Første1995 Skrevet 23. juni 2024 #1 Skrevet 23. juni 2024 Hei, jeg trenger sårt litt erfaring fra reisende mødre og fedre! vi skal reise med ryanair til syden i sommer og jeg har bestilt følgende til meg og min kjæreste: 2 x 20kg baggasje 2x baby equipment må jeg regne med å kjøpe en ekstra 20kg bagasje for prampacken med reisevogn i? Eller går denne under vanlig baggasje? hva er baby equipment? Er det for å ha med inn på flyet? Forstår ikke forklaringen til Ryanair! Hilsen forvirret førstegangsreisende med bebbis under 1 år
mommyaka Skrevet 23. juni 2024 #2 Skrevet 23. juni 2024 Det pleier å stå på nettsiden. Vi reiste med ving i fjor og da måtte vi medregnet prampack i kofferten kg. Så om den veide 5 kg med vogn og vi skulle ha med 20 kg koffert måtte vi bestille 25 eller 30 kg
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2024 #3 Skrevet 23. juni 2024 Her er link til Ryanairs norske side med den infoen du etterlyser https://help.ryanair.com/hc/no/categories/12503095332497-Reise-med-barn Her er det tydelig hva babyutstyr er. Anonymkode: 8b7af...322
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå