AnonymBruker Skrevet 23. juni 2024 #1 Skrevet 23. juni 2024 Venter baby nummer to til høsten, og lurer på om denne er verdt å bruke penger på? 😅 Tenkte som et alternativ til babynest. Noen som har denne, og kan si noe rundt bruken? Anonymkode: 28102...6a0
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2024 #2 Skrevet 23. juni 2024 Du kam ev. vurdere Najell carry me Anonymkode: 432eb...543
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2024 #3 Skrevet 23. juni 2024 Kommer vel an på behov og på babyen Svigerinnen min bor i 4.et uten heis og hadde god nytte av en sånn carry me, vet ikke hvilket merke. Men den gjorde at de kunne la vogna så igjen nede og bare bære babyen opp så kunne den sove videre. Veldig praktisk. Vi prøvde ikke, men min baby hadde nok våknet tvert, er jeg redd, hun var veldig vàr på sånt. Anonymkode: 66b5d...58d
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2024 #4 Skrevet 23. juni 2024 Hadde noe lignende med eldste, men det var en del av vogna (kombivogn, vet ikke om de finnes nå lenger). Praktisk hvis du ikke har mulighet til å sette fra deg vogn med sovende baby utenfor huset (med babycall), eller hvis vogna skal stå nede i et hus med flere leiligheter, mens du bor i etasjene lengre opp. Ellers tenker jeg det ikke er nødvendig, og særlig ikke til den prisen. Anonymkode: b9695...d7f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå