Gå til innhold

Flere som får øst utover seg når han du har som venn med fordeler har motgang i livet sitt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ellers skriver han jo aldri. Men i det siste har han øst ut av seg at han er så dritt lei motgang. Jeg skjønner ikke helt hva slags motgang han har? Altså har vi alle motgang men driver ikke å sutrer over det til andre. Skjønner det var krise i heimen men jeg er utlandet så får uansett ikke gjort noe og det vet han jo. 

Hvordan tolker dere det? Og så blir de sur da når de skjønner at jeg ikke får gjort så mye med det. De stiller jo aldri opp når jeg trenger hjelp og spør derfor aldri heller om hjelp. 

Anonymkode: e7c10...a7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

da hadde han vel temmelig raskt blitt venn uten videre frynsegoder. 

Sutring er usexy 

Anonymkode: 3cb10...97b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ellers skriver han jo aldri. Men i det siste har han øst ut av seg at han er så dritt lei motgang. Jeg skjønner ikke helt hva slags motgang han har? Altså har vi alle motgang men driver ikke å sutrer over det til andre. Skjønner det var krise i heimen men jeg er utlandet så får uansett ikke gjort noe og det vet han jo. 

Hvordan tolker dere det? Og så blir de sur da når de skjønner at jeg ikke får gjort så mye med det. De stiller jo aldri opp når jeg trenger hjelp og spør derfor aldri heller om hjelp. 

Æsj nei takk. 

Anonymkode: 032a4...61b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så du vil egentlig ikke være vennen hans, bare ha fordeler?

Anonymkode: 924f5...60f

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så du vil egentlig ikke være vennen hans, bare ha fordeler?

Anonymkode: 924f5...60f

Ts sa de stilte aldri opp når hun trenger hjelp så...

Anonymkode: 032a4...61b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hvis du ikke skjønner hva slags motgang han snakker om, må du jo være såpass til venn at du spør han og støtter han. Herregud så lite empati dagens unge har…

Anonymkode: 9f292...3f7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Hvis du ikke skjønner hva slags motgang han snakker om, må du jo være såpass til venn at du spør han og støtter han. Herregud så lite empati dagens unge har…

Anonymkode: 9f292...3f7

Jeg er ikke akkurat ung men takk for komplimentet. Nei det har vel med at han har hele tiden vært litt sånn at han har skjult privat livet sitt. Jeg får aldri vite noe mye om hva som foregår der. Det er jo helt greit det for min del, men det blir litt overveldende når de plutselig øser ut av seg da om kriser på hjemme fronten. Jeg føler lissom why me? Jeg har jo ikke noe med det. Og for det andre så har han jo sjelden stilt opp når jeg har spurt om hjelp til noe. Men samma det nå da ikke hørt noe mer. Og bra er det.  Alle har vi motgang innimellom. 

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...