Gå til innhold

svilmet for han..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skal jeg ta det som et kompliment at det nesten svimlet for han etter at han kom? Er dette normalt? Eller hadde han slitt seg ut for at jeg skulle få orgasme før han?

Videoannonse
Annonse
Gjest King James
Skrevet

tja vet om en som døde av hjerte infarkt under sexsen og det svimlet vist for han og....Etter mitt syn kan det både vere bra og dårlig.

Gjest lightswitch
Skrevet
Skal jeg ta det som et kompliment at det nesten svimlet for han etter at han kom? Er dette normalt? Eller hadde han slitt seg ut for at jeg skulle få orgasme før han?

Kvinner analyserer for mye. Tenk enkelt. Svaret gir seg selv. ;)

Skrevet

Får mine sterkeste orgasmer ved å runke. Fort gjort å besvime da, sammenlignet med sex med hjelpesløse kvinner.

Skrevet

Jeg hadde en elsker en gang som besvimte noen ganger når han kom. Han sa at det var fordi det var den beste sexen han hadde hatt noengang.

Gjest Lille Solstråle
Skrevet

Det er helt naturlig, særlig hvis dere har holdt på lenge og han har hatt en "ledende rolle"... Det er jo ganske fysisk slitsomt, og kombinert med en orgasme blir noen så matte og utslitte etterpå at de blir svimle :)

Skrevet

Litt lite blod i det ene hodet og litt mye i det andre kanskje? :ler:

Skrevet (endret)

Når jeg som jente nesten har besvimt (sett svart/begynt å grine) under sex, så klart er det bra! :D

Gjelder sikkert han og, jeg vet ikke jeg.

Endret av Towelie
Skrevet

Tråden er ryddet for utenomsnakk.

Trille (mod)

Skrevet
er han i en så dårlig fysisk form?

nei.. han er godt trent

Skrevet

hmmmmm

er denne "fantastiske" svimende orgasmen noe alle kan oppnå eller er det noe individuelt? Høres pirrende deilig ut da! :hoppe:

Skrevet

Som jenter kan få forskjellig grader av orgasme så kan vi gutter det også, jeg har kommet mange ganger jeg og noen ganger føles det ut som jeg kan sovne før jeg kommer meg ut av henne, som regel er dette etter veldig harde omganger av sex, hvor man bygger seg opp sakte men sikkert og gjerne også ligger litt på kanten en stund før man endelig kommer, disse orgasmene er vel og merke også de beste, så du bør ta det som et komplement :-)

Skrevet
Som jenter kan få forskjellig grader av orgasme så kan vi gutter det også, jeg har kommet mange ganger jeg og noen ganger føles det ut som jeg kan sovne før jeg kommer meg ut av henne, som regel er dette etter veldig harde omganger av sex, hvor man bygger seg opp sakte men sikkert og gjerne også ligger litt på kanten en stund før man endelig kommer, disse orgasmene er vel og merke også de beste, så du bør ta det som et komplement :-)

:hoppe: kjekt å høre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...