AnonymBruker Skrevet 25. juni 2024 #41 Del Skrevet 25. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har vært "i forhold" med noen kun på nett. Og blir konstant spurt om/mast på om å sende selfies. Nå sender ikke jeg helfigur, eller boobs, men har ved enkelte anledninger sendt av ansiktet. Tror dette er helt vanlig. Anonymkode: 23652...6a3 Digitale forhold kan vel ikke akkurat kalles forhold i denne sammenhengen, men vet det er noe tenåringer driver med i dag. Men selvfølgelig ønsker man å se bilder når man ikke har sett personen. Det er jo en natulig del av å finne ut mer om hverandre. Vise litt hva man gjør, og hvordan man ser ut "til hverdags" (bilder på apper kan jo lyve en god del, være gamle feks) Men om menn sender bilder helt uten kontekst eller maser om bilder av deg så ville jeg nok revurdert om det er noen jeg har behov for å bli mer kjent med. Er jeg interessert i noen så liker jeg å se bilder av dem, helt klart. Også kjedelige selfies. Anonymkode: 9eefc...9e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2024 #42 Del Skrevet 25. juni 2024 Man trenger ikke være interessert for det om man tar bilde av seg selv. Har ei venninne som tar bildet av ansiktet sitt hver gang hun skal formulere eller svare på en sak. Anonymkode: ab554...8e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2024 #43 Del Skrevet 25. juni 2024 Rosa Gnom skrev (1 time siden): Nei. Jeg skjønner ikke poenget. Kvinner gjør også dette. Uten at jeg har spurt. Hvorfor gjør dere det? Det bare falt naturlig å gjøre det den ene gangen for min del… Angrer dog. Er kvinne, sendte til mann, ble stille 🫢😝 Anonymkode: 075ee...cb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 25. juni 2024 #44 Del Skrevet 25. juni 2024 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Det bare falt naturlig å gjøre det den ene gangen for min del… Angrer dog. Er kvinne, sendte til mann, ble stille 🫢😝 Anonymkode: 075ee...cb8 Hehe joda. Det faller vel naturlig for meg også etter en viss tid med chatting og sånn. Tenker vel at grunnen er at man er nysgjerrig på hverandre? Og vil bli bedre kjent. Tenker da på normale bilder. Ikke dick picks 😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2024 #45 Del Skrevet 25. juni 2024 Rosa Gnom skrev (2 timer siden): Hehe joda. Det faller vel naturlig for meg også etter en viss tid med chatting og sånn. Tenker vel at grunnen er at man er nysgjerrig på hverandre? Og vil bli bedre kjent. Tenker da på normale bilder. Ikke dick picks 😛 Åh nei, det er ikke snakk om boobs eller dickpicks! Det er auto DEALBREAKER! (Fikk forøvrig svar til slutt) 😅 Anonymkode: 075ee...cb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 25. juni 2024 #46 Del Skrevet 25. juni 2024 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Åh nei, det er ikke snakk om boobs eller dickpicks! Det er auto DEALBREAKER! (Fikk forøvrig svar til slutt) 😅 Anonymkode: 075ee...cb8 Litt avsporing,men angrer du enda? 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2024 #47 Del Skrevet 25. juni 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Se svaret over her😊 Hva om det er samme mann da? Litt småkjipt for begge hvis det😂 Jeg har nettopp hatt sex med han. Han er 28år (95modell) , han jeg snakker om . Anonymkode: ab554...8e7 Er du paranoid? Anonymkode: 8c6b1...ed6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2024 #48 Del Skrevet 25. juni 2024 Rosa Gnom skrev (30 minutter siden): Litt avsporing,men angrer du enda? 😛 Haha ja 🙈 Anonymkode: 075ee...cb8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2024 #49 Del Skrevet 25. juni 2024 Jeg hørte fra en venninne en gang at hun fint kunne sende en selfie til menn hun visste var litt keen når hun ville ligge. Fikk hun positiv respons fra en, så inviterte hun ham gjerne over. Kan det hende menn også holder på sånn? Anonymkode: 654fa...de5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2024 #50 Del Skrevet 25. juni 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Se svaret over her😊 Hva om det er samme mann da? Litt småkjipt for begge hvis det😂 Jeg har nettopp hatt sex med han. Han er 28år (95modell) , han jeg snakker om . Anonymkode: ab554...8e7 Seriøst?! Du må tulle her nå.... Du tenker altså det kan være samme mann bare fordi de begge er sørlendinger og sender selfier? Altså.... Enten er du ekstremt sjalu og trenger hjelp, eller så er du paranoid og trenger hjelp. Slapp helt av, pust med magen og senk skuldrene. Jeg snakker om en mann på 47,som nesten aldri sender selfie men plutselig gjorde han det... Og da lurte jeg på motivet. That's it. Ro ned. 28 åringen din er bare din. Ok ? 😅 Anonymkode: 547b5...124 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå