

Jeg vil heller si at det finnes to typer brukere her.. Den ene typen er sex-positiv, hjelpsom, hyggelig og har forstått reglene.. den andre er sex-negativ, og er stikk motsatt.. Så velkommen til seksualitetes forumet😉

AnonymBruker
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

JEG HØRER INGENTING.

Anonymkode: 20830...48d

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

JEG HØRER INGENTING.

Anonymkode: 20830...48d

Dette ligner på latterligjøring av trådstarter. Det er vel imot reglene her. 

Skrevet

Det som er sannheten er at mange ikke har sex i det hele tatt av forskjellige årsaker. Grunnene er mange. Men de kan ha et godt liv for det. 

AnonymBruker
Skrevet
jaeols skrev (6 timer siden):

Dette ligner på latterligjøring av trådstarter. Det er vel imot reglene her. 

Her finner du seriøse diskusjoner, moro, ironi, sarkasme, og desverre endel latterliggjøring av brukere. Du kan rapportere det, men på generell basis vil jeg anbefale deg å gå ut av forumet, hvis du er av en sårbar natur, og ikke klarer å se forbi det dårlige som er her. 

Moderatorer gjør en god jobb, men de klarer ikke å fange opp alt. 

Anonymkode: f4ed2...e2d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Her finner du seriøse diskusjoner, moro, ironi, sarkasme, og desverre endel latterliggjøring av brukere. Du kan rapportere det, men på generell basis vil jeg anbefale deg å gå ut av forumet, hvis du er av en sårbar natur, og ikke klarer å se forbi det dårlige som er her. 

Moderatorer gjør en god jobb, men de klarer ikke å fange opp alt. 

Anonymkode: f4ed2...e2d

Mobbing er ikke akseptabelt.  Og imot reglene for forumet. 

Skrevet

Mange står over sex på grunn av sykdom og at partneren ikke vil ha sex. Det er sårt og kan ødelegge et menneske for alltid. Det er ikke bare å skille seg, så enkelt er det ikke..

AnonymBruker
Skrevet

Tenker de som deltar ofte her inne ofte med alt av detaljer er de som sjeldent har sex. Er et par her inne som alltid kommer med noe vulgære svulmende tekster. 🤢

Anonymkode: 83437...4a8

• Nyttig 1
Skrevet
jaeols skrev (21 timer siden):

Mobbing på gang? 

Nå fåru bremse her a.. 

Om du ikke tåler tilsnakk så har du ingenting her å gjøre. Synd men sabla sant. Her inne så får du høre alt på godt å vondt. Stort sett vondt. Ha det i bakhodet og svar dem med klar tiltale og bjeff i vei neste gang. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor har du et behov for å opprette en tråd på sex forumet hvis du har null interesse for sex? Hva er poenget?

Anonymkode: e8140...dc1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...