Gå til innhold

Noen andre som har en idiot mann?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ja har også en idiot mann.

Var også fullstendig idiot selv når jeg ble sammen med han. 

Anonymkode: 24c90...d72

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har en idiotmann men jeg elsker ham💓

Han skjønner ikke det med "rene" soner på kjøkkenet, legger skitne ting der som ren oppvask er,

han bryr seg for mye med hvordan jeg har det til det mest irriterende, men vet du..... noen ting må vi bare "la gå"

Om du føler at du ikke kan det, da forklarer du ham situasjonen, om han fortsatt ikke skjønner det, må du stille spørsmål om han faktisk ønsker å bli gammel med deg.

Anonymkode: e72b8...2c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Irriterer meg over mannen i dag. Lå på sofa'n og sov litt, fordi jeg følte meg dårlig form og hadde sovet lite. 

Han hadde vært ute en tur og kommer inn, setter seg ved siden av meg og vekker meg og gir meg beskjed om at jeg må stå opp og dra på butikken. Jeg spør hvorfor. Det var fordi det var 1 ting han ville at jeg skulle handle. Jeg ble irritert fordi han hadde nettopp vært ute og sikkert kjørt forbi flere butikker. Men han sier han "orket ikke å inn på butikk og handle" så isteden må jeg stå opp, ordne meg og kjøre bilen min til butikken for å handle 1 ting for han fordi han "ikke giddet å inn" der når han faktisk selv kjørte forbi.

Vi prater frem og tilbake og jeg er irritert, men sier til slutt bare at "greit, jeg kan gjøre det litt senere". Da blir han irritert og begynner å spørre hva jeg mener med senere og lurer på hvorfor jeg ikke kan gjøre det nå. Jeg spør om det kam vente 10-15 minutter hvertfall så jeg har litt tid på meg til å ordne meg først og våkne til litt fordi jeg følte meg "groggy" etter å bare ha sovet såvidt.

Da sier han greit og setter seg ned rett ved siden av meg og skrur på tv på fullt volum. 

Noen ganger skjønner jeg ikke hvorfor jeg gidder. Syns han oppfører seg så barnslig. Han er en voksen mann, han kunne ha handlet 1 ting på butikken selv. Det ville tatt han bare noen få minutter å stoppe på en av butikkene han passerte på turen hjem. Men neida jeg må dra ut for han for å gjøre det... 

Æsj, vet ikke hvor jeg vil hen med dette annet enn å få ut litt frustrasjon.

Anonymkode: 2ffaa...d84

Hehe, høres ut som en parodi på en kvinne… 😂

Anonymkode: 65cc6...c01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 hours ago, AnonymBruker said:

Han er en voksen mann

Det er der du tar feil.

Anonymkode: e76ff...702

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Irriterer meg over mannen i dag. Lå på sofa'n og sov litt, fordi jeg følte meg dårlig form og hadde sovet lite. 

Han hadde vært ute en tur og kommer inn, setter seg ved siden av meg og vekker meg og gir meg beskjed om at jeg må stå opp og dra på butikken. Jeg spør hvorfor. Det var fordi det var 1 ting han ville at jeg skulle handle. Jeg ble irritert fordi han hadde nettopp vært ute og sikkert kjørt forbi flere butikker. Men han sier han "orket ikke å inn på butikk og handle" så isteden må jeg stå opp, ordne meg og kjøre bilen min til butikken for å handle 1 ting for han fordi han "ikke giddet å inn" der når han faktisk selv kjørte forbi.

Vi prater frem og tilbake og jeg er irritert, men sier til slutt bare at "greit, jeg kan gjøre det litt senere". Da blir han irritert og begynner å spørre hva jeg mener med senere og lurer på hvorfor jeg ikke kan gjøre det nå. Jeg spør om det kam vente 10-15 minutter hvertfall så jeg har litt tid på meg til å ordne meg først og våkne til litt fordi jeg følte meg "groggy" etter å bare ha sovet såvidt.

Da sier han greit og setter seg ned rett ved siden av meg og skrur på tv på fullt volum. 

Noen ganger skjønner jeg ikke hvorfor jeg gidder. Syns han oppfører seg så barnslig. Han er en voksen mann, han kunne ha handlet 1 ting på butikken selv. Det ville tatt han bare noen få minutter å stoppe på en av butikkene han passerte på turen hjem. Men neida jeg må dra ut for han for å gjøre det... 

Skjønner ikke hvorfor du måtte, fordi han ba om det? Det er bare å si nei til det du ikke vil. Han kommer aldri til å gi seg med dette når han vet at du godtar uansett. Han pusher deg til han får det som han vil. 

Som hevn ville jeg tatt en tur på butikken å handlet noe digg til meg selv. Hvis han spør om dette så svarer du "du er voksen og du klarer helt fint selv, jeg er ikke en du kan bruke lengre." Hvis han trenger noe på butikken så må han ordne det selv. Neste gang han begynner å mase så forlat rommet. Se på tlf på soverommet fremfor å diskutere med han. 

La han lære at nei betyr nei. 

Anonymkode: a7c44...b30

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Var sammen med en slik selv da jeg var 19 og han 22. Han kom hjem fra biltur for å sette seg til å game. Så sendte han sms til meg som var i naborommet, med handleliste. Jeg hadde ikke tatt lappen ennå, så han visste at da må jeg ut å sykle. 

En annen gang kjørte han meg til butikken, men da jeg kom ut så var han borte. Hadde to fulle bæreposer med meg, måtte gå 6 km hjem. Han dukket opp rett før jeg var hjemme. 

Skjønner ikke at jeg gadd, men sett I ettertid var det nok ung alder og ingen familie som gjorde det. 

Anonymkode: a7c44...b30

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva gjør dere for å finne, bli forelsket i og ende opp med sånne menn...?

Anonymkode: 304c0...476

De er selv søppel. Søppel tiltrekkes søppel. 

Anonymkode: dee20...ce3

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

De er selv søppel. Søppel tiltrekkes søppel. 

Anonymkode: dee20...ce3

Skikkelig konstruktivt. 

Anonymkode: 44761...520

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ja, fordi hvis jeg ikke gjør det blir han tilslutt bare grinete og det blir dårlig stemning. 

Da kan du med rette erte ham fordi han furter. Så barnslig!

MEN jeg vet at det er ikke så lett. Jeg var med en fyr som var sånn (over andre ting da). Orket til slutt ikke mer og flytta. I begynnelsen ble jeg påvirket av det, innrettet meg så han ikke skulle bli sur… Men etterhvert så jeg mønsteret og fant ut at dette livet vil ikke jeg leve!

Mannen din er en manipulerende egoist som presser gjennom viljen sin med surhet som sanksjon. Dump ham! Så kan han sitte der og incel-syte etterhvert og klage over hvor kravstore damer er…

Anonymkode: a333d...0a6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har en idiotmann men jeg elsker ham💓

Han skjønner ikke det med "rene" soner på kjøkkenet, legger skitne ting der som ren oppvask er,

.

Anonymkode: e72b8...2c0

Han «skjønner ikke»? Har han fullført videregående skole? Har han jobb som ikke er på vernet bedrift? 

Anonymkode: a333d...0a6

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde en idiot mann! Han kunne sikkert funnet på noe lignende… Merk deg HADDE! Takk gud for det valget jeg tok! Aldri sett meg tilbake. Dessverre har han enda ikke sulta ved brødboksen, enda det kunne virke som det var lovende og gikk den veien mens vi var sammen!

Anonymkode: e5ec9...370

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Å ikke unne partneren sin søvn er ett av trekkene psykopater har. 

Anonymkode: 8b704...4eb

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvilke andre områder enn dette driver denne mannen psykisk vold mot deg, Ts?

Hvorfor er du sammen med en som utsetter deg for dette?

Anonymkode: 6d630...7be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Da hadde jeg bølt NEI!!! og lagt meg til å sove videre. Også hadde jeg true med at han kom til å bli singel om han ikke skrudde ned tv lyden 

Anonymkode: e69b9...0b7

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde en idiot-mann. Hadde. Jeg var selv helt idiot som ble sammen med han. Heldigvis åpnet jeg øynene. 

Anonymkode: dd602...035

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var det snakk om røyk eller snus? Det må vel være det eneste folk går ens ærend for å handle. (Eller dopapir, men man lar det selvsagt aldri gå ned til siste rull) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Høres ut som egoistisk gjort av han, jeg hadde blitt sur. Men det er personligheten ellers og det totale store og hele bildet som spiller en rolle. Men håper du satt grenser og ikke gjorde det for han. 

Endret av millak
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har. Og han har en idiot av en kone. 

Anonymkode: a1859...080

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fordi hvis jeg ikke gjør det blir han tilslutt bare grinete og det blir dårlig stemning. 

Hadde jeg vært deg hadde det vært jeg som sørget for dårlig stemning. 

Jeg vet min egen verdi, og vet jeg er bedre enn at noen kan behandle meg sånn. Er jeg dårlig og har sovet lite så fortjener jeg å sove litt på sofaen for å hvile ut. Hadde min mann kommet å vekt med fordi han ønsket seg noe på butikken i den settingen ville jeg enten ledd av han eller spurt hva i all verden det var som feilet han, og spurt om han ikke så at jeg var sliten og sov? Hadde han ikke snakket til meg med respekt da så hadde jeg nok endt opp sint og gitt han en verbal overhaling.

Ikke bøy deg for han i slike situasjoner ts. Vær stolt og sett ned foten. Litt dårlig stemning her og nå er verdt det hvis det må til for å bli behandlet med respekt videre fremover.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...