AnonymBruker Skrevet 23. juni 2024 #1 Del Skrevet 23. juni 2024 Har ikke måler så måtte ta ting på feelingen når det kom til Toro vaffelrøre når det kom til vann og smør. Røra ser jevn og fin ut. Skal vel mye til for å ødelegge eller? Hilsen urutinert kokk Anonymkode: f2632...522 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 23. juni 2024 #2 Del Skrevet 23. juni 2024 Så lenge den ikke blir for tynn vil det gå bra. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 23. juni 2024 #3 Del Skrevet 23. juni 2024 Lurt å la den stå og svella eit kvarters tid før du steiker dei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2024 #4 Del Skrevet 23. juni 2024 Blir den for tynn så kan du ha litt havregryn oppi (som jeg anbefaler uansett egentlig), de vil svelle og ta litt av fuktigheten når du har latt den stå litt. Ellers tar jeg alltid væske på gefylen. Anonymkode: dc1e0...511 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2024 #5 Del Skrevet 24. juni 2024 Jeg bruker aldri oppskrift når jeg lager vafler, jeg justerer røra med melk og litt smeltet smør til den er passe. Liker ikke toro-vaflene da jeg synes de smaker kun sukker, men ville gjort tilsvarende med den om jeg skulle laget av pose. Blir den for tynn er det bare å justere med mel eller havregryn. Blir den for tykk tar du i mer vann/melk/væske. Er ikke verre enn det. Anonymkode: e0812...53a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2024 #6 Del Skrevet 24. juni 2024 Forholdet vann-smør er ikke så nøye. Jeg bruker av og til olje i stedet for smør. Blir like bra. Sparer smøret til å ha oppå vaflene... skal jeg ha vaflene utelukket sammen med bruost, tar jeg ørlite mer sukker oppi... ... ellers var det noen på jobben en gang som mente Toro-vaflene ble bedre med melk/fløte - men det ble de ikke. De bare tunge og ekle. Med vann blir de luftigere og slik de skal være. Anonymkode: 2816f...181 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå