AnonymBruker Skrevet 24. juni 2024 #1 Skrevet 24. juni 2024 Skal ta boostrix vaksine, mot polio, kikhoste og stivkrampe tror jeg.. får den via jobb. Men gruer meg sånn! Redd jeg blir dårlig, bivirkninger.. tror ikke jeg hat reagert før. Tok 3 covid vaksiner, reagerte ikke da. Noen som har tatt den? Måtte dere sitte og vente etterpå? Anonymkode: af405...d42
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2024 #2 Skrevet 24. juni 2024 Man må alltid vente 20 minutter, uansett vaksine. Anonymkode: b6048...f76
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2024 #3 Skrevet 24. juni 2024 Litt feber tåler du vel.. Er ikke akkurat store reaksjonene man kan få. Tror jeg aldri har merket noe ved vaksine, ikke som jeg husker i hvert fall Anonymkode: e16d3...c9f
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2024 #5 Skrevet 24. juni 2024 Tok den i mars. Ingenting å være redd for, sannsynligvis tok du jo flere doser av den da du var barn om du fulgte vaksinasjonsprogrammet Selv fikk jeg bare litt ømhet på stikkstedet, ellers ingen bivirkninger. Anonymkode: ffa26...06f
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2024 #6 Skrevet 24. juni 2024 Aldri merket noe ubehag av denne vaksinen. Ingen verdens ting. Alle vaksiner du tilbys i Norge er bra greier, men akkurat denne er - for de som likevel er litt engstelige - også blant de aller mest utprøvde og "snille" vaksinene mht. bivirkninger. Men du må sitte igjen og vente litt ved denne vaksinen som ved alle andre vaksiner - de må se om du skulle få noen allergisk reaksjon. Det handler ikke bare om virkestoffet i vaksinen, også om andre stoffer i den, så det hjelper ikke at denne vaksinen i seg selv er helt udramatisk. Har du ikke fått noen allergisk reaksjon på vaksiner tidligere (denne har du trolig fått flere ganger som barn også) er risikoen for det i praksis nær null, så det at du må sitte igjen er ikke noen indikasjon på noen stor fare. Men du må selvfølgelig forholde deg til prosedyrene. Anonymkode: fc187...aa6
enkefru Skrevet 24. juni 2024 #7 Skrevet 24. juni 2024 Pleier også å reagere med feber/uvelhet av vaksiner, men fikk bare vondt i armen av denne (fikk på jobb for et par uker siden)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå