Gå til innhold

Daten har bursdag, ikke invitert meg (ennå)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han jeg nettopp har begynt å date har snart bursdag. Jeg har to problemstillinger her.

1. Han nevnte vel allerede første daten at han skal ha bursdagsfeiring hjemme hos seg, og han sa (jeg siterer ordrett): "Det kommer ganske mange folk". Han har ikke invitert meg. Det kan jo selvfølgelig være for at han ser oss an. Eller at det bare er folk han er gode venner med som kommer, og at han synes det er for tidlig å vise "oss" frem. Men hvordan skal jeg forholde meg til det om han ikke inviterer meg? Kommer nok til å føle meg som lite viktig for ham, tror jeg. 

2. Gir man bursdagsgave til noen man nettopp har begynt å date? Hva da?! 

Hilsen singel alenemor, ny på datingmarkedet

Anonymkode: 1abd2...1a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1. Unaturlig å be deg når det er så ferskt. 

2. En "gratulerer med dagen" melding er nok

  • Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Er det ferskt er det unaturlig å be deg. 

2. Det kommer an på dere og hva du opplever som naturlig.  Synes du det er naturlig gir du en oppmerksomhet, hvis ikke lar du være. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Han jeg nettopp har begynt å date har snart bursdag. Jeg har to problemstillinger her.

1. Han nevnte vel allerede første daten at han skal ha bursdagsfeiring hjemme hos seg, og han sa (jeg siterer ordrett): "Det kommer ganske mange folk". Han har ikke invitert meg. Det kan jo selvfølgelig være for at han ser oss an. Eller at det bare er folk han er gode venner med som kommer, og at han synes det er for tidlig å vise "oss" frem. Men hvordan skal jeg forholde meg til det om han ikke inviterer meg? Kommer nok til å føle meg som lite viktig for ham, tror jeg. 

2. Gir man bursdagsgave til noen man nettopp har begynt å date? Hva da?! 

Hilsen singel alenemor, ny på datingmarkedet

Anonymkode: 1abd2...1a7

Jeg syns det er rart at han snakker slik om det uten å invitere deg. Han kan ha vært nervøs for å bli avvist eller vært usikker på om det er litt tidlig å invitere deg med. Det er jo noe med å treffe alle vennene hans med en gang og i situasjon med alkohol. 

Vet ikke hvor mange dates dere har vært på, men jeg ville bare skrevet en gratulasjonsmelding den dagen. Evt spandert en kaffe, is, drink ved neste date som symbol på bursdagen hans. 

Anonymkode: 4f142...41c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier ingenting om hvor lenge dere har datet eller h ir langt dere har kommet. Det er jo ganske vesentlig da.

1. Han synes det er for tidlig å vise dere fram for venner. Ganske vanlig det da. Blir mye oppmerksomhet rundt sånt. Det kan det hende dere begge kan ha godt av å slippe og heller fokusere på hverandre i fred. 

2. Ja. Jeg ville synes det er rart å ikke gi en oppmerksomhet. Det er mye rarere enn å ikke presentere deg for alle vennene sine. Men ikke gi noe dyrt. Heller noe enkelt og flørtende eller noe helt greit, aom en vin eller noe. 

 

Anonymkode: 6c707...e59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er nettopp begynt å date? Det er vesentlig å vite før man kan gi deg noen gode svar.

Anonymkode: 56b6c...c31

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Han jeg nettopp har begynt å date har snart bursdag. Jeg har to problemstillinger her.

1. Han nevnte vel allerede første daten at han skal ha bursdagsfeiring hjemme hos seg, og han sa (jeg siterer ordrett): "Det kommer ganske mange folk". Han har ikke invitert meg. Det kan jo selvfølgelig være for at han ser oss an. Eller at det bare er folk han er gode venner med som kommer, og at han synes det er for tidlig å vise "oss" frem. Men hvordan skal jeg forholde meg til det om han ikke inviterer meg? Kommer nok til å føle meg som lite viktig for ham, tror jeg. 

2. Gir man bursdagsgave til noen man nettopp har begynt å date? Hva da?! 

Hilsen singel alenemor, ny på datingmarkedet

Anonymkode: 1abd2...1a7

1. Dere er ikke et par. Heltmulig han blir kjent med flere parallelt

 

2. Ikke noe gave før dere vet dette går til noe seriøst. Send en hilsen på bursdagen.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Vi har datet i to uker bare. Vært på seks dater. 

Takk for gode tips!

Anonymkode: 1abd2...1a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

TS her. Vi har datet i to uker bare. Vært på seks dater. 

Takk for gode tips!

Anonymkode: 1abd2...1a7

Etter to uker hadde jeg ikke invitert eller gitt gave.

Anonymkode: 392ad...3e6

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

TS her. Vi har datet i to uker bare. Vært på seks dater. 

Takk for gode tips!

Anonymkode: 1abd2...1a7

Ja da bør du ikke ha ønske om å ville være der heller.

Om du vil gi gave så holder det med en lite oppmerksomhet.

Anonymkode: 62d10...6ba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er for tidlig i noe som ikke er et forhold enda. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville invitert ham med på kino (og ev pils etterpå - men det er fordi jeg elsker øl, hehe) som en liten bursdagsgave 😃

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han de fire foregående bursdager har hatt en ny date hver gang og endelig har skjønt at det ville sett rart ut med enda en ny for femte gang? Gave: ikke kjøp noe dyrt i hvert fall. Om noe. Hvis du tror det kan bli noe med dere, gi noe som viser at du har lyttet til det han har sagt en gang, noe morsomt men billig. De fleste menn vil ta det som den største gave at du husker hva de sa en gang. Feks om han sa han liker sjokolademelk...

Anonymkode: b603a...567

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

TS her. Vi har datet i to uker bare. Vært på seks dater. 

Takk for gode tips!

Anonymkode: 1abd2...1a7

Etter to uker vil man nok ikke bli presentert som mer enn "dette er en random tinderdate jeg møtte for noen uker siden".

Jeg hadde ikke invitert en date i bursdag, med mindre vi var såpass seriøse at han allerede var presentert for de nærmeste vennene mine.

Anonymkode: 03065...656

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superkleint å invitere en man møtte på Tinder for 2 uker siden.

Det er ikke normalt. Dere er i bli kjent fase, aner ikke hvor dette går.

Bursdaggave trenger du ikke, holder med en gratulerer melding.

Anonymkode: 1152f...a61

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 24.6.2024 den 14.28):

 Men hvordan skal jeg forholde meg til det om han ikke inviterer meg? Kommer nok til å føle meg som lite viktig for ham, tror jeg. 

Anonymkode: 1abd2...1a7

Stakkars kar.

Anonymkode: 1712f...a9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han tar det nok som en selvfølge at du kommer. 

Anonymkode: 14ff5...10d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har datet i to uker, og du lurer på hvor bursdagsinvitasjon er? Jeg tror dessverre du har litt lite realistiske forventninger til datinglivet, det er ikke lenger som da man var 16 år. Send gratulerer med dagen melding, evt kjøp blomster til han dersom dere møtes i dagene rundt bursdagen. 

Anonymkode: 0cfd1...dd0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke forvente å bli invitert etter kun to uker med dating. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...