Gå til innhold

Ingen kjærlighet uten analsex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er dette vanlig tankesett å hvis kvinner ikke vil ha analsex, så betyr det å de innerst inne ikke elsker partneren?

Anonymkode: 11012...625

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, jeg har da vært gift i snart 20 år med en mann som ikke elsker meg. 

Ikke at jeg har noe stort ønske om analsex, men HAN har sagt rett ut at han ikke liker tanken.

Anonymkode: db179...605

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke greia med at hvis man ikke gjør sånn å sånn med partner i senga, så elsker man ikke partner.. noen ting liker man, andre ting liker man ikke, noen ting syns man et helt motbydelig å gjøre, uansett hvor mye du elsker et menneske.

Anonymkode: a6059...b7c

  • Liker 6
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kvinner som ikke liker analsex er ikke kapable til å elske noen. Det samme med menn som ikke vil ha noe hardt opp i ræva. 

/s

  • Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis mannen krever analsex mot damens vilje, så elsker han henne ikke. 

Anonymkode: d69dd...46a

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, men en mann som krever analsex av en kvinne som ikke ønsker det og ikke nyter det kan umulig virkelig elske henne. Da har han jo voldtektsmentalitet og sadisme ovenfor henne. Kjærlig omtanke, omsorg og vilje til forståelse mangler. Det er ikke kjærlighet uten det. 

Endret av Trolltunge
  • Liker 9
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løp. Denne mannen manipulerer deg og utnytter den lave selvfølelsen din. Løp for livet, du kommer til å bli skadet, fysisk og psykisk.

Anonymkode: e157e...763

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjærlighet er omsorg, empati, respekt og samtykke (uten press). 

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke vanlig å tenke slik. Det er et stort rødt flagg. 

  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heller at han ikke elsker henne, om han ikke godtar en nei 

Anonymkode: c9c86...178

  • Liker 6
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er dette vanlig tankesett å hvis kvinner ikke vil ha analsex, så betyr det å de innerst inne ikke elsker partneren?

Anonymkode: 11012...625

😂

Om dama mi krevde analsex, hadde jeg dumpet henne rimelig kjapt. 
Langt i fra min greie.

Anonymkode: 7e9e7...c08

  • Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det utsagnet er veldig langt fra sannheten. Mas om analsex er bare egoisme. Da er det nærmere sannheten å si at om han ikke nyter å slikke henne bak så er det ikke ekte kjærlighet.

Anonymkode: d9a3b...ea6

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det utsagnet er veldig langt fra sannheten. Mas om analsex er bare egoisme. Da er det nærmere sannheten å si at om han ikke nyter å slikke henne bak så er det ikke ekte kjærlighet.

Anonymkode: d9a3b...ea6

Slikt har da ingen sammenheng. Han kan like å slikke henne bak, og likevel være særdeles ugrei angående å presse til sex hun ikke ønsker. 

Sex skal alltid være til gjensidig ønske og glede. Altså vi prøver å lære våre unge dette, og sørgelig mange voksne forstår det ikke. 🙄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Er dette vanlig tankesett å hvis kvinner ikke vil ha analsex, så betyr det å de innerst inne ikke elsker partneren?

Anonymkode: 11012...625

Må være det mest idiotiske jeg noen gang har hørt. Er heller et egoistisk forsøk på å tvinge noen til sex de ikke ønsker å ha, noe som overhodet ikke er greit på noen som helst måte, og det har ingen ting med kjærlighet å gjøre.

Anonymkode: f687d...961

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

😂

Om dama mi krevde analsex, hadde jeg dumpet henne rimelig kjapt. 
Langt i fra min greie.

Anonymkode: 7e9e7...c08

Bedre du hadde forklart at dette ikke er. noe for deg.

Men u do u.

Anonymkode: 3156c...08f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Er dette vanlig tankesett å hvis kvinner ikke vil ha analsex, så betyr det å de innerst inne ikke elsker partneren?

Anonymkode: 11012...625

Min mann mener ihvertfall at den høyeste formen for kjærlighet oss imellom er analsex. Riktignok der han er mottaker og at jeg tar ham jevnlig med strap-on. Han er null interessert i å ta meg bak. 

Anonymkode: 98c1f...fc6

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal en liksom sette til side alle grenser og preferanser en selv har bare fordi en elsker partneren sin? Er ikke det litt spesielt?

Vi har vært sammen i 6 år, og aldri hatt analsex. Ikke vil noen av oss ha heller

Anonymkode: 10f7a...271

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Angry Man

Hmm. :D

Jeg kan forsåvidt se tanken bak at hvis en partner ikke gjør ting for deg/stiller opp så elsker han/hun deg ikke.

Men altså. Å være i et forhold betyr da ikke at man skal gjøre alt for partner uavhengig av hva man føler for det selv.

Man må vekte partners ønske opp imot ens egne ønsker og preferanser. Og man burde aldri overskride hva man selv er komfortabel med uansett hvor mye partner ønsker det. 

Hvis min partner vil drite meg i munnen så er det fullstendig irrelevant hvor mye dette betyr for henne. Jeg kommer aldri til å gå med på det. :D 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Er dette vanlig tankesett å hvis kvinner ikke vil ha analsex, så betyr det å de innerst inne ikke elsker partneren?

Anonymkode: 11012...625

Gjelder det andre veien også....? Jeg liker analsex men ikke kjæresten min....

Anonymkode: 573e6...845

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...