Gå til innhold

På hvilken måte føler du deg "annerledes" enn andre?


Anbefalte innlegg

Med alderen setter jeg mer og mer pris på spiritualitet, filosofi og det å tenke annerledes. Det være seg måten man lever på, hva som skjer etter og hvordan man kan gjøre det best underveis. Liker å lese eller lære om filosofiske metoder å leve på og jeg liker meditasjon, krystaller. Liker å sette meg mål og meditere meg mot målet, så gøy når det inntreffer. Ikke alltid det skjer, men ofte!

Hvordan føler du deg litt annerledes eller hva gjør du?

Anonymkode: 0420a...0d7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet jeg er den minst intelligente personen i verden, 

Så på den måten føler jeg meg annerledes enn andre, i viten om at jeg er den minst intelligente personen på kloden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært interessant å høre hvor gammel du er TS. Jeg også satte mer og mer pris på spiritualitet, filosofi og det å tenke annerledes gjennom 20-årene, og kanskje starten av 30-årene, men så skjønte jeg etterhvert at det egentlig er ganske hovmodig å tro at man kan finne ut av verden og livet bedre enn alle de som har gått en vei før en i hundrevis av år. Så jeg vendte tilbake til barnetroen og er nå kristen, og barnetroen har jeg utviklet til en moden tro. Og jeg unngår spiritualitet, for det er jo faktisk skadelig, det har jeg lært av dyrkjøpt erfaring. Meditere gjør jeg fortsatt, ingenting galt i det.

Anonymkode: f9398...842

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det hadde vært interessant å høre hvor gammel du er TS. Jeg også satte mer og mer pris på spiritualitet, filosofi og det å tenke annerledes gjennom 20-årene, og kanskje starten av 30-årene, men så skjønte jeg etterhvert at det egentlig er ganske hovmodig å tro at man kan finne ut av verden og livet bedre enn alle de som har gått en vei før en i hundrevis av år. Så jeg vendte tilbake til barnetroen og er nå kristen, og barnetroen har jeg utviklet til en moden tro. Og jeg unngår spiritualitet, for det er jo faktisk skadelig, det har jeg lært av dyrkjøpt erfaring. Meditere gjør jeg fortsatt, ingenting galt i det.

Anonymkode: f9398...842

Jeg nærmer mer 40 og det er altså i 30-årene dette har utviklet seg mer og mer. Jeg har opplevd å nå de drømmene/det jeg håper skal skje med hjelp av meditasjon blant annet

Anonymkode: 0420a...0d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg annerledes enn de aller fleste menn da jeg har null interesse for sport, jakt, fiske, alkohol og motor. Digger derimot musikaler, shopping osv. Ikke så lett å finne venner med de samme interessene, ei heller lett å finne noen å snakke med på fest da de fleste står i grupper og snakker om ett av de tidligere nevnte temaene...

Anonymkode: 80071...f69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg interesserer meg lite for sminke og mote som andre jenter. Jeg har alltid fea barns alder vært på utsiden av sirkelen og litt annerledes. 

Anonymkode: 2fc10...8a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...