AnonymBruker Skrevet 23. juni #1 Del Skrevet 23. juni Hei, skal starte på letrozol 2,5mg for første gang neste syklus. Har lest at det er ved 5mg og oppover det er risiko for flerlinger men er det noen her som har fått flerlinger av 2,5mg letrozol? Anonymkode: d4128...384 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 23. juni #2 Del Skrevet 23. juni Er det dobbelt dose? Det kan jo skje om 2 egg slipper..men det kommer også an på hvor god eggløsning du vil få/ har. Jeg har pcos og gikk på letzerol ( og dobbel) i mange mnd og fikk noen ganger eggløsning ( og da bare 1 egg) og noen ganger ikke noe. Når jeg gikk på iui på Riksen holdt jeg på å få tvillinger av 1 egg( bare 1 vokste) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni #3 Del Skrevet 23. juni mommyaka skrev (Akkurat nå): Er det dobbelt dose? Det kan jo skje om 2 egg slipper..men det kommer også an på hvor god eggløsning du vil få/ har. Jeg har pcos og gikk på letzerol ( og dobbel) i mange mnd og fikk noen ganger eggløsning ( og da bare 1 egg) og noen ganger ikke noe. Når jeg gikk på iui på Riksen holdt jeg på å få tvillinger av 1 egg( bare 1 vokste) Har selv pcos, får eggløsning men sein eggløsning. Skal starte på 2,5mg men gynekologen sa at til å med den minste dosen kan øke sjanse for flerlinger Anonymkode: d4128...384 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni #4 Del Skrevet 23. juni Det er ganske lav risiko for flerlinger både på enkel, dobbel og trippel dose på letrozol i forhold til klomid. Jeg tok trippel dose for å bli gravid (selv om jeg fikk EL på enkel og dobbel dose ble ikke eggløsningene god nok) og det ble bare én likevel. Anonymkode: 3768a...8ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni #5 Del Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Har selv pcos, får eggløsning men sein eggløsning. Skal starte på 2,5mg men gynekologen sa at til å med den minste dosen kan øke sjanse for flerlinger Anonymkode: d4128...384 Økt sjanse betyr fortsatt lav sjanse. Anonymkode: 3768a...8ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå