AnonymBruker Skrevet 25. juni 2024 #61 Del Skrevet 25. juni 2024 jane78 skrev (16 timer siden): Kanskje han er smålig irritert på deg? Ifra han sitt synspunkt er du hjemmeværende, han kommer hjem, ser at du snorker på sofaen, ber deg om en liten ting og du gjør det om til en krangel. Ingen av oss kjenner familie dynamikken deres Jeg er ikke hjemmeværende.. Jeg lå og hvilte, fordi jeg følte meg dårlig form og hadde endelig en fri dag.. Anonymkode: 2ffaa...d84 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2024 #62 Del Skrevet 25. juni 2024 Dried Mangoliano skrev (14 timer siden): Var det snakk om røyk eller snus? Det må vel være det eneste folk går ens ærend for å handle. (Eller dopapir, men man lar det selvsagt aldri gå ned til siste rull) Ja, det var det. Anonymkode: 2ffaa...d84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2024 #63 Del Skrevet 25. juni 2024 Men hvorfor velger du å la deg diktere? Da får han dra ut på nytt, eller klare seg uten den varen.. Anonymkode: 19a7d...e80 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 25. juni 2024 #64 Del Skrevet 25. juni 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Irriterer meg over mannen i dag. Lå på sofa'n og sov litt, fordi jeg følte meg dårlig form og hadde sovet lite. Han hadde vært ute en tur og kommer inn, setter seg ved siden av meg og vekker meg og gir meg beskjed om at jeg må stå opp og dra på butikken. Jeg spør hvorfor. Det var fordi det var 1 ting han ville at jeg skulle handle. Jeg ble irritert fordi han hadde nettopp vært ute og sikkert kjørt forbi flere butikker. Men han sier han "orket ikke å inn på butikk og handle" så isteden må jeg stå opp, ordne meg og kjøre bilen min til butikken for å handle 1 ting for han fordi han "ikke giddet å inn" der når han faktisk selv kjørte forbi. Vi prater frem og tilbake og jeg er irritert, men sier til slutt bare at "greit, jeg kan gjøre det litt senere". Da blir han irritert og begynner å spørre hva jeg mener med senere og lurer på hvorfor jeg ikke kan gjøre det nå. Jeg spør om det kam vente 10-15 minutter hvertfall så jeg har litt tid på meg til å ordne meg først og våkne til litt fordi jeg følte meg "groggy" etter å bare ha sovet såvidt. Da sier han greit og setter seg ned rett ved siden av meg og skrur på tv på fullt volum. Noen ganger skjønner jeg ikke hvorfor jeg gidder. Syns han oppfører seg så barnslig. Han er en voksen mann, han kunne ha handlet 1 ting på butikken selv. Det ville tatt han bare noen få minutter å stoppe på en av butikkene han passerte på turen hjem. Men neida jeg må dra ut for han for å gjøre det... Æsj, vet ikke hvor jeg vil hen med dette annet enn å få ut litt frustrasjon. Anonymkode: 2ffaa...d84 Må du det? Må du virkelig være hans slave? På ekte? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 25. juni 2024 #65 Del Skrevet 25. juni 2024 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Jeg er ikke hjemmeværende.. Jeg lå og hvilte, fordi jeg følte meg dårlig form og hadde endelig en fri dag.. Anonymkode: 2ffaa...d84 Så hvorfor lar du deg diktere av en idiot av en mann? Bestemmer han over deg? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2024 #66 Del Skrevet 25. juni 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Skikkelig konstruktivt. Anonymkode: 44761...520 Mener du det er feil? Anonymkode: dee20...ce3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2024 #67 Del Skrevet 25. juni 2024 Mannen oppførte seg som en idiot. Tipper at dette ikke er uvanlig.. For meg hadde dette vært begynnelsen på slutten. Anonymkode: 27664...ec8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2024 #68 Del Skrevet 25. juni 2024 Har egentlig aldri hørt om vanlige, friske menn nåtildags som tør å sende kona ut for å kjøpe ting de kan skaffe seg selv. Det hører liksom hjemme på 50-tallet eller andre kulturer… Masai, kanskje? Eller masochister, med lavt utdanningsnivå? Anonymkode: 04a5d...024 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2024 #69 Del Skrevet 26. juni 2024 Tror de fleste har en idiot til mann, på et eller annet vis. Anonymkode: 92dcf...aaf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carlberner1 Skrevet 26. juni 2024 #70 Del Skrevet 26. juni 2024 On 6/24/2024 at 4:07 PM, AnonymBruker said: Han er en voksen mann Anonymkode: 2ffaa...d84 .. mnjæ, der tror jeg du tar feil .. :9 I hvert fall ut fra beskrivelse du gir oss her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2024 #71 Del Skrevet 26. juni 2024 Og jeg som trodde jeg selv var en idiotmann😃 Anonymkode: da53f...525 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2024 #72 Del Skrevet 26. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 24.6.2024 den 22.57): Å ikke unne partneren sin søvn er ett av trekkene psykopater har. Anonymkode: 8b704...4eb Og folk som vil ut av forholdet og er konfliktsky på store avgjørelser. De vil ikke slå opp, bare behandler kjæresten dårlig, tar lite hensyn etc. inntil denne selv går. Anonymkode: 44761...520 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2024 #73 Del Skrevet 26. juni 2024 Teit av han. Men du burde jo sagt nei til det.. Du er selv ikke i form, og han valgte jo å droppe butikken.. Hvorfor orket ikke han da? Anonymkode: d8d82...5e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå