Gå til innhold

Hvor ofte er barn med hjem (barnehagealder) - og hvordan gjør dere det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor ofte er ditt barn med noen hjem eller har med noen hjem? Er det flere ganger i måneden eller i uken?

Har dere et opplegg, eller er det frilek + servere litt mat?

Anonymkode: 86f1a...982

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje to ganger i mnd har jeg med ekstra barn hjem. Jeg bor i kjøreavstand (eller sykle, men da må de kunne sykle og jeg synes det er vrient med flere barn som ofte er litt slitne og sultne). 

Løser det med ekstra bilstol. Vi har to biler og stol til hver og flytter over så vi har ekstra bilstol i bilen vi bruker til henting den dagen venner blir med hjem. 

Anonymkode: 98eed...624

AnonymBruker
Skrevet

Var flere ganger i uken. Middag og frilek eller tur i skog , lekeplass eller bhg

Anonymkode: 5e165...5f8

AnonymBruker
Skrevet

Ikkje så ofte, kanskje 1 gong per mnd. Begynte å ta med besøk heim siste året i barnehagen. Frileik og middag. 

Anonymkode: b94c7...377

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvor ofte er ditt barn med noen hjem eller har med noen hjem? Er det flere ganger i måneden eller i uken?

Har tre barn. Det har forløpig ikke skjedd en eneste gang. Ikke i barnehagen. Skolen derimot er noe annet.

Anonymkode: fd867...8e3

AnonymBruker
Skrevet

I barnehagen? Aldri. Men vi har noen barn vi leker fast med ute i barnehagen etter å ha hentet, i en times tid før vi går hjem til middag.

Anonymkode: ee421...16f

AnonymBruker
Skrevet

Er det vanlig å bli med hjem allerede i barnehagen?🫣

Når starter de med det? Ungen min er 3 år nå og jeg har ikke tenkt den tanken engang. Tiden etter barnehagen går jo til middag, bading, litt kos, kveldsmat også er det jo leggetid 😅 Føler det bare hadde vært stress med besøk på ettermiddagene. 

Anonymkode: 118be...70a

• Liker 2
Skrevet

Med mitt første barn var det aldri noe sånt at noen skulle bli mer hjem etc..

Men med nr 2 og annen barnehage ble vi spurt av en foreldre 2 uken hun begynte der...

Vi har ennå ikke tatt med noe hjem...orker ikke..det er trening 3 dager i uka ( begge barna) og jobb og nøyer etc...

Blir nok mer ar det kommer folk hit når hun begynner på skolen 

AnonymBruker
Skrevet

Med begge våre startet de da de ble fire. Ca. én gang i måneden. Vi bor i gangavstand (1 km) og henter litt tidligere disse dagene. Middag og frilek. Vennen blir hentet ca. kl. 18.30. Er null stress og superhyggelig. 😊

Anonymkode: 5b986...4b9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Kun siste året i bhg har vi gjort det her - ikke noe fast. Kanskje 2-3 ganger i mnd. Middag og frilek. 

Anonymkode: 7f238...4e1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er det vanlig å bli med hjem allerede i barnehagen?🫣

Når starter de med det? Ungen min er 3 år nå og jeg har ikke tenkt den tanken engang. Tiden etter barnehagen går jo til middag, bading, litt kos, kveldsmat også er det jo leggetid 😅 Føler det bare hadde vært stress med besøk på ettermiddagene. 

Anonymkode: 118be...70a

Ja helt vanlig , 3-4 år er de

Anonymkode: 5e165...5f8

AnonymBruker
Skrevet

De siste ukene har det vært mye forespørsler om besøk! Vår eldste har hatt to stykker på besøk på ulike dager, og vært med de hjem noen dager, pluss at venninna mi sin datter har vært her et par ganger. Syns det er tidlig siden de bare er 3 år, men ungene elsker det😄

Anonymkode: 58c11...e86

AnonymBruker
Skrevet

I løpet av de 2 årene min gikk på storebarn avdelingen hadde vi med barn hjem 2 ganger mens mitt barn aldri ble invitert hjem til noen. Jeg inviterte disse barna hjem for å prøve å skape noen vennskap men de var ikke så veldig inkluderende.

Mitt barn var ikke av typen som brydde seg så mye om sånt så det var ikke dramatisk, trist eller leit for han.

Anonymkode: cc67f...21b

Skrevet

I barnehage alder var det kun barn av venninder. Altså barn jeg kjente godt på privaten. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...