AnonymBruker Skrevet 23. juni 2024 #21 Del Skrevet 23. juni 2024 I gutte gjenger hvor gutta drar på årlige guttetur er nok dette ganske vanlig. Om det er vanlig eller ikke handler mer om mann har råd til det eller ikke. Anonymkode: c3881...241 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2024 #22 Del Skrevet 23. juni 2024 Trodde først du mente på alle som skulle delta når jeg så overskriften ! Nei det er overhode ikke normalt! Hvem legger opp til noe sånt? Og hadde ikke syns det var greit at mannen skulle delta på dette om det gikk utover meg og barna sin ferie å Anonymkode: 0d61c...01a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariss@68 Skrevet 23. juni 2024 #23 Del Skrevet 23. juni 2024 Han må jo forstå at han må bruke egne penger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2024 #24 Del Skrevet 23. juni 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er det normalt å ha utdrikningslag en hel helg der man reiser utenlands? Dette vil koste mellom 10-15000, noe jeg absolutt ikke syns er innafor. Det er mannen min som er invitert i dette utdrikningslaget og de er en stor guttegjeng, han er ikke sånn kjempe nær med brudgommen, men en god kollega. Vi har 3 små barn i barnehage og skolealder, har absolutt ikke råd til at han skal bruke så mye penger på dette. Vi har ikke spart opp penger til det overhode og vi vil måtte kutte ut store deler av ferien med barna for at han skal reise på dette utdrikningslaget. Jeg syns han er utrolig egoistisk som vil sette seg selv først foran resten av familien og han mener jeg er drit kjip som ikke skjønner noe.. Anonymkode: 5b873...1eb De skal selvsagt på strippebule og den som drikkes ut skal ikke betale, i tillegg skal fly og hotel betales. Jeg har vært på noen slike turer selv, og 1000 lappene går unna på slike heisaturer men det koster å ha det morsomt. Ingen damer tror såklart at nettopp deres man skal på strippeklubb, og greit er vel det.....ellers hadde det ikke finnes strippeklubber. Anonymkode: e2711...5fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2024 #25 Del Skrevet 23. juni 2024 Dette er ikke greit. Aldri hørt om lignende i noen av utdrikningslagene jeg har vært med på. Et par tusen er innafor. Anonymkode: d2a8a...8e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 25. juni 2024 #26 Del Skrevet 25. juni 2024 Hvis det går på beskostning av felles ferie eller egentlig hva som helst annet, så er det for mye. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2024 #27 Del Skrevet 25. juni 2024 Uavhengig av kostnad, så er det helt åpenbart at en slik utgift må tas av egne lommepenger/sparepenger og ikke felleskonto. Ærlig talt. Anonymkode: 49d9c...d6c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2024 #28 Del Skrevet 25. juni 2024 Mariss@68 skrev (På 23.6.2024 den 23.46): Han må jo forstå at han må bruke egne penger? Egne penger? Mange som er gift har 100% felles økonomi, så det er ikke så enkelt dessverre. Anonymkode: bfaa4...32d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 25. juni 2024 #29 Del Skrevet 25. juni 2024 Jeg kunne vært med et utdrikningslag til en nær kamerat til 2-3000,-. Men der går grensen min. SÅ artig skal vi ikke ha det at det skal koste 10 000,-. Da får de kose seg uten meg. Jeg har god råd til det, men visse prinsipper har jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2024 #30 Del Skrevet 25. juni 2024 Amadeus89 skrev (På 23.6.2024 den 22.15): Utdrikningslag er den tingen i verden hvor gutter og jenters er mest forskjellige. I mitt miljø har «alle» gutter slike utdrikningslag med 10-20k budsjett, mens jentene har en kjip dag i Oslo til noen tusen. Aner ikke hvorfor. Jepp, menn arrangerer utdrikningslag som guttetur til utlandet. For da kan de nemlig dra på strippeklubb og pule horer uten at den vordende brud og de andre damene hjemme i Norge får vite noe. Anonymkode: 086cd...309 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2024 #31 Del Skrevet 25. juni 2024 Jeg synes det høres kjempegøy ut, men skjønner ikke hvorfor de velger en destinasjon og et tidspunkt som er så dyrt. 15K er mye for tur for 1 person. Jeg reiser ofte på