Gå til innhold

Netflix burde tvinges til å merke seriene med "canceled"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Drittlei Netflix og at de ikke fornyer serier. Har nettopp sett ferdig Ratched, som åpenbart avsluttet med hint til sesong 2. Googler litt, men neida - de hadde opprinnelig tenkt til å lage to sesonger, men ga seg likevel etter den første. 

Begynner så å se på The Society... Etter første episode husker jeg heldigvis på hvor rævva Netflix er når det kommer til dette, og googler igjen. The Society vil heller ikke få flere sesonger, "though many questions were left unanswered". 

Nå vet jeg ikke om jeg gidder å se videre på The Society. 

Netflix burde tvinges til å måtte merke de seriene de legger ut som bare slutter "i intet". 

Anonymkode: ef7a0...68b

  • Liker 13
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt enig, og det gjelder ikke bare Netflix selv om de er verstinger. Nå starter jeg ikke på nye serier før jeg vet at det blir flere sesonger eller en avslutning. Hvis flere tenker som meg så er det jo ingen som er tjent med det.

At det går flere år mellom sesonger er også fryktelig irriterende, men det er en annen diskusjon.

Visse ting var faktisk bedre før.

Anonymkode: 1a28b...276

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullstendig enig. Det er forferdelig frustrerende.  Om ikke annet kan de lage en avslutningsepisode for å nøste opp trådene litt. En dårlig avslutning er mye bedre enn ingen.

Anonymkode: b37f2...839

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er jo noe alvorlig galt med dere som ser ALT av serier. 

Anonymkode: 5ac72...6a9

Vet du, jeg gjør alle mine plikter i samfunnet og mer til. Antagelig bidrar jeg mer enn deg. Om jeg da velger å koble av med en serie før jeg legger meg, så betyr det hverken at jeg ser ALT av serier, eller at det er noe galt med meg. 

Ts

Anonymkode: ef7a0...68b

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig irriterende det der og skjønner ikke hvordan de vurderer det. Nettopp sett the company you keep og ABC har kansellert sesong 2. Det er så mange dårlige serier så skjønner virkelig ikke hvorfor denne ikke satses på videre. 

Anonymkode: d733b...f1f

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Helt enig, og det gjelder ikke bare Netflix selv om de er verstinger. Nå starter jeg ikke på nye serier før jeg vet at det blir flere sesonger eller en avslutning. Hvis flere tenker som meg så er det jo ingen som er tjent med det.

At det går flere år mellom sesonger er også fryktelig irriterende, men det er en annen diskusjon.

Visse ting var faktisk bedre før.

Anonymkode: 1a28b...276

Nåja, serier ble da kansellert på kort eller ingen varsel før også, gjerne med cliffhangere i sesongavslutningen. 

Anonymkode: 87e95...755

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke hva som er verre. Når de rett og slett kansellerer en serie etter en eller to sesonger uten en ordentlig avslutning, eller når de haste-lager en siste sesong med halve antall episoder bare for å ha en slags avslutning - og de ødelegger hele historien, fortellingskurven og karakterenes utvikling. 🙄😡 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.6.2024 den 10.47):

Det er jo noe alvorlig galt med dere som ser ALT av serier. 

Anonymkode: 5ac72...6a9

Nå er det ikke ofte jeg ser serier og jeg ser ikke ALT av serier, men jeg er likevel enig med TS at dette er utrolig irriterende når jeg først har startet på en serie.

Anonymkode: 259d5...581

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venta en evighet på sesong 2 av The Society, før jeg endelig fikk med meg at det ble kansellert... Selvfølgelig kansellerer de seriene som faktisk er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, og det gjelder ikke bare Netflix.

Anonymkode: 8e304...9b4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

En forferdelig uting. Spesielt under korona ble mange serier kansellert som opprinnelig var planlagt å ha flere sesonger, så var det streik og da røk noen flere. Følte med på GLOW som tydelig avsluttet sesong 3 med plan om sesong 4. De hadde også startet produksjonen av sesong 4 men korona..

At det tar lang tid å produsere en tv serie kan jeg forstå da det legges et enormt arbeid inn i det. Vil faktisk vente et år lengre enn å risikere slurv og dårlig manus.

Anonymkode: 6e381...ca3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...