BlackSunshine Skrevet 23. juni 2024 #1 Del Skrevet 23. juni 2024 Ok. Situasjonen: på grunn av litt mye kaos på privaten de siste mnd kombindert med en del jobbreise og hektiske dager på jobben har jeg prestert å ende opp med et problem i ferien: Om 1 uke (uke 27) har jeg ingen planer. Jeg har mine to barn hos meg (alene): 13 og 15. Jeg har litt penger å bruke, men ønsker ikke reise langt - vi var på lang og bra påskeferie og de skal til utlandet med sin mor senere i sommer. Så: forslag til en ferie slik på kort varsel? Er åpen for alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2024 #2 Del Skrevet 23. juni 2024 Først og fremst, hvor bor du? Anonymkode: d456f...7cb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlackSunshine Skrevet 24. juni 2024 Forfatter #3 Del Skrevet 24. juni 2024 10 hours ago, AnonymBruker said: Først og fremst, hvor bor du? Anonymkode: d456f...7cb oslo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2024 #4 Del Skrevet 24. juni 2024 Hva slags interesser har ungene, har du spurt hva de ønsker å gjøre i ferien? Anonymkode: 2a9c5...84a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2024 #5 Del Skrevet 24. juni 2024 Har ikke Oslo en del attraksjoner som man gjerne "glemmer" som fastboende? Sånt som man aldri tar seg tid til å ofre en tanke i hverdagen? Jeg bor selv i et populært turistområde, og det hender jeg tenker jeg skulle hevet meg rundt og testet ut noen av de mest populære opplevelsene/stedene her omkring, en så blir det med tanken. Anonymkode: edb09...bf0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granskudd Skrevet 24. juni 2024 #6 Del Skrevet 24. juni 2024 Du kan: Gå på Bua og låne campingutstyr gratis, og ta dem med ut i marka på fisketur (www.bua.no) Spille masse kortspill, lage det til en greie at det er om å gjøre å få absolutt flest på poeng over X antall dager Dere kan lære dere å danse bangla Delta på ulike utstillinger og museer som ikke er så dyre Dra på selvplukk av jordbær og lage syltetøy og vafler Kjøpe en stor bøtte med is, som dere spiser rett ut av med skje, mens dere ser på film Dra på en badestrand og bade La dem henge med sine egne venner Dere kan lese bøker dere liker og sitte ute i sene sommerkvelder og bare være til (la humla suse) Ha en konkurranse om hvem som kan finne den særeste musikken på spotify Ta t-banen til ulike destinasjoner og bare finne ut ting om nærmiljøet Gå en i en park og kaste frisbee Lære dere å lage en god pastarett sammen, som kanskje blir deres signaturrett Lære dere å bake surdeigsbrød Du kan bli med å game, for eksempel imposter eller minecraft (eller noe helt annet) Gå på biblioteket Finne en serie dere kan binge sammen Gå ut å plukke blomster Lære dere å skate, det er flere gode skateparker i Oslo Dra på kino 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlackSunshine Skrevet 24. juni 2024 Forfatter #7 Del Skrevet 24. juni 2024 5 minutter siden, Granskudd said: Du kan: Gå på Bua og låne campingutstyr gratis, og ta dem med ut i marka på fisketur (www.bua.no) Spille masse kortspill, lage det til en greie at det er om å gjøre å få absolutt flest på poeng over X antall dager Dere kan lære dere å danse bangla Delta på ulike utstillinger og museer som ikke er så dyre Dra på selvplukk av jordbær og lage syltetøy og vafler Kjøpe en stor bøtte med is, som dere spiser rett ut av med skje, mens dere ser på film Dra på en badestrand og bade La dem henge med sine egne venner Dere kan lese bøker dere liker og sitte ute i sene sommerkvelder og bare være til (la humla suse) Ha en konkurranse om hvem som kan finne den særeste musikken på spotify Ta t-banen til ulike destinasjoner og bare finne ut ting om nærmiljøet Gå en i en park og kaste frisbee Lære dere å lage en god pastarett sammen, som kanskje blir deres signaturrett Lære dere å bake surdeigsbrød Du kan bli med å game, for eksempel imposter eller minecraft (eller noe helt annet) Gå på biblioteket Finne en serie dere kan binge sammen Gå ut å plukke blomster Lære dere å skate, det er flere gode skateparker i Oslo Dra på kino Takk! Dette er genialt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2024 #8 Del Skrevet 24. juni 2024 Gøteborg. Anonymkode: aad52...eea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2024 #9 Del Skrevet 24. juni 2024 Dere kan dra til Drøbak og reise over til Oscarsborg der er det fint å bade, se seg rundt noen timer og mulig å spise er det og. Dere kan dra en tur med båten til København og dra på tivoli. Hva med å gå ut og spise en kveld, la barna finne et sted. Ta en tur på åpent slott, eller noe annet som de kan like. Anonymkode: 1d5ba...0ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2024 #10 Del Skrevet 24. juni 2024 Dra til Jotunheimen og gå Besseggen eller annet fjell. Anonymkode: 9cfd7...6d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2024 #11 Del Skrevet 24. juni 2024 Göteborg! Billig med flixbus til göteborg fra Oslo. Tar bare rundt 4 timer, så tenker det skal gå fint med barn. Her er det mye å gjøre billig/gratis. Superfint stort bibliotek, svær park med mange dyr i. Anonymkode: c6901...9b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2024 #12 Del Skrevet 25. juni 2024 Ville tatt de med til instagramvennlige reisemål, gjerne i Asia med noen fete rooftop pools Anonymkode: 27ec7...497 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå