Gå til innhold

Venner som har sex, og folk som bytter partnere;

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det siste jeg har utforsket er en mann som ville ha en venninne med fordeler(sex). Han ville snakke om alt, sa han… og så ville han på tur, gjerne teltturer, gåturer… spise en lunsj osv. Vi snakket sammen lenge og det ble sex… Det ble mye sex.. mest en sånn type sex som involverer hans interesser. Den turen/ film og lunsjen har ikke skjedd enda. Videre ville han at jeg skulle møte hans samboer, som syns at det er greit at jeg og hennes mann har sex. 

Etter noen måneder etterspurte jeg å gå den turen, kanskje roe ned sexaktiviteten en smule, fordi alt handlet plutselig om sex. Det ble han fornærmet over. Etter dette vil plutselig ikke samboeren hans treffe meg fordi jeg hadde såret følelsene hans.. 

Jeg vet jo egentlig svaret, men min første tanke nå er at samboeren ikke vet at vi har sex. Hva tror dere? Burde jeg latt dette surre å gå litt til? Vi ble kjent i februar. 

Anonymkode: 1dad6...375

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du involverer deg i et trekantforhold, så burde du først og fremst hatt snakket med hans samboer, slik at du vet at dere alle har samme agenda. Han ville ha en kjæreste på si, som ikke krever noe. Men i praksis er det lett tilgjengelig sex utenfor forholdet du har levert. Hvis hun ikke vil ha mer med deg å gjøre, bør du vel bare innse at du har vært vanvittig naiv, og blitt brukt. Det er absolutt mulig at hun også er bedratt. 

Anonymkode: 62dec...347

• Liker 5
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Du etterspør jo dater da, kind of. Er ikke sikkert samboeren var enig i den delen.

Anonymkode: 5e77c...87d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Regner med samboeren kun har godtatt et seksuelt forhold, ikke et kjæresteforhold, at man tilbringer tid utenom sex, at det utvikles følelser etc.

Anonymkode: 7266f...ceb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Regner med samboeren kun har godtatt et seksuelt forhold, ikke et kjæresteforhold, at man tilbringer tid utenom sex, at det utvikles følelser etc.

Anonymkode: 7266f...ceb

Aner ikke hva dealen er mellom de. Jeg hørte han snakke på telefonen om meg til henne, så jeg har vel vært overbevist nok. Men det ble så merkelig til slutt. Måten han behandlet meg på. Jeg fikk faktisk litt følelser for han, men beit de i meg og begynte å søke andre.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvis du involverer deg i et trekantforhold, så burde du først og fremst hatt snakket med hans samboer, slik at du vet at dere alle har samme agenda. Han ville ha en kjæreste på si, som ikke krever noe. Men i praksis er det lett tilgjengelig sex utenfor forholdet du har levert. Hvis hun ikke vil ha mer med deg å gjøre, bør du vel bare innse at du har vært vanvittig naiv, og blitt brukt. Det er absolutt mulig at hun også er bedratt. 

Anonymkode: 62dec...347

Ja jeg tenker også det. Han har klasket løs på meg. Og det hadde vært ok, hvis det ikke hadde vært løfter om andre ting.. 😊 

Jeg ble veldig lei meg egentlig, for det var så koselig starten med prat og planer. Hans initiativ hele veien. Og så tror han at han har gitt meg noe helt spesielt fordi vi hadde sex og han kan så mye i senga🫣, det er kanskje den kommentaren som satt seg i halsen på meg. Jeg følte vel ikke det var så spesielt🫢

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Du etterspør jo dater da, kind of. Er ikke sikkert samboeren var enig i den delen.

Anonymkode: 5e77c...87d

Nei, det var han som gjorde det😌 

AnonymBruker
Skrevet

Han er gift, og bruker deg for sex. Alt dette her er bare surr som ikke fungerer. 

Anonymkode: a1dee...71e

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Han er ute etter en fwb, men du skal plutselig gjøre det til noe annet enn akkurat det han er ute etter?

Anonymkode: c1639...351

AnonymBruker
Skrevet

Han mente nok ikke venner, bare fordeler.

Anonymkode: 43904...22f

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Han mente nok ikke venner, bare fordeler.

Anonymkode: 43904...22f

Mm🫢

Skrevet

Det er mange menn som lyver og sier at de har lov fra samboer uten at de har det. Det er lurt å bli sikker på dette i forkant.

Skrevet

Jeg tenker han har vært uærlig og kjæresten vet ikke hva dere driver med. Ikke bry deg om at han er "såret" han var uærlig og da er det ikke han det er synd på. Du høres ut som en bra dame og komme helt sikkert til å møte noen bedre!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er du med en opptatt mann??

Anonymkode: 9d560...8cd

AnonymBruker
Skrevet
Meowmere skrev (På 24.6.2024 den 10.17):

Det er mange menn som lyver og sier at de har lov fra samboer uten at de har det. Det er lurt å bli sikker på dette i forkant.

Enig

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.6.2024 den 17.45):

Hvorfor er du med en opptatt mann??

Anonymkode: 9d560...8cd

Fordi han liker å ha sex med andre. Visstnok liker også kona det…

AnonymBruker
Skrevet

Kan godt hende han bare er en utro mann som har manipulert deg, noe de ofte må for å få noen.

Men er dette sånn du vil leve livet ditt uansett?

Om du savner mer, hvorfor være sidestykke til en gift mann når du kan finne din egen mann å gå turer med?

Anonymkode: e56ba...04b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...