Gå til innhold

Masete å sende ny melding?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I går traff jeg en mann for første gang hjemme hos han. Vi drakk vin .Det ble litt kyssing og vi gikk litt videre( men det ble ikke ligging ). Jeg sendte kanskje han litt ulike signaler den kvelden og ble litt surrete. Sendt han en melding i dag ( litt over 15.00 i dag)hvor jeg beklagde for dette og at jeg håpte at vil kunne fortsette der vi slapp. Meldingen sendte jeg for ca tre timer siden og har ennå ikke fått noe svar. Blir det veldig masete og desperat å sende han en ny melding i løpet av kvelden? Jeg er veldig opptatt av ærlighet og liker å få svar uansett om det er i positiv eller negativ retning. Blir det masete av meg å sende en ny melding ved 23.00 tiden i kveld? Han har tidligere svart raskt.  Ps vi har kommunikasjon på Tinder!
 

 

Anonymkode: 92d6d...769

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det blir masete. Ikke sende noe mer. Enten har han ikke fått det med seg, og svarer når det passer, eller så spiller han hard to get, eller så ghoster han deg. Du fremstår uansett mer desperat og masete dersom du sender enda en melding, uansett hvilken grunn han måtte ha til å ikke svare. 

Anonymkode: 3fcfe...a07

  • Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ps vi har kommunikasjon på Tinder!

Har dere hatt kommunikasjon på Tinder etter du sendte meldingen?

Har dere ikke det, ikke send noen ny melding. Er han interessert, hører du fra ham. Hvis han ikke er interessert, vet du det når han ikke svarer. 

Anonymkode: 56c9d...627

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er masete. Han har vel mottatt meldingen og svarer hvis han har lyst.

Anonymkode: 7c73e...e89

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn går det, når du oppfører deg som ei tåpe!

Anonymkode: 4753a...1ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er masete .. folk svarer når de har tid. 

Anonymkode: 09d11...10a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor rart oppførte du deg i går, hva skjedde? Ikke skriv mer, uansett. 

Anonymkode: 8452d...d81

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freyja Valkyrie skrev (10 minutter siden):

Ikke send ny melding, du vil bare virke desperat. 

Menn bryr seg ikke om dama er desperat som regel, så lenge hun ikke er stalkerish. Det er damer som ikke liker desperate menn.

Anonymkode: 7ecfc...ca6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ville ha sex, du ville ikke, så da er han gått videre.

Sier seg selv når han ikke har svart deg når han pleide å svare raskt før.

Anonymkode: 91a3a...7cd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du hadde første date hjemme hos ham? Er du gal? 

Anonymkode: 49351...d83

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kl 23? Er du tilbakestående....

Høres ut som du bør stoppe hele greia, får du ikke noe svar på det du sendte..så gi f.

Anonymkode: be4fc...441

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her! De surrete oppførselen handlet egentlig om at jeg ga litt forskjellige signaler til ham. Mest på grunn av først var jeg litt på og så var jeg litt mindre på. Ble også litt småbrisen( drakk to og et halvt glass) .

 

 

Anonymkode: 92d6d...769

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

TS her! De surrete oppførselen handlet egentlig om at jeg ga litt forskjellige signaler til ham. Mest på grunn av først var jeg litt på og så var jeg litt mindre på. Ble også litt småbrisen( drakk to og et halvt glass) .

 

 

Anonymkode: 92d6d...769

Har du hørt noe mer fra ham?  Drit i hele fyren, det er høflig å i det minste svare. 

Anonymkode: 8452d...d81

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

TS her! De surrete oppførselen handlet egentlig om at jeg ga litt forskjellige signaler til ham. Mest på grunn av først var jeg litt på og så var jeg litt mindre på. Ble også litt småbrisen( drakk to og et halvt glass) .

 

 

Anonymkode: 92d6d...769

Ikke prøv å rettferdiggjøre hans mangel på interesse. Han er ikke interessert. That's it. 

Anonymkode: d345f...d56

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

I går traff jeg en mann for første gang hjemme hos han. Vi drakk vin .Det ble litt kyssing og vi gikk litt videre( men det ble ikke ligging ). Jeg sendte kanskje han litt ulike signaler den kvelden og ble litt surrete. Sendt han en melding i dag ( litt over 15.00 i dag)hvor jeg beklagde for dette og at jeg håpte at vil kunne fortsette der vi slapp. Meldingen sendte jeg for ca tre timer siden og har ennå ikke fått noe svar. Blir det veldig masete og desperat å sende han en ny melding i løpet av kvelden? Jeg er veldig opptatt av ærlighet og liker å få svar uansett om det er i positiv eller negativ retning. Blir det masete av meg å sende en ny melding ved 23.00 tiden i kveld? Han har tidligere svart raskt.  Ps vi har kommunikasjon på Tinder!
 

 

Anonymkode: 92d6d...769

Jeg tenker du burde latt være å sendt den meldingen og at du nå ikke må mase med flere meldinger i kveld 

Jeg datet en fyr som sendte en del unnskyldning meldinger, å jeg synes det var skikkelig turnoff å endte opp med å avslutte det. Det er bra å kunne be om unnskyldning, men må passe på hvordan man gjør det. 

Anonymkode: 65c73...3fd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg tenker du burde latt være å sendt den meldingen og at du nå ikke må mase med flere meldinger i kveld 

Jeg datet en fyr som sendte en del unnskyldning meldinger, å jeg synes det var skikkelig turnoff å endte opp med å avslutte det. Det er bra å kunne be om unnskyldning, men må passe på hvordan man gjør det. 

Anonymkode: 65c73...3fd

TS her jeg har sendt han en sånn type melding i løpet av den tiden vi har chattet. Tenkte at det var greit å forklare det kort. Sånn at han ikke følte at han hadde gjort noe skikkelig galt i forhold til meg. Det er litt aldersforskjell mellom oss og jeg er den yngste.

Anonymkode: 92d6d...769

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...