jentetur, og vi bruker ikke i nærheten av så mye. Men jeg vet min mann ville sagt god tur hvis det var jeg som var invitert, så jeg hadde nok latt han reise jeg også. Felles økonomi her, så ikke noe egne sparepenger. Anonymkode: 2d363...b02 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2024 #32 Del Skrevet 25. juni 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Egne penger? Mange som er gift har 100% felles økonomi, så det er ikke så enkelt dessverre. Anonymkode: bfaa4...32d Felles økonomi betyr ikke at en ikke har noe selv. Om 10.000 på tre mnd tipper lasset økonomisk har man problemer. Ts sin mann bør kunne betale sin del av utgifter og ferie, samt spare opp 10.000 til august. Eventuelt ta det på kredittkort og betale ned frem til jul. Anonymkode: a2e88...b4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LibertyNoCap Skrevet 25. juni 2024 #33 Del Skrevet 25. juni 2024 3.000kr i fly tur/retur (det må man fort opp i om det er innenlands også. 1.000kr natten på Hotell og 3 netter, 3000kr. 1.000kr dagen i mat og drikke, 3.000kr. kjøpe reisegave til barn og kone, 1.000kr Da var vi oppe i 10.000kr, jeg reiser på sånne gutteturer støtt og stadig. Konsertopplevelser og lignende. Om han har veldig lyst så burde han i et sunt forhold få lov til det. MEN han må selvsagt være i stand til å betale for seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2024 #34 Del Skrevet 26. juni 2024 Han virker utrolig egoistisk. Du får si til han at om han ønsker friheten til å delta på slike type ting, må han sørge for at han har spart opp penger til det. Og at det er uaktuelt at barna skal miste ferien sin fordi han ønsker en partytur. Barna går først. Anonymkode: f22e6...c0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Skrevet 26. juni 2024 #35 Del Skrevet 26. juni 2024 Det er ikke uvanlig verken for utdrikningslag, gutteturer eller jenteturer for den slags skyld. Om det er utdrikningslag, fotballtur til England eller shoppingtur til New York er vel det samme, poenget er at man må ha råd til det uten at det går på bekostning av familien as. Mange har råd, mange har ikke og din mann høres ut til å falle i den siste kategorien. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2024 #36 Del Skrevet 26. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 23.6.2024 den 23.47): De skal selvsagt på strippebule og den som drikkes ut skal ikke betale, i tillegg skal fly og hotel betales. Jeg har vært på noen slike turer selv, og 1000 lappene går unna på slike heisaturer men det koster å ha det morsomt. Ingen damer tror såklart at nettopp deres man skal på strippeklubb, og greit er vel det.....ellers hadde det ikke finnes strippeklubber. Anonymkode: e2711...5fe Skal si du vet mye. Anonymkode: 934f9...6d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2024 #37 Del Skrevet 26. juni 2024 Samboeren din er bare snurt for at han ikke får dratt på guttetur til utlandet fylt med fest og fyll. Det hadde vært helt uaktuelt å bruke 10.000-15.000 kr på et utdrikningslag for min del, iallfall. Anonymkode: b7c4f...875 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2024 #38 Del Skrevet 26. juni 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Felles økonomi betyr ikke at en ikke har noe selv. Om 10.000 på tre mnd tipper lasset økonomisk har man problemer. Ts sin mann bør kunne betale sin del av utgifter og ferie, samt spare opp 10.000 til august. Eventuelt ta det på kredittkort og betale ned frem til jul. Anonymkode: a2e88...b4f Selvsagt kan 10.000-15.000kr være vanskelig for mange å bruke på en slik tur, uten at man egentlig har økonomiske problemer. Ts sin man bør ingenting av det du påstår her, nei. Anonymkode: b7c4f...875 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadeus89 Skrevet 26. juni 2024 #39 Del Skrevet 26. juni 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jepp, menn arrangerer utdrikningslag som guttetur til utlandet. For da kan de nemlig dra på strippeklubb og pule horer uten at den vordende brud og de andre damene hjemme i Norge får vite noe. Anonymkode: 086cd...309 Høres riktig ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå