Gå til innhold

Hvor kjøpe brede sko?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har høy vrist og har fått litt brede føtter. Brukte str 37, la på meg ved graviditet, fortsatt litt vann i kroppen. Så har vært oppe i str. 39 en stund.

Da jeg skulle kjøpe støvler en dag og str. 40 kjentes for trangt (og altfor langt), bestilte jeg støvler hos Zizzi. Målte foten og str 37 ble riktig. Støvlene passer godt!

Kjøpte også støvletter derfra i samme str, de føltes altfor brede.

Så jeg lurer på hvor jeg bør kjøpe sko?

Anonymkode: 518f1...531

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skobutikker med godt utvalg pleier også å ha modeller med ekstra bred lest. Her i byen er Skoringen gode på det.

 

Anonymkode: f598c...083

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan foresten også klikke av ‘ekstra vidde’ el.l om du sjekker ut nettbutikkene til Skoringen, eurosko osv

Var ok utvalg til herre i hvert fall :)

 

Anonymkode: f598c...083

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk Zalando, har hvert på Skoringen i Sandnes der jeg bor men dårlig utvalg. 

Anonymkode: ef9df...206

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klaveness har ulike bredder, det har også noen andre merker. Finn en god skobutikk og prøv. 

Anonymkode: 194c4...d1f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte ett par fra Stormberg på nett. Jeg hadde flaks der, skoene passer perfekt.

Anonymkode: b5295...2c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hva du er ute etter, er det joggesko er det ingen som kommer opp mot Altra hvis du vil ha sko uten dropp iallfall, de er ekstra brede for at man skal føle at man er barbent, kjennes nesten ut som en sokk på foten.

https://www.fjellsport.no/merker/altra?gad_source=1&gclid=CjwKCAjwm_SzBhAsEiwAXE2CvxEn0fdhgE3sikvOn_t6x3pVtvK7kq-JOJo-VT_aHd4pLTN7DHdL-hoCnFsQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds&custom.Gender=Dame

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...