AnonymBruker Skrevet 24. juni 2024 #1 Skrevet 24. juni 2024 Hei, Andre som har opplevd menssmerter i slutten av uke 4? Vondere enn slik jeg normalt har det ved mens, og vondt i korsryggen samtidig. Varte vel i opp mot 40 min, før det hjalp og sette seg ned. Da forsvant det helt. Ingen blødning. Kan dette være livmor som strekker seg? Hatt murringer nå i uke 5, men ikke like vondt som det jeg beskrev… blir litt nervøs, da dette er min første graviditet. Redd noe er galt, selv om jeg har forstått det kan være vanlig, men man har jo ingen garanti. Anonymkode: d661f...98a
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2024 #2 Skrevet 24. juni 2024 Kan være helt normalt - kan være noe på gang. Helt umulig å vite så tidlig ❤️ Men noen opplever mer smerter og ubehag enn andre - og det er helt naturlig Anonymkode: 2fff4...c14
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2024 #3 Skrevet 24. juni 2024 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Kan være helt normalt - kan være noe på gang. Helt umulig å vite så tidlig ❤️ Men noen opplever mer smerter og ubehag enn andre - og det er helt naturlig Anonymkode: 2fff4...c14 Er vel sant det… Blir lenge å vente på kontroll i uke 12 kjenner jeg 🙈 Anonymkode: d661f...98a
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2024 #4 Skrevet 24. juni 2024 Helt normalt. Murringer og til tider skikkelige menssmerter kan komme og gå helt til uke 12 uten at det trenger å være noe galt. Etter hvert tar smerter som stikker skikkelig og helt plutselig til. Bare å glede seg til alle raritetene som kommer, og hvor godt man kjenner etter dem. 😄 Gratulerer med graviditeten ❤️ Anonymkode: 78237...da4 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2024 #5 Skrevet 24. juni 2024 Hadde heftige mensensmerter fra uke 4 til uke 7, ofte flere ganger til dagen. Våknet også ofte med vondt. (Har alltid hatt mye mensensmerter under menstruasjon). Helt normalt ifølge både jordmor og lege. Smertene har kommet tilbake nå i uke 12. Satser på at de er forbigående 😊 Anonymkode: c198a...519 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå