Gå til innhold

Stedatter på dagopphold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min manns datter på 20 har sommerferie og har kommet hjem for sommeren. Hun bor hos mammaen og er på besøk hos oss.. Vi syns det er kjempe koselig at hun kommer innom til oss, men den siste uka har det vert slik at hun har vert hos oss på dagopphold, mens hun drar til mor for å sove. Hun oppholder seg da hos oss fra hun står opp rundt elleve tolv til hun legger seg i ett-totiden. Romsterer nede til langt på natt. Dette er slitsom når vi skal legge oss tidlig pga. jobb.

Og så er det samtidig litt kjedelig at vi ikke kan regne med at hun ser til de yngre søsknene slik at jeg må dra hjem å sjekke forholdene rundt lunsjtider. Kanskje kunne hun laget middag innimellom også.

Altså, hun er  kun på besøk, hele dagen, hver dag. 

Er det innafor å sette litt krav? at om hun skal være her hele sommeren så kan hun bo her og bidra.. Jeg orker ikke å ha besøk hver dag. og når hun kun er innom for å henge så føler jeg det bli feil å be hun om å tømme oppvaskmaskin osv. Tipper det er derfor hun gjør det på denne måten også. 

Anonymkode: f0c62...45d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Men kan ikke mannen din snakke med henne da, hvis du synes det blir «feil»? Klart hun skal bidra, både med å se etter søsken, lage mat og tømme oppvaskmaskinen.

Anonymkode: f5b27...85e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...