Gå til innhold

Noen her med barn som skjeler?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Har ei datter på 11 som skjeler så mye at hun nå er henvist til øyelege. Prøvd å rette skjelingen opp med briller uten hell. Noen som har vært i gjennom en slik øyeoperasjon med et barn? 
 

Hvor lenge ventet dere på operasjon, og hvordan var prosessen og tiden etterpå? Ble synet bedre. Hun ser nå dobbelt… 

Anonymkode: efa0b...ce3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke dette bare en kosmetisk operasjon? Jeg ble operert selv da jeg var 9 år men bare for å rette opp øyet ikke for bedre syn. Jeg mangler samsyn, også. 

Anonymkode: e18d0...38d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er ikke dette bare en kosmetisk operasjon? Jeg ble operert selv da jeg var 9 år men bare for å rette opp øyet ikke for bedre syn. Jeg mangler samsyn, også. 

Anonymkode: e18d0...38d

Nei, hun ser dobbelt og blir dårlig av det. Sliten på skolen osv. Så ikke kosmetisk 

Anonymkode: efa0b...ce3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble operert, fordi jeg så dobbelt. Jeg ventet ca et halvt år, men det er mange år siden, det kan være det er annerledes nå. Det var en enkel operasjon som tok ca 15 minutter og virket veldig bra.

Anonymkode: d05f5...ea2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg ble operert, fordi jeg så dobbelt. Jeg ventet ca et halvt år, men det er mange år siden, det kan være det er annerledes nå. Det var en enkel operasjon som tok ca 15 minutter og virket veldig bra.

Anonymkode: d05f5...ea2

Så godt å høre! Tusen takk for svar:) 

Anonymkode: efa0b...ce3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er operert for skjeling på begge øyne, men hos meg var det kosmetisk siden jeg ikke har samsyn. Husker ikke så mye av det, jeg var vel 4-5. Så ikke all verden til hjelp dessverre..  

Anonymkode: 502c8...34f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har 2 som skjeler, men ikke så ille som din, men begge måtte bruke lapp som små i tillegg til briller. Har hun vært hos ortoptist, eventuelt øyelege tidligere? 

Anonymkode: 549d7...6f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble operert 2 ganger for å rette opp skjeling. Jeg var yngre enn din datter, rundt 4-6 år. Nå er skjelingen helt borte, og har ikke hatt problemer på grunn av det. Jeg må fremdeles bruke briller da.

Anonymkode: 52968...412

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har barn, og jeg sjeler, men ikke barna.

Anonymkode: 43a88...419

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...