Gå til innhold

Kvinner som rimmer menn.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I følge annen tråd her inne, virket det som å fått var så lite turn on enn en mannerompe. Dere kvinner som LIKER å rimme. Hvordan er deres standpunkt? Synes dere manneromper sexy og tiltrekkende eller er det noe annet som vekker opp i dere lyst å slikke mannerompe?

Anonymkode: 11f8d...644

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Den andre tråden har jeg ikke lest, så vet ikke hva du snakker om. Mannerumper er hot, ja. 

Hilsen rimmer.

Anonymkode: b10a6...038

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Den andre tråden har jeg ikke lest, så vet ikke hva du snakker om. Mannerumper er hot, ja. 

Hilsen rimmer.

Anonymkode: b10a6...038

Asj🤢

Anonymkode: bf6b3...7a0

AnonymBruker
Skrevet

Kan noen blokkere denne brukeren som lager tråder om menn og anal flere ganger daglig nå? 

Anonymkode: 16c98...26c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

I følge annen tråd her inne, virket det som å fått var så lite turn on enn en mannerompe. Dere kvinner som LIKER å rimme. Hvordan er deres standpunkt? Synes dere manneromper sexy og tiltrekkende eller er det noe annet som vekker opp i dere lyst å slikke mannerompe?

Elsker mannens nytelse og blir veldig kåt av å gi ham nytelse, derfor rimmer jeg ham. Har aldri rimmet noen andre enn ham da det ikke er noe jeg gjør på hvem som helst. 

Anonymkode: 8d9b1...03c

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kan noen blokkere denne brukeren som lager tråder om menn og anal flere ganger daglig nå? 

Anonymkode: 16c98...26c

Dette et er forum der sekasualitet er diskutert. Analsex er innanfor, selv om du like det eller ei. Ingen som tvinger deg i svare heller. 

TS.

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke lest tråden du henviser til, men i mitt nåværende forhold tenner jeg på hans nytelse. Ingenting som er ekkelt sammen med min kjære.

Anonymkode: caae5...eb5

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...