Forumkonto Skrevet 24. juni 2024 #21 Del Skrevet 24. juni 2024 Du er kona, ikke tjeneren hans. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2024 #22 Del Skrevet 24. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Irriterer meg over mannen i dag. Lå på sofa'n og sov litt, fordi jeg følte meg dårlig form og hadde sovet lite. Han hadde vært ute en tur og kommer inn, setter seg ved siden av meg og vekker meg og gir meg beskjed om at jeg må stå opp og dra på butikken. Jeg spør hvorfor. Det var fordi det var 1 ting han ville at jeg skulle handle. Jeg ble irritert fordi han hadde nettopp vært ute og sikkert kjørt forbi flere butikker. Men han sier han "orket ikke å inn på butikk og handle" så isteden må jeg stå opp, ordne meg og kjøre bilen min til butikken for å handle 1 ting for han fordi han "ikke giddet å inn" der når han faktisk selv kjørte forbi. Vi prater frem og tilbake og jeg er irritert, men sier til slutt bare at "greit, jeg kan gjøre det litt senere". Da blir han irritert og begynner å spørre hva jeg mener med senere og lurer på hvorfor jeg ikke kan gjøre det nå. Jeg spør om det kam vente 10-15 minutter hvertfall så jeg har litt tid på meg til å ordne meg først og våkne til litt fordi jeg følte meg "groggy" etter å bare ha sovet såvidt. Da sier han greit og setter seg ned rett ved siden av meg og skrur på tv på fullt volum. Noen ganger skjønner jeg ikke hvorfor jeg gidder. Syns han oppfører seg så barnslig. Han er en voksen mann, han kunne ha handlet 1 ting på butikken selv. Det ville tatt han bare noen få minutter å stoppe på en av butikkene han passerte på turen hjem. Men neida jeg må dra ut for han for å gjøre det... Æsj, vet ikke hvor jeg vil hen med dette annet enn å få ut litt frustrasjon. Anonymkode: 2ffaa...d84 Han er en dritt. Men hvorfor adlyder du? Jeg hadde aldri giddet det. Anonymkode: 81908...d59 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2024 #23 Del Skrevet 24. juni 2024 Altså mannen her er jo kjempesmart, det er jo du som utfører det han ber om som er idioten! Anonymkode: a7102...982 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lava Anne Skrevet 24. juni 2024 #24 Del Skrevet 24. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, fordi hvis jeg ikke gjør det blir han tilslutt bare grinete og det blir dårlig stemning. Anonymkode: 2ffaa...d84 Da får det bli dårlig stemning. Det er han som lager den. Ham får faen meg skjerpe seg 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
got2go Skrevet 24. juni 2024 #25 Del Skrevet 24. juni 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Folk må begynne å skjønne at grunnen til at slike typer som mannen til TS oppfører seg slikt, er fordi de vet at det hjelper og de får viljen sin ved å oppføre seg som en forvokst tenåring. Eneste måten å få bort slik oppførsel er å ikke gi etter. Anonymkode: 85426...99a Hvis du leser innleggene og likerklikkene, så ser du at samtlige ber ts om å ikke gi etter, og la det stå til at mannen surner og det blir dårlig stemning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2024 #26 Del Skrevet 24. juni 2024 Jeg har idiot mann 12 ganger i året, når jeg har mensen. Anonymkode: 44761...520 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elle Melle Skrevet 24. juni 2024 #27 Del Skrevet 24. juni 2024 Jammen, det BLE jo dårlig stemning. Det var bare det at det var du som ble sur og lei og ikke han. Så du vant strengt tatt ikke noe på å gi deg, og kunne heller stått i det. Det er vel ikke slik at dine behov og følelser er mindre viktige en hans? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2024 #28 Del Skrevet 24. juni 2024 Som oftest når kvinner klager over at de har en idiot mann så er det de selv som er idioten. Anonymkode: bed4a...727 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ufiltrert Skrevet 24. juni 2024 #29 Del Skrevet 24. juni 2024 (endret) herregud for en jævla idiot av en egoistisk lat møkkamann du har da! Kjenner jeg blir provosert av ufattelig tafatt og gnien han er. 🤢🤮 Men han tjener vel en million + også har du barn med søppla og sikkert? Endret 24. juni 2024 av ufiltrert 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2024 #30 Del Skrevet 24. juni 2024 Da lærte jeg noe i dag også, jeg har opplevd mye av det samme men da er det kona som lå på sofaen, da er hun altså idiot. Anonymkode: 914d8...9d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ZarahSweet Skrevet 24. juni 2024 #31 Del Skrevet 24. juni 2024 Hvorfor i all verden gadd du? Han får gå på butikken sjæl👀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nooni Skrevet 24. juni 2024 #32 Del Skrevet 24. juni 2024 Gratulerer, du har klart å bli sammen med en manne-baby. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2024 #33 Del Skrevet 24. juni 2024 Unnskyld meg men jeg syntes du er litt dum. Hvorfor?? kunne ikke han dra sjøl til butikken? Du skulle sagt; du kan dra sjøl!!! Anonymkode: 9a2c8...8cf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2024 #34 Del Skrevet 24. juni 2024 Største idioten her er jo du, som finner deg i dette her. Anonymkode: 0e16a...cfa 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2024 #35 Del Skrevet 24. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, fordi hvis jeg ikke gjør det blir han tilslutt bare grinete og det blir dårlig stemning. Anonymkode: 2ffaa...d84 Dårlig stemning? I det jeg hadde blitt vekt hadde det blitt så dårlig stemning at han ikke ville ytret et eneste ord til meg på et-par døgn, med unntak av gjentagende unnskyldninger. Og det før han hadde ytret noe som helst ønske om at jeg skulle gjøre noe som helst. Da ville han måttet lånt en sofa et sted noen dager. Anonymkode: a2d0a...f4d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2024 #36 Del Skrevet 24. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Noen ganger skjønner jeg ikke hvorfor jeg gidder. så lenge det bare er noen ganger så er det vel håp Anonymkode: 831d7...a31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ymse meninger Skrevet 24. juni 2024 #37 Del Skrevet 24. juni 2024 Hvorfor gikk du med på det? Forstår ikke hvorfor du ikke bare lo høyt og snudde seg på sofaen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2024 #38 Del Skrevet 24. juni 2024 Hva gjør dere for å finne, bli forelsket i og ende opp med sånne menn...? Anonymkode: 304c0...476 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2024 #39 Del Skrevet 24. juni 2024 4 hours ago, AnonymBruker said: Ja, fordi hvis jeg ikke gjør det blir han tilslutt bare grinete og det blir dårlig stemning. Anonymkode: 2ffaa...d84 Er det ikke allerede dårlig stemning? Ikke la deg behandles som en dørmatte. Dere er like idioter begge to, bare at han er mer egoistisk og slemmere med deg Anonymkode: b8517...a8f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jane78 Skrevet 24. juni 2024 #40 Del Skrevet 24. juni 2024 4 hours ago, AnonymBruker said: Irriterer meg over mannen i dag. Lå på sofa'n og sov litt, fordi jeg følte meg dårlig form og hadde sovet lite. Han hadde vært ute en tur og kommer inn, setter seg ved siden av meg og vekker meg og gir meg beskjed om at jeg må stå opp og dra på butikken. Jeg spør hvorfor. Det var fordi det var 1 ting han ville at jeg skulle handle. Jeg ble irritert fordi han hadde nettopp vært ute og sikkert kjørt forbi flere butikker. Men han sier han "orket ikke å inn på butikk og handle" så isteden må jeg stå opp, ordne meg og kjøre bilen min til butikken for å handle 1 ting for han fordi han "ikke giddet å inn" der når han faktisk selv kjørte forbi. Vi prater frem og tilbake og jeg er irritert, men sier til slutt bare at "greit, jeg kan gjøre det litt senere". Da blir han irritert og begynner å spørre hva jeg mener med senere og lurer på hvorfor jeg ikke kan gjøre det nå. Jeg spør om det kam vente 10-15 minutter hvertfall så jeg har litt tid på meg til å ordne meg først og våkne til litt fordi jeg følte meg "groggy" etter å bare ha sovet såvidt. Da sier han greit og setter seg ned rett ved siden av meg og skrur på tv på fullt volum. Noen ganger skjønner jeg ikke hvorfor jeg gidder. Syns han oppfører seg så barnslig. Han er en voksen mann, han kunne ha handlet 1 ting på butikken selv. Det ville tatt han bare noen få minutter å stoppe på en av butikkene han passerte på turen hjem. Men neida jeg må dra ut for han for å gjøre det... Æsj, vet ikke hvor jeg vil hen med dette annet enn å få ut litt frustrasjon. Anonymkode: 2ffaa...d84 Kanskje han er smålig irritert på deg? Ifra han sitt synspunkt er du hjemmeværende, han kommer hjem, ser at du snorker på sofaen, ber deg om en liten ting og du gjør det om til en krangel. Ingen av oss kjenner familie dynamikken deres 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå