Gå til innhold

Når kan jeg ta graviditetstest? Etter Otrivelle?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei 🙂 Hvis du er 40 år, hvor mange egg fikk du ut? Og fikk du noen på frys? Hvor mange runder har du tatt etter fylte 40? Og når satt du inn?

Sisst fikk jeg satt inn et blastocyst på dag 5, men det var ca to til som hadde utviklet seg til dag 3 eller noe.. men ikke like god kvalitet. Det var av 12 egg.. så ingen på frys da.. 

Nå fikk jeg 17 egg, hvor 14 lot seg befrukte. Ett ble satt inn på dag 4. Dagen etter får jeg høre at hittil så kunne 3 til legges på frys. Og i morgen er det mulig enda flere.  Brukt ICSI med donor.. håper det går min vei!♥️ OG hvor tidlig etter eggløsningsprøye kan du ta graviditetstest? Skal ta graviditetstest iform av blodprøve den 2 juli. Hadde innsett på dag 4 på fredag ..

Anonymkode: 9956d...83f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Hei 🙂 Hvis du er 40 år, hvor mange egg fikk du ut? Og fikk du noen på frys? Hvor mange runder har du tatt etter fylte 40? Og når satt du inn?

Sisst fikk jeg satt inn et blastocyst på dag 5, men det var ca to til som hadde utviklet seg til dag 3 eller noe.. men ikke like god kvalitet. Det var av 12 egg.. så ingen på frys da.. 

Nå fikk jeg 17 egg, hvor 14 lot seg befrukte. Ett ble satt inn på dag 4. Dagen etter får jeg høre at hittil så kunne 3 til legges på frys. Og i morgen er det mulig enda flere.  Brukt ICSI med donor.. håper det går min vei!♥️ OG hvor tidlig etter eggløsningsprøye kan du ta graviditetstest? Skal ta graviditetstest iform av blodprøve den 2 juli. Hadde innsett på dag 4 på fredag ..

Anonymkode: 9956d...83f

Ovitrelle henger igjen i 10-12 dager, så tidligst 10 dager etter sprøyten er satt kan man prøve å teste, men kan fremdeles være rester selv da...  Men vil anbefale å vente til minst 8 dager etter innsett

Anonymkode: 34182...f14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...