AnonymBruker Skrevet 23. juni 2024 #1 Del Skrevet 23. juni 2024 Samboer vil bli slikka, som regel nesten hver gang vi har sex. Men å gi bj vil hun sjeldent. Sier at sperm har en ekkel konsistens. Har prøvd å si at det går begge veier... her må det slikkes etter at det har gått for meg også... men nei, å ta staken i munnen skjer kanskje en gang i året. Noen gode råd? Anonymkode: 132b6...3d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2024 #2 Del Skrevet 23. juni 2024 Om hun ikke vil, får du ikke gjort så mye med det. Men du må ikke slikke henne heller, om du ikke vil Anonymkode: 415a7...1a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 23. juni 2024 #3 Del Skrevet 23. juni 2024 Respekter at hun sier nei? Og om du da ikke vil slikke, så ikke slikk. Jeg er så glad jeg ikke ser på sex sånn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2024 #4 Del Skrevet 23. juni 2024 Aaah. Den gode gamle «byttehandelsexen». Gjør ikke du sånn, så gjør ikke jeg slik.. Så utrolig stusselig. Anonymkode: 1d329...4f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2024 #5 Del Skrevet 23. juni 2024 Det går fint å suge uten å svelge. Anonymkode: 6c0af...4cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2024 #6 Del Skrevet 23. juni 2024 Det kommer da ikke sæd umiddelbart. Fint mulig å gi bj uten å smake sæd. Er du ren? Anonymkode: 1a0c5...945 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå