AnonymBruker Skrevet 24. juni 2024 #1 Skrevet 24. juni 2024 Var du blandt de heldige som fekk telefon fra Norsk Tipping på Hamar, og fekk ta del i premiedrysset fra Lottotrekningen, og påfyll på husholdningsbudsjettet lørdag den 22.06 ? Det tradisjonelle spørsmålet mange lottomillionerer får fra Hamar er hva ser du for deg at pengene skal brukes til. ? Mange som vinner i Lotto var kanskje i eit økonomisk uføre før de plutseleg fekk en million eller mer innpå sin konto ,, og den økonomiske kvardagen ble plutseleg endret. Så får alle de håpefulle som ikkje vant i Lotto denne gang leve i håpet om at det blir deres tur neste gang. Anonymkode: 26ed1...245
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2024 #2 Skrevet 24. juni 2024 Jeg er ikke i noe økonomisk uføre, nettopp fordi jeg ikke sløser bort pengene mine på slikt tull som Lotto. Anonymkode: f65e1...b01 9
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2024 #3 Skrevet 24. juni 2024 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Jeg er ikke i noe økonomisk uføre, nettopp fordi jeg ikke sløser bort pengene mine på slikt tull som Lotto. Anonymkode: f65e1...b01 Så flink du er da Anonymkode: 088e1...91d 3
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2024 #4 Skrevet 24. juni 2024 Nei. Så fuck alle som vant Anonymkode: 4a480...fff 5
Fountaine Skrevet 24. juni 2024 #5 Skrevet 24. juni 2024 Nei lol. Vinner bare 50 kr. En gang hadde jeg 5 rette og vant 110 kr. 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2024 #6 Skrevet 24. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er ikke i noe økonomisk uføre, nettopp fordi jeg ikke sløser bort pengene mine på slikt tull som Lotto. Anonymkode: f65e1...b01 Det sa kanskje ikkje alle dem som har vert så heldige å vinne kr 100.000 en mer i i Lotto. Anonymkode: 26ed1...245
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2024 #7 Skrevet 24. juni 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det sa kanskje ikkje alle dem som har vert så heldige å vinne kr 100.000 en mer i i Lotto. Anonymkode: 26ed1...245 Er vel ikke så mange av de som er så "heldige" å ha over 1 mill spart opp tenker jeg. Jeg foretrekker helt ærlig å spare jevnt og trutt og investere slik at jeg garantert får gevinst i stedet for å sløse bort en masse og sannsynligvis aldri få gevinst. Anonymkode: f65e1...b01 3
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2024 #8 Skrevet 24. juni 2024 Nei aldri vunnet noe,verken lotto,konkuranser eller kjærlighet 😅Så jeg spiller sjelden.Får heller spare penger i stedet🤣 Anonymkode: 196bf...549 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2024 #9 Skrevet 24. juni 2024 12 hours ago, AnonymBruker said: Var du blandt de heldige som fekk telefon fra Norsk Tipping på Hamar, og fekk ta del i premiedrysset fra Lottotrekningen, og påfyll på husholdningsbudsjettet lørdag den 22.06 ? Det tradisjonelle spørsmålet mange lottomillionerer får fra Hamar er hva ser du for deg at pengene skal brukes til. ? Mange som vinner i Lotto var kanskje i eit økonomisk uføre før de plutseleg fekk en million eller mer innpå sin konto ,, og den økonomiske kvardagen ble plutseleg endret. Så får alle de håpefulle som ikkje vant i Lotto denne gang leve i håpet om at det blir deres tur neste gang. Anonymkode: 26ed1...245 Mange i økonomisk uføre håper på at problemene deres bare vil løse seg. For nærmest ingen løser det seg ved at de vinner i Lotto. I tillegg kan man fort rote seg inn i spillegalskap om man driver med pengespill og har stort behov for å vinne. Anonymkode: c1222...8d7 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2024 #11 Skrevet 25. juni 2024 Lottokupongen min er Schrödingers katt, jeg sjekker den aldri for da kan jeg late som at jeg er lottomillionær Fake it til you make it og sånn. Og den dagen jeg vinner så mye at Hamar ringer meg, kan jeg fortelle de at jeg skal bruke pengene på advokat. Anonymkode: 46d3a...874 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2024 #12 Skrevet 25. juni 2024 Nei, jeg bor i Oslo. Her er det en forsvinnende liten prosentandel vinnere i forhold til innbyggere på "supertrekninger". Jeg er 100% overbevist om at de er rigget for å spre seg utover landet, hvilket gjør sjansene latterlig små for oss som bor her. Anonymkode: 6b873...943 3
newman01 Skrevet 25. juni 2024 #13 Skrevet 25. juni 2024 Ulempen med Lotto er at sannsynligheten for å vinne er 1:5'400'000 pr rekke. For å illustrere: Om du plasserer ut store bøtter som er én meter i diameter langs hele veien fra Oslo til Trondheim, hvor alle bøttene bortsett fra én er rød har du omtrentlig 493'000 bøtter som er røde og én gul bøtte. Så tar du på deg en mørk hette og holder en ball ut av vinduet. Den ballen slipper du et vilkårlig sted langs den 6 timer og 20 minutter lange kjøreturen. Du har større sannsynlighet for å treffe den gule bøtta enn å vinne i lotto. Forbehold om at bøttene står tett i tett og man ikke bommer på bøtta 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2024 #14 Skrevet 25. juni 2024 Bare gamle eller navere i Gudbrandsdalen som finner sikkert, bruker opp hele trygden på Lotto Anonymkode: 01a0c...935
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2024 #15 Skrevet 25. juni 2024 newman01 skrev (2 timer siden): Ulempen med Lotto er at sannsynligheten for å vinne er 1:5'400'000 pr rekke. For å illustrere: Om du plasserer ut store bøtter som er én meter i diameter langs hele veien fra Oslo til Trondheim, hvor alle bøttene bortsett fra én er rød har du omtrentlig 493'000 bøtter som er røde og én gul bøtte. Så tar du på deg en mørk hette og holder en ball ut av vinduet. Den ballen slipper du et vilkårlig sted langs den 6 timer og 20 minutter lange kjøreturen. Du har større sannsynlighet for å treffe den gule bøtta enn å vinne i lotto. Forbehold om at bøttene står tett i tett og man ikke bommer på bøtta Iom at man har stor sjans til å bomme på bøttene, har man større sjans å vinne i Lotto. Anonymkode: 49804...659 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2024 #16 Skrevet 25. juni 2024 Har inntrykk av at vinnere er de som er 50+ og som "står godt i det" i livet. Og gjerne enda eldre. Virker som at aldersgruppen 50-80 år dominerer vinnertallene med klar, klar margin. Kanskje fordi det er flest i denne alderen som tipper, sikkert, men likevel. De som virkelig burde ha vunnet noen kroner, og gjerne yngre, nær sagt aldri gjør det. For øvrig liker jeg ikke denne superlottotrekningen. Vinne 1 mill basert på ingenting? Er det ikke bedre at de justerer opp gevinstene hos de som faktisk vinner i Lottoen? Og da snakker jeg om småpremiene. Altså, 5 av 7 rette i Lotto og så vinner du 100-200 kr. Er jo helt latterlig lavt. Og så skal noen som ikke klarte å treffe på et eneste tall på lottorekka vinne 1 mill? Og for å være konspiratorisk, så stoler jeg ikke helt på den superlottotrekningen. Er klar over at Norsk Tipping liksom skal være godt regulert og overvåket, men når det kommer til penger og Norge så er systemene så korrupt at jeg tviler for at alle vinnerne oppigjennom er 100% tilfeldig. Anonymkode: 99eb9...a36 4
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2024 #17 Skrevet 25. juni 2024 Dessuten skjønner jeg ikke hvorfor de ikke trekker alle superlottovinnerne på kartet på TV. Sist ble 7 av 32 vinnere trukket ut på kartet. Hvorfor ikke vise alle 32? Er jo faktisk både spennende og artig å se på, og tar maks 2 minutter. Pussig at de ikke gjør plass til dette i Lotto-sendingene når det er superlottotrekning. Omså utvidet sending. Anonymkode: 99eb9...a36 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2024 #18 Skrevet 25. juni 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nei, jeg bor i Oslo. Her er det en forsvinnende liten prosentandel vinnere i forhold til innbyggere på "supertrekninger". Jeg er 100% overbevist om at de er rigget for å spre seg utover landet, hvilket gjør sjansene latterlig små for oss som bor her. Anonymkode: 6b873...943 Samme gjelder Nabolaget. Sykt mange som vinner på plasser som kun har 15 innbyggere Anonymkode: 2c7c0...ac7 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2024 #19 Skrevet 25. juni 2024 newman01 skrev (2 timer siden): Ulempen med Lotto er at sannsynligheten for å vinne er 1:5'400'000 pr rekke. For å illustrere: Om du plasserer ut store bøtter som er én meter i diameter langs hele veien fra Oslo til Trondheim, hvor alle bøttene bortsett fra én er rød har du omtrentlig 493'000 bøtter som er røde og én gul bøtte. Så tar du på deg en mørk hette og holder en ball ut av vinduet. Den ballen slipper du et vilkårlig sted langs den 6 timer og 20 minutter lange kjøreturen. Du har større sannsynlighet for å treffe den gule bøtta enn å vinne i lotto. Forbehold om at bøttene står tett i tett og man ikke bommer på bøtta Tøys. Vinnersjansen er 50/50, enten vinner man eller så vinner man ikke. Anonymkode: 46d3a...874 4 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2024 #20 Skrevet 25. juni 2024 Det er jo en del som vinner millionbeløp på Lotto, så sjansen er der😄 jeg pleier å samle flasker og så leverer jeg kupong, da har jeg liksom ikke tapt noe dersom jeg ikke vinner🙃 Pleier å vinne småsummer slik at jeg har nok til å levere ny kupong☺️ litt gøy i hverdagen😉 Anonymkode: 44933...02d 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå