Diana Skrevet 24. juni 2024 #1 Del Skrevet 24. juni 2024 (endret) Jeg driver med overflate oppussing av en etasje. Jeg har revet tapeten, vasket av resterende tapet/lim og sparklet div hull på ett soverom, så det er klart til neste steg. Jeg hadde tenkt å bare male rett på veggen, men ble anbefalt å kjøpe rehab tapet for ett bedre resultat. Det er jo litt mer jobb å slenge opp en tapet enn å bare male rett på. Hva gir egentlig best resultat? Ved å legge tapet får jeg vel skjøtene å ta hensyn til. Som er grunnen til at jeg rev den gamle tapeten fremfor å bare male over Endret 24. juni 2024 av Diana Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2024 #2 Del Skrevet 24. juni 2024 Hva består underlaget på rommet av da? Anonymkode: e8999...786 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diana Skrevet 24. juni 2024 Forfatter #3 Del Skrevet 24. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva består underlaget på rommet av da? Anonymkode: Treplater Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 25. juni 2024 #4 Del Skrevet 25. juni 2024 Treplater er ikke spesielt jevnt, så det blir jo humper, små hull og ujevnt. Du kan rullesparkle veggen, men det er litt jobb det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